
Over
"We move. We care"



Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews
29


Onder andere;
Omdat men. [naam verwijderd door Sirelo] (is zijn bedrijf) niet goed had ingeschat hoeveel ruimte er nodig zou zijn om alles in 1 keer te verhuizen.
Terwijl ik tijdens de afspraak om hem alles te laten zien als eerste de schuur had laten zien bijv. (met 2 fietsen) hebben de verhuizers 1 zware fiets laten staan.
Ik moest erg mijn best doen, dat ze überhaupt de spullen uit de schuur nog mee zouden nemen. Vind ik niet kunnen; niet professioneel.
Midden in Corona-tijd;
Tijdens de voorafspraak noemde ik dit; `` ja, we hebben mondkapjes``, geeft [naam verwijderd door Sirelo] aan.
Tijdens de verhuizing zie ik niemand mondkapjes dragen. Als ik daar op wijs, wordt er gezegd; ; ``dat is te benauwd voor ons, is niet te doen``.
(En Corona dan, zou dat dat niet zijn; is fiks erger)
Ook was er een lamp kapot in een van de plafonnières gelaten, met scherven dus en tijdens het uitpakken heb ik mij hier fiks aan gesneden.
Zoiets laat je toch niet achter? Óf je communiceert het.
Er was -terwijl alle wissellijsten keurig waren ingepakt met bubbelplastic en tape- schijnbaar 1 gevallen, want bij uitpakken en ophangen, bleek een hoek beschadigd. Is ook niet gecommuniceerd..
Een van de (stevige) Komozakken, waar de kleding heel netjes in was gepakt, was gescheurd.
Terwijl ik zelf druk bezig was, zag ik dat buiten de verhuizers van boven af zakken (met kleding) naar beneden lieten vallen (dat scheelde schijnbaar loop-tijd) naar collega`s.
Een van mijn duurdere (Bever)jassen lag los tussen mijn spullen, terwijl ik deze had ingepakt in zakken.
Jas zat onder de vlekken en was heel vuil.
Tijdens de voorafspraak was er met men. [naam verwijderd door Sirelo] afgesproken, dat mijn goede en dure matras zou worden ingepakt; we hebben een matrashoes``.
Tijdens de verhuizing zie ik hem - samen met een collega- de Matras zonder enige bescherming- zo de straat op dragen.
Bepaald niet hygiënisch!
Er was (ook hier) iets anders afgesproken.
Zo zijn er nog een aantal zaken.
Ja; de spullen stonden op het eind van de dag op het nieuwe adres, maar hoe dat gebeurt, is ook een wezenlijk iets, zeker voor een klant, die veel geld neerlegt voor een verhuizing.
Ik heb deze review geplaatst, pas lang nadat ik [naam verwijderd door Sirelo] persoonlijk een mail heb gestuurd met alle aandachtspunten en punten van kritiek, zeg maar.
Er is geen enkele reactie op gekomen.
Voor mij was het de 1e ervaring met een verhuisbedrijf.
Jammer, dat het zo ging.Lees meer