Verhuis Centrale Utrecht

7,7
Van 37 Sirelo reviews
Dit bedrijf is, voor zover bij ons bekend, niet meer operationeel. Ben je op zoek naar een verhuisbedrijf? Klik hier.

Over Verhuis Centrale Utrecht

De afgelopen jaren heeft het bedrijf een groei doorgemaakt en zijn ze inmiddels in een groter pand neergestreken. Verhuis Centrale Utrecht verzorgt alles wat bij een verhuizing komt kijken en biedt ook extra service aan. Ook verhuizingen naar het buitenland kunnen zij voor u verzorgen.Ze bieden een all-in service pakket van inpakken tot aan uitpakken en hebben als doel u volledig te ontzorgen voor een altijd scherpe prijs. Natuurlijk kunt u ook terecht voor de zakelijke verhuizingen, deze worden met de zelfde aandacht en scherpe prijzen voor u verzorgd.

Kamer van Koophandel

Verhuis Centrale Utrecht
# 67376231

Diensten

Onbekend

Vergunningen

Verhuis Centrale Utrecht is in bezit van de volgende relevante vergunningen:
Eurovergunning
Over Eurovergunning

Type verhuisbedrijf

Onbekend
7,7
Van 37 Sirelo reviews
68% van de gebruikers beveelt dit verhuisbedrijf aan
Schrijf beoordeling
Review
Type verhuizing
37 van de 37 reviews zichtbaar
Mijn ervaringen waren louter positief. flexibel in planning, verhuizers kundig en en werkten flink door.
Toen uiteindelijk bleek dat de huisraad toch net niet in de grote vrachtwagen paste stond er al een tweede wagen klaar.

Ik kan me echt niet vinden in een aantal negatieve revieuws. Maar goed, iedere verhuizing zal anders gaan.
pro
volgens afspraak verhuisd
pro
netjse voor de spulletjes gezorgd
con
reactie op email was wat traag (maar is maar een klein minpuntje)
Verhuisd van Baarn (Nederland) naar Heerenveen (Nederland)
flag-review
Verhuis Centrale Utrecht (VCU).

Dit is waarom u de Verhuis Centrale Utrecht (VCU) niet als verhuizer van uw kostbare spullen moet inhuren:

de pre-sales wordt uitgevoerd door de uiterst vriendelijke [Naam verwijderd door Sirelo] (Directeur/eigenaar) die je vervolgens nooit meer ziet en te spreken krijgt;
tijdens en na de verhuizing is het bedrijf bijna niet te bereiken;
gemaakte afspraken worden niet nagekomen;
er wordt nauwelijks goed gekwalificeerd personeel ingezet, vaak weten de “verhuizers” niet hoe men meubelstukken uit de woning moet krijgen;
personeel is zeer ontevreden over de wijze waarop de werkgever met hen omgaat;
directie en leidinggevenden worden op adequate wijze afgeschermd door ene [Naam verwijderd door Sirelo];
buiten [Naam verwijderd door Sirelo], als ze de telefoon al opneemt, krijg je verder niemand van het bedrijf aan de lijn, zij roept alleen maar “het komt goed hoor”, nou niet dus;
aangemelde, door de verhuizers aangebrachte, schade aan eigendommen van opdrachtgever en derden wordt niet vergoed, men houdt je aan het lijntje;
talloze beloften om de schade op te nemen worden niet nagekomen;
kortom, de leidinggevenden van bedrijf zijn cowboys die hun klanten na het verwerven van de opdracht nauwelijks serieus nemen en ook hun personeel niet behandelen zoals het in deze tijd te doen gebruikelijk is;

Logisch dat dit bedrijf niet is aangesloten bij de brancheorganisatie Erkende Verhuizers.
con
afspraken worden niet nagekomen, grotendeels onbekwaam personeel
con
zeer slecht bereikbaar, management onttrekt zich aan verantwoordelijkheid
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Heythuysen (Nederland)
flag-review
Omdat ze heel rustig, gecoördineerd en toch snel werkten. Ze waren met zijn drieën en gingen gestaag door.
pro
Niets was te moeilijk
Verhuisd van Bussum (Nederland) naar Soesterberg (Nederland)
flag-review
Verhuiscompagny kwamen hun afspraken na. Goede hulp bij het inpakken door fijne en correcte mensen die een zorg uit handen namen door meubels te demonteren. de dag van de verhuizing stonden ze heel op tijd voor de deur van ons nieuwe huis. Hebben alles uitgeladen en de meubels weer gemonteerd. Ook namen ze direct de verhuisdozen mee die wij gelijk uit konden pakken.
Echt een goed stel mannen. wij zijn erg tevreden over hoe onze verhuizing is gegaan.
pro
correcte en beleefde verhuizers
pro
vriendelijk en behulpzaam
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Nederweert (Nederland)
flag-review
Netjes op tijd, aardige mannen, dachten mee, lege verhuisdozen op tijd gebracht. goede planning en supersnel verhuisd! 👍
Verhuisd van Vleuten (Nederland) naar De Meern (Nederland)
flag-review
De verhuizers waren netjes op tijd. De hele verhuizing ging gestructureerd en heel snel. Ik ben zeer tevreden en adviseer dit bedrijf echt aan. Nogmaals mijn complimenten aan de drie verhuizers die alles al zo goed en netjes voor mij geregeld hebben Ik heb er echt geen woorden voor. Deze verhuizers hebben mijn hoop stress uit handen genomen.
pro
Gestructureerd
pro
Snel
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Zeist (Nederland)
flag-review
De verhuizers waren 's morgens op tijd. Alles is netjes verhuisd en op de door ons aangewezen plekken in het nieuwe huis gezet. De de- en hermontage service is zeer netjes uitgevoerd. De verhuisploeg die wij hadden waren zeer correct, netjes, kundig en aardig. Wij kunnen oprecht zeggen dat de ervaring als zeer plezierig is ervaren.
pro
Nette verhuisploeg
pro
Correcte de- en hermontage
Verhuisd van Vleuten (Nederland) naar Vleuten (Nederland)
flag-review
Afspraken voraf waren erg warrig, en ze waren slecht telefonisch beriekbaar, maar op de verhuisdag zelf, kwam een goede ploeg verhuizers, die gewoon door gaan tot het af is. Zeer hard gewerkt!
pro
daadkracht van verhuizers
pro
zeer goed ingepakt
con
communicatie
con
offerte
Verhuisd van Houten (Nederland) naar Culemborg (Nederland)
flag-review
Slechte communicatie, slecht bereikbaar, onaardig
Geen reactie op klacht achteraf
Onprofessioneel
Overigens de verhuismannen die het werk doen niet. Top was dat!
pro
Vaardige verhuizers
con
slechte onaardige communicatie
con
geen reactie op klacht
Verhuisd van Amersfoort (Nederland) naar Amersfoort (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Geachte klant,
Ik kan helaas niet zien wat wij voor u betekend hebben.

Wij zijn 24-7 bereikbaar en bij in gesprek of buiten sluitingstijd kunt u de voice mail inspreken die zelfs avonds nog afgeluisterd word.
Ik ben nooit onaardig bij mijn weten en probeer altijd met klanten tot een oplossing te komen.
Ik verzoek u om uw klacht kenbaar te maken en ons gewoon een mail te sturen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing. Maar zodra ik geen klacht of naam weet kan ik hier helaas niets mee. Onze verhuismannen zijn gedreven verhuizers maar het blijven uiteraard mensen zoals u en ik en u geeft aan dat zij het werk niet doen dat zie ik als een klacht die u dan meteen ook maar in de mail moet vermelden zodat ik kan kijken wie er bij uw verhuizing hebben gelopen.

Ik wacht uw mail in goede orde af.
En wens u toch nog een fijne avond.

Sandra

De verhuizing op zich is goed verlopen, heel efficiënt, onder meer zijn de kasten goed gedemonteerd en weer in elkaar gezet.
De Pool leidde de verhuisoperatie heel goed! Hulde voor hem!
Maar men heeft zich niet aan enkele belangrijke afspraken gehouden.
Er zijn geen aparte boxen gebruikt voor de zeer kwetsbare en kostbare luitsprekers en foto’s.
Dit alles is in een gewone verhuisdoos gedaan.
We missen een en ander; we krijgen dit niet vergoed. Dit valt toch onder de verzekering?
Het bedrijf is telefonisch nauwelijks bereikbaar. De bedrijfsvoering kan beter. Zo ook de tekst in de mails. Taalkundig erg armoedig. We zijn enkele keren niet prettig te woord gestaan.
De datumplanning is door hun tot twee keer gewijzigd waardoor we in tijdnood kwamen. Een belangrijke andere opdracht moest blijkbaar voor.
Denk goed na als U met dit bedrijf in zee wilt gaan.
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Utrecht (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste heer en mevrouw S,

Uw reactie spreekt uw eigen woorden tegen. We hebben uw verhuizing niet verplaatst u heeft een aantal opties geplaatst en we hebben u uitgelegd dat wij u zouden bellen als andere mensen graag die datum wilde, ik heb daarover steeds contact met u gehad en die gesprekken zijn altijd vriendelijk en goed verlopen.
We hebben u nog 100 euro korting gegeven omdat u aangaf dat het met uw AOW te duur was. tot een drie weken voor de verhuizing was bij u nog niets zeker en toch bent u verhuist op een datum die u in optie heeft gezet. Wat betreft de missende spullen u heeft het over twee BH,s en een overhemd van uw mn wat later nog werd aangevuld door twee wedgwood kommen van de Blokken. U heeft het bedrag al even doorgegeven en aangegeven dat wij het maar moesten overmaken want u kon het goed gebruiken. Bij navraag aan onze medewerker die bij u heeft ingepakt blijkt dat hij uw BH,s niet kan hebben ingepakt hij is nooit in uw slaapkamer geweest. Wat betreft de Pool?? Dat is een inmiddels Nederlander die in Polen is geboren en ik vind het slecht dat u hem gewoon Pool noemt beetje discriminerend vind ik. Ik vind het jammer dat uw beklag op geld belust en dat u achteraf ons zo beoordeeld. In uw mail van: 4 Juni geeft u aan: Allereerst mijn compliment voor goed georganiseerde verhuizing. Alles verliep vlot en doelmatig. En achteraf omdat wij geen geld overmaken zet u zo,n reverentie neer. Ik wens u in ieder geval een fijne tijd in uw nieuwe woning.
De offerte was duidelijk en opgesplitst in verschillende onderdelen (bijvoorbeeld opslag demontage etc). De prijs was concurrerend en achteraf geen vervelende verassingen. Stipt op tijd en vriendelijke verhuizers.
pro
Goede prijs
pro
Stipt op tijd
Verhuisd van Maarssen (Nederland) naar Zwijndrecht (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Hartelijk dank voor uw reactie daar zijn we uiteraard heel blij mee.
We wensen u en uw ouders graag een fijne tijd in de nieuwe woning toe.
Aardige, behulpzame mensen, alles keurig op tijd en heel erg voorzichtig en zorgzaam met alle waardevolle en geliefde spulletjes.
pro
Goedkoop
pro
Zorgzaam
Verhuisd van Hollandsche Rading (Nederland) naar Den Haag (Nederland)
flag-review
Zeer vriendelijke mensen die je goed helpen. Doelgericht en adequaat, De verhuizers gaan zeer gestructureerd en grondig te werk. De spullen zijn goed ingepakt en goed vervoerd.
pro
Doelgericht
pro
Snel en adequaat
Verhuisd van Ijsselstein (Nederland) naar Nijkerk (Nederland)
flag-review
Zeer snelle en duidelijke communicatie van Heather. Goede intake bij offerte. Kundige en nette chauffeur en collegas.
Verhuisd van Maarssen (Nederland) naar De Meern (Nederland)
flag-review
het advies van de heer P. Blom is correct vriendelijk en professioneel. back office is meer dan vriendelijk en zeer behulpzaam. de verhuisploeg met name Robert (onze grote Pool) is vriendelijk goed gehumeurd en onvermoeibaar. maar ook Appie en Johan petje af. ik hoop dat Appie nog een beetje verjaardag heeft gehad, laat weg uit JD kletsnat geregend en dan de avondspits in.
onder aan de streep een vette tien voor de ploeg, mn Robert.
jammer dat de ondersteunende ploeg hem in de steek heeft gelaten met de beschadigde kast. prijs prestatie is een goede balans. ik heb VCU al aanbevolen aan 2 mensen.
pro
professioneel, correct, vriendelijk
pro
weten hoe het hoort
Verhuisd van Zeist (Nederland) naar Julianadorp (Nederland)
flag-review
Op tijd, correct, vakkundig, vriendelijk, alles schadevrij overgekomen en neergezet, werken zeer netjes, goede coördinatie (Poolse meneer top).
Ga voorlopig niet meer verhuizen, maar anders............... neem ik absoluut contact op. Ook Heather werkt zeer correct, vooraf én nadien gebeld om te vragen of alles naar wens was. Chapeau!!!!!!!!!!!!
Verhuisd van Houten (Nederland) naar Zutphen (Nederland)
flag-review
Hele aardige jongens,alles werd goed ingepakt met dekens en alles keurig op zijn plaats gezet en zonder schade
pro
Niets was teveel
Verhuisd van Nieuwegein (Nederland) naar Nieuwegein (Nederland)
flag-review
Ik had twee keer een week lang achter aan moeten bellen om de dozen te ontvangen. Bij vragen kreeg ik onvoldoende antwoorden, of helemaal geen reactie.
De verhuizing zelf liep best goed, behalve de ruzie die ze met een medewerker hadden en de hulpkracht van het uitzendbureau was meer met zijn mobieltje bezig dan met zijn werk.
Er is hier en daar schaden ontstaan die ze helaas niet door gegeven hadden en omdat we het heel drukken hebben kwamen we helaas te laat erachter. Dus melden heeft geen nut meer.
pro
Goede eerste contact
con
Slechte service
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Zwartebroek (Nederland)
flag-review
Eerste kontext prima,alles was mogelijk., opslag van meubels, goed en degelijk ingepakt, goed verzekerd, enzovoort enzovoort.

Was voor iemand van 77 jaar erg geruststellend en durfde verhuizing wel aan.
Zelf alles ingepakt op de grote dingen na.
Op de verhuisdag al geen voldoende materiaal dus werden mijn jassen gebruikt om kostbare dingen,klokken in te pakken.
Goed na veel gedoe ging alles in opslag.
Een maand later huis klaar en dan komen je spullen eindelijk.
At een dag: er wordt veel gebeld naar de baas want er zijn geen goede aanwijzingen achter gelaten hoe iets ingeklaard moet worden gezet.
Er zijn onderdelen zoek,er zijn sleutels zoek,ga zo maar door.
De andere dag blijkt: dat een mooie lamp, net nieuw, onderdelen weg zijn. Hij hangt maar net die afwerking wat hem mooi maakt is zoek.
De lampenkappen ( 2 ) zijn gescheurd.
Het front van de droger is kapot.
Mijn antieke kaptafel niet compleet en erg beschadigd.
Was nog in de puntjes zo mooi.
Sleutels van een bureau zoek.
Heb gelijk de dag na de verhuizing gebeld naar het 06 nummer.
Want ik had nog geen TV! ,INTERNET !, of gewone telefoon.
Werd gerustgesteld met u heb 8 weken de tijd om het schriftelijk te melden.
Wat blijkt nu:
Drie weken later was alles aangesloten en heb ik gelijk een mail geschreven.
Deze wordt NIET geaccepteerd om dat ik niet binnen 5 dagen een briefje heb geschreven.
Wat een rot streek. IK HEB DE DAG NA DE VERHUIZING EEN MELDING GEMAAKT PER TELEFOON.
Men wist dat ik geen internet nog had en het niet anders kon.
150 dozen staan nu al 14 dagen te wachten om opgehaald te worden.
Misbruik maken van mensen, en zeker iemand die 77 jaar is, duidt op een slechte mentaliteit.
Ik beveel ook nooit dit bedrijf aan en wat de rechtsbijstand verzekering gaat ondernemen???
Verhuisd van Amersfoort (Nederland) naar Lelystad (Nederland)
flag-review
Bij het lezen van de ervaringen dacht ik: had ik die maar eerst gelezen alvorens voor dit bedrijf te kiezen. Hoewel we minder dozen (zelfs 15!!!) nodig hadden dan begroot, deden ze moeilijk over één item (2m3) extra aan meubels. Ze kwamen die ochtend al chagrijnig met z'n drieën bij ons. Eentje probeerde het nog netjes te houden, de andere twee waren ronduit onbeschoft. Ze verdienen 1 ster omdat ze wel bijzonder hard hebben gesjouwd. Dit moest ook van ons omdat we op 1 augustus ook de overdracht hadden van ons oude huis. Dit hadden wij zo niet gepland want de verhuizers hadden we eerder geboekt, echter had Verhuiscompany een fout in de planning gemaakt. Hierdoor ervoeren wij voor het eerst stress. Iets wat in de aanloop totaal niet aan de orde was. Bovendien hadden ze de omvang verkeerd ingeschat waardoor ze met een veel te kleine vrachtauto kwamen. Nu moesten ze twee keer op en neer naar Bussum. in Bussum bleken enkele items niet naar boven te kunnen. Hierdoor kwam het er op neer dat we maar een lift moesten inhuren en dat dit 'natuurlijk' niet meer diezelfde dag kon....Of ik de volgende ochtend maar gelijk wilde bellen, want dan zouden zij het wel regelen. Gedaan en ze zouden de middag terugbellen. Niet gebeurd. Na diverse keren gebeld te hebben en ook gisteren nog, heb ik vandaag maar besloten een ander bedrijf in te schakelen. Schandalige communicatie, valse beloften en met een kluitje in het riet gestuurd. Onbehoorlijk en zeker geen aanbeveling.
pro
de moeite die de jongere verhuizer deed
pro
uiteindelijk alle drie de verhuizers die ook maar dat doen wat hen opgedragen wordt
con
communicatie
con
niet nakomen van afspraken
Verhuisd van Bunnik (Nederland) naar Bussum (Nederland)
flag-review
alle afspraken zijn nagekomen, de verhuizing verliep perfekt. Niets was gebroken en bij aankomst hebben 4 aardige sterke mannen binnen zeer korte tijd alles uitgeladen en neergezet. Helemaal fantastisch!
Verhuisd van Bussum (Nederland) naar Javea (Spanje)
flag-review
Zwanger zijn en verhuizen. Geen prettige combinatie.
VCU en verhuizen is daarentegen wél een goede combinatie. De eerste dag werd alles netjes ingepakt, de volgende dag stonden 5 sterkte aardige mannen op de stoep. Netjes demonteerden ze de kast, en met de verhuislift werd alles van 4 hoog naar beneden gebracht. Binnen 4 uur was de klus geklaard!
Zo is verhuizen echt geen straf.
Nu is alles in de opslag om over 2 maanden te worden gebracht naar ons huis in Loosdrecht.
Heb er alle vertrouwen in dat ook dat goed komt!
Nogmaals dank Heather voor het meedenken!
pro
Meedenken
pro
Snel werken én het netjes omgaan met de spullen!
Verhuisd van Hilversum (Nederland) naar Loosdrecht (Nederland)
flag-review
Zoals eerder beschreven gaan er tijdens de verhuizing veel stuk. Schadeclaim ingediend maar je hoort niks meer van het bedrijf. Tijdens de verhuizing is er zelfs gestolen. Het is geen prettig bedrijf en wij als klant worden uitgemaakt voor leugenaars. Ga nooit met dit bedrijf in zee want je krijgt spijt. Er is tijdens de verhuizing zelf laaiende ruzie instaan tussen de verhuizers in ons bij zijn.
con
Diefstal
con
Veel schade aan spullen en geen schadevergoeding
Verhuisd van Wijk Bij Duurstede (Nederland) naar Soesterberg (Nederland)
flag-review
Offerte wordt kosteloos aan huis opgesteld. Verhuisd van 4 hoog naar 3 hoog in nog geen 9 uur tijd inclusief de- en montage. Een aanzienlijke lading dozen, meubels en elektronica met als enige schade twee gebroken glazen. Hard werkend personeel en prettig in de omgang. Dit voor een nette prijs.
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Utrecht (Nederland)
flag-review
Eerste contact was prima. Daarom ook voor hen gekozen. De verhuizers hebben echt hard gewerkt maar iets te enthousiast. Zo zetten ze onze led-tv open en bloot in de regen op de verhuislift, zonder enige bescherming. Reactie: niets aan de hand, wij zijn verzekerd! Tijdens verhuisdag geen onvertogen woord en alles op z'n plaats gezet. Echter, volgende dag zagen wij dat onze kasten waren beschadigd omdat deze over elkaar waren geschoven. Dat kan natuurlijk gebeuren, dus heb ik melding van gemaakt. Melding is aangenomen en men vroeg om foto's. Ook die heb ik gestuurd, incl. De aankoopbonnen van de kasten ( waren van Ikea, maar toch). Vervolgens is er veel over en weer gemaild en steeds moesten we weer foto's opsturen. Deze kwamen nietdoor was de opmerking. Even komen kijken naar de beschadigingen was niet aan de orde. Wij moesten maar weer nieuwe foto's opsturen! Vervanging van de kasten bedroeg een paar honderd euro, maar men wilde niet bewegen. Schandalig behandeld door verhuiscompagnie. Service nul komma nul.
pro
Eerste contact was goed
con
Schandalig behandeld
con
Niet betrouwbaar als men schade veroorzaakt
Verhuisd van Amersfoort (Nederland) naar Amersfoort (Nederland)
flag-review
Top, mijn verhuizing van Woudenberg naar Renswoude is door dit bedrijf geweldig geregeld. Op tijd dozen om in te pakken. De verhuisdag was een gezellige dag. Een team van 4 hardwerkende mannen , vriendelijk, voorzichtig met de spullen, heeft een grote pluim verdiend. Bedankt!
Verhuisd van Woudenberg (Nederland) naar Renswoude (Nederland)
flag-review
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Utrecht (Nederland)
flag-review
Vlot vriendelijk en accuraat
Verhuisd van Amersfoort (Nederland) naar Hooglanderveen (Nederland)
flag-review
Zeer bekwame, prettige medewerkers. Heel zorgvuldig omgaand met mijn spullen.
Verhuisd van Hoogland (Nederland) naar Amersfoort (Nederland)
flag-review
Professionele partij die zeer netjes heeft gewerkt met aandacht voor de te verhuizen spullen. Zeker een aanrader.
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar De Meern (Nederland)
flag-review
Super in alle opzichten en verhuisteam goed op elkaar ingesteld.
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Utrecht (Nederland)
flag-review
Ging allemaal heel snel , inpakken en de volgende dag verhuizen, super service en sterke mannen! Dat ging allemaal perfect en goed geregeld. Zou niet zo snel weer verhuizen, maar met Verhuis Company komt alles goed!!
Verhuisd van Zeist (Nederland) naar Utrecht (Nederland)
flag-review
Wij moesten onverwachts verhuizen in April 2016 door gezondheid redenen. Van een eens gezin woning naar een rolstoel woning. dit alles was in een tijdsbestek van een week. Ze hebben bij ons ingepakt, gedemonteerd, en de gehele inboedel verhuist. Top service, fijne jongens, begrip voor de situatie. Geen klus was te veel of het werd gedaan. Als iets toch niet in huis paste werd het zonder problemen op ons verzoek in de schuur geplaatst. De dag na de verhuizing zijn er nog mensen terug geweest om wat dingetjes voor ons op te hangen en te veranderen omdat ik dat zelf uiteraard niet kon.
Ik ben blij met de jongens van Verhuiscompany en wat ze voor ons betekent hebben in een nood situatie. Ik kan ze zeker aan raden als u een firma zoekt met hart voor hun werk en gevoel voor de klant.
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Utrecht (Nederland)
flag-review
De verhuizing is op zich goed verlopen; sommige medewerkers stelden zich professioneel op, anderen klaagden over zware spullen, 'dit moet toch niet naar boven he?.
De planning van de werkzaamheden is abominabel; nadat de verhuizers ongeveer een derde van de inboedel hebben opgehaald, krijgen ze een telefoontje dat ze naar een andere klus moeten. Voor ons lastig, maar de medewerkers zelf klagen ook dat ze nooit weten waar ze aan toe zijn. Het bedrijf zou er van opknappen als de planner onmiddellijk vervangen werd door iemand met kennis van zaken.
Tijdens de opslag van onze inboedel is een antieke kast flink beschadigd. Toen we hier over mailden met het bedrijf kregen we aanvankelijk geen antwoord. Na aandringen kwamen zij met de verklaring dat de schade onmogelijk door de verhuiscompany kon zijn ontstaan. Van enige compensatie willen ze niet weten, 'dit valt gewoon onder het eigen risico'. Beslist geen aanrader'dit bedrijf!
Verhuisd van Maarssen (Nederland) naar Pieterburen (Nederland)
flag-review
Kan ik ook minder dan 1 ster geven?
Ik heb een tip, ga niet in zee met dit bedrijf. Onjuiste offerte gemaakt waardoor er op de verhuisdag nog een verhoging kwam omdat er volgens hen meer naar de opslag moest dan afgesproken. Verandering in terugbrengdag maakte dat de prijs hoger was dan een offerte met een echt erkend verhuisbedrijf.
Op de terugbrengdag bleken meerdere goederen kapot of zelfs afwezig te zijn. Hoe is het mogelijk!
In laten pakken door het bedrijf en het lijkt of er studenten van de straat zijn gehaald om dit te verzorgen. Een klok met omgebogen wijzers zodat het in een doos pastte, lampenkap onderin een doos. Had ik het maar zelf gedaan!
Schadeafhandeling is niet bespreekbaar met dit bedrijf maar houd je wel maanden aan het lijntje. De bewijslast draait men om, wij moeten bewijzen dat het heel meegegaan is. Alsof ik een gescheurde eettafel meeverhuis. De verhuizers zeiden zelf dat dit niet goed uit de opslag gehaald is door lomp getrek.
Absoluut geen aanrader om je persoonlijke- en emotionele bezittingen aan toe te vertrouwen!
Geleden materiele schade bijne €2.100,-.
Verhuisd van Houten (Nederland) naar 's-Hertogenbosch (Nederland)
flag-review
De ontmoeting met de verkoper was prima. De offerte zag er ook goed uit. Daarna moesten er concrete afspraken worden gemaakt over inpakken en daadwerkelijk verhuizen. Toen bleek het opeens niet op een dag te kunnen plaats vinden. Kennelijk waren er dingen beloofd die niet konden worden waar gemaakt. En daar waren wij (de klant) de dupe van. De manier waarop gecommuniceerd werd was abominabel. Niet terugbellen. Weigeren een leidinggevende aan de lijn te laten komen etc etc. Ik ben nog nooit zo klantonvriendelijk behandeld. Het heeft ruim twee weken geduurd voordat data en afspraken definitief waren. Wij hebben hier veel stress van ondervonden. Dus als je een verhuizer wilt die doen wat ze beloven en fatsoenlijk behandeld wilt worden, dan moet je niet bij deze partij zijn. Schandalig.
Verhuizing an sich is ok verlopen. Geen uitblinker maar ok.
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Gentbrugge (België)
flag-review
De verhuizing heeft niet plaatsgevonden. Dit bedrijf heeft nagelaten transparant en duidelijk te communiceren wat het beleid is bij een gewijzigde situatie omtrent verhuizing. Het bedrijf hanteert een zeer starre en klantonvriendelijke werkwijze en berekent de volle kosten bij halvering van werkzaamheden, veroorzaakt door externe omstandigheden. Bij het hierdoor opzeggen van de overeenkomst berekent Verhuiscompany vlot 75% boete. Wij voelen ons uitgeknepen
Verhuisd van Bilthoven (Nederland) naar Bilthoven (Nederland)
flag-review

Vragen of verbeteringen?

Zie je op deze pagina iets dat niet klopt? Help ons dan met het verbeteren van deze informatie. Dit helpt ons om de juiste informatie te tonen aan alle mensen die na jou deze website bezoeken!
Feedback geven

Andere verhuisbedrijven in Vianen