Inbox Storage

5,4
gebaseerd op 31
Sirelo en Google reviews
i
Wat klanten zeggen
pro
Professioneel (1)
pro
Flexibel (1)
pro
Behulpzaam (1)
con
Afspraken niet nakomen (1)
Diensten
Nationaal verhuizen
Bagage
Wagen + chauffeur verhuur
Vergunningen
Door ons gecheckt op: 22 juni 2023

Over

De verhuizers van Inbox Storage zijn opgeleid en ervaren, zodat jouw spullen in goede handen zijn. Eventueel kunnen ze ook alles voor je inpakken met Inbox inpakmateriaal, zodat het risico op schade zo beperkt mogelijk blijft. Sowieso zijn je spullen bij hun gratis verzekerd (met een basisverzekering).

Sirelo vraagt...

Hoe onderscheidt jouw bedrijf zich?

Dit verhuisbedrijf heeft deze vraag nog niet beantwoord.

Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?

Dit verhuisbedrijf heeft deze vraag nog niet beantwoord.

Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?

Dit verhuisbedrijf heeft deze vraag nog niet beantwoord.
Ben je met dit bedrijf verhuisd?
We horen graag over je ervaring.

Reviews

31
5,4
gebaseerd op 31
Sirelo en Google reviews
Hoe wordt de beoordelingsscore berekend?
50% van de gebruikers beveelt dit verhuisbedrijf aan
 op Sirelo
Geweldig geholpen door Inbox Storage! Ik heb 3 maanden opslag gehuurd en kon tussentijds gewoon gratis iets uit mijn opslag naar mij toe laten brengen. Top service en communicatie
pro
Behulpzaam
Verhuisd van Amsterdam (Nederland) naar Amsterdam (Nederland)
 op Sirelo
Mijn ervaring bij Inbox Storage was super! Goede advies afspraken met [Naam verwijderd door Sirelo], goede begeleiding met hoeveel m3 ik nodig had. Bij het ophalen van mijn inboedel stond [Naam verwijderd door Sirelo] paraat en heeft mij super geholpen. Een absolute aanrader voor mensen die flexibele opslag zoeken.
pro
Flexibel
Verhuisd van Amsterdam (Nederland) naar Den Haag (Nederland)
 op Sirelo
Eens maar nooit weer

Het leek zo'n mooie en gemakkelijke oplossing om even tijdelijk spullen op te slaan en Inbox Storage profileert zich ook als ideale oplossing met medewerkers die je graag van dienst zijn op het moment dat je een dienst bij ze af wilt nemen.

Maar schijn bedriegt klaarblijkelijk. Vanaf het moment dat de spullen opgehaald werden, door een vriendelijke en behulpzame chauffeur dat dan weer wel, was duidelijk dat er niet de juiste 'box' was besteld en dat dit opgeschaald moest worden. Prima, geen probleem als dit anders uitvalt en begrijpelijk. Echter heeft de chauffeur een andere oppervlaktemaat aangegeven dan er uiteindelijk op een vervolgfactuur binnen kwam. Zonder duidelijke tekst en uitleg is er een factuur met een hoger oppervlaktemaat gestuurd dan afgesproken bij het ophalen.


Toen ik hierover contact heb gezocht werd het al snel duidelijk dat de klantenservice van Inbox Storage geen zin heeft in het assisteren van hun klanten maar een rigide en starre houding aan te nemen, als ze tenminste uberhaupt al reageren op berichten.

Zo vaak heb ik contact gezocht over geschillen aangaande facturen en geprobeerd om hier een schappelijke oplossing voor te vinden aangezien er onterecht een hoger bedrag werd gefactureerd dan de afgesproken dienst die aangegaan is bij het ophalen van de spullen.

Normale communicatie vanuit de klantenservice van Inbox Storage had deze afwikkeling snel en gemakkelijk kunnen maken maar door hun gebrek aan kundigheid of uberhaupt de zin om hun werk te doen heeft ervoor gezorgd dat ze mij honderden euro's extra hebben afgetroggeld en daarnaast heb ik nog steeds mijn spullen niet eens terug.

Ik vind de manier van handelen zo schandalig dat ik mij wel genoodzaakt heb gezien om hier een review over te schrijven.

Doe met de informatie wat je wilt maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Had ik zelf maar beter de reviews over dit bedrijf gelezen, dan had ik nooit met Inbox Storage in zee gegaan en had ik mijzelf een hele hoop tijd, moeite en vooral een hoop geld kunnen besparen.
Lees meer
Verhuisd van Haarlem (Nederland) naar Gouda (Nederland)
 op Sirelo
This company did not show up on the day of my move from Maastricht to Rotterdam, which was agreed on in advance, confirmed, and paid for in full. They were 'in meetings' and not available to resolve the situation when things went wrong. They did not refund the amount I paid for the services that they never performed, hundreds of euros, and despite my repeated efforts over many months, did not offer any form of restitution. They were aggressive on the phone, tried to intimidate me, and blamed me for the failure of their own process. They were, in short, a nightmare to deal with. Don't think twice, just book another company because ANYTHING is better than this dishonest business. One star is far too generous. I wish I had read the other reviews before booking their service because I am clearly not alone in my view; a lot of one-star reviews provide specific details for situations that are similar to my own and even worse. I also complained to Consumentenbonten, a Dutch consumer watchdog, and there numerous complaints about them there too, without any response from this company. How long can Inbox Storage go on cheating and mistreating customers before there is a proper intervention by an official body that can actually do something?Lees meer
con
Afspraken niet nakomen
Verhuisd van Maastricht (Nederland) naar Rotterdam (Nederland)
 op Sirelo
The ordening is very efficiënt
At the payments request the offered link for tikkie was not in the Mail but had to be asked for separately.Contact and request is solid and what you expect.
The chauffeurs are the best experience! Very helpful, polite and friendly! Great work guys.
pro
Professioneel
Verhuisd van Amsterdam (Nederland) naar Amsterdam (Nederland)
 op Sirelo
Het bedrijf hangt niet alleen van fouten en geklungel aan elkaar, ik vermoed ook dat een belangrijk deel van hun businessmodel erop gericht is om klanten te misleiden en onder druk te zetten.
In mijn geval kreeg ik een mooi aanbod voor het verhuizen en tijdelijk opslaan van mijn spullen. Via de telefoon had ik daar akkoord op gegeven, maar daarna zag ik veel recensies op internet waar mensen vertelden dat ze uiteindelijk tot wel 3x meer moesten betalen dan geoffreerd was. Nog dezelfde dag heb ik InboxStorage een mail gestuurd dat ik geen gebruik wilde maken van hun diensten. Weken lang hoorde ik niets, maar de dag na mijn verhuizing kreeg ik opeens bericht dat ze ons telefoongesprek hadden opgenomen (dit is illegaal), dat volgens hen door een maas in de wet de normale 2 weken bedenktijd niet voor mij golden (gold uiteraard wel) en dat ik daarom 75% van het geoffreerde bedrag moest betalen. Ze kwamen gelijk met een hoop spierballentaal en er was een stevige brief van mijn advocaat nodig om ze tot rede te brengen. Uiteindelijk hebben ze toch nog geld van mijn rekening afgehaald, wat ik terug heb gevorderd. De juridische kosten heb ik uiteraard bij hen neergelegd. Ik raad iedereen aan bij dit malafide bedrijf uit de buurt te blijven en als je wel met ze te maken hebt, een rechtsbijstandsverzekering te nemen. De consumentenbond is ook op de hoogte van hun wanpraktijken en kan (als je lid wordt) ook juridische ondersteuning bieden.Lees meer
pro
Mooie praatjes
con
Onprofessioneel
Verhuisd van Amsterdam (Nederland) naar Naarden (Nederland)

Wil je met dit bedrijf verhuizen?

Vraag vandaag nog een offerte aan! Het is snel, simpel en het beste van alles: gratis! Vergelijk dit bedrijf met maximaal 4 andere verhuizers.
Vraag offerte aan

Reviewbronnen

Sirelo
6,0
6
Google
4,0
25

Andere verhuisbedrijven in Amstelveen

10,0
1191

Briand.nl

Amsterdam
Bekijk verhuisbedrijf
10,0
140

Berat Transport & Verhuizingen

Amsterdam
Bekijk verhuisbedrijf
10,0
94

Arsa Transport

Amsterdam
Bekijk verhuisbedrijf