Over
De verhuizers van Inbox Storage zijn opgeleid en ervaren, zodat jouw spullen in goede handen zijn. Eventueel kunnen ze ook alles voor je inpakken met Inbox inpakmateriaal, zodat het risico op schade zo beperkt mogelijk blijft. Sowieso zijn je spullen bij hun gratis verzekerd (met een basisverzekering).
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews
31Het leek zo'n mooie en gemakkelijke oplossing om even tijdelijk spullen op te slaan en Inbox Storage profileert zich ook als ideale oplossing met medewerkers die je graag van dienst zijn op het moment dat je een dienst bij ze af wilt nemen.
Maar schijn bedriegt klaarblijkelijk. Vanaf het moment dat de spullen opgehaald werden, door een vriendelijke en behulpzame chauffeur dat dan weer wel, was duidelijk dat er niet de juiste 'box' was besteld en dat dit opgeschaald moest worden. Prima, geen probleem als dit anders uitvalt en begrijpelijk. Echter heeft de chauffeur een andere oppervlaktemaat aangegeven dan er uiteindelijk op een vervolgfactuur binnen kwam. Zonder duidelijke tekst en uitleg is er een factuur met een hoger oppervlaktemaat gestuurd dan afgesproken bij het ophalen.
Toen ik hierover contact heb gezocht werd het al snel duidelijk dat de klantenservice van Inbox Storage geen zin heeft in het assisteren van hun klanten maar een rigide en starre houding aan te nemen, als ze tenminste uberhaupt al reageren op berichten.
Zo vaak heb ik contact gezocht over geschillen aangaande facturen en geprobeerd om hier een schappelijke oplossing voor te vinden aangezien er onterecht een hoger bedrag werd gefactureerd dan de afgesproken dienst die aangegaan is bij het ophalen van de spullen.
Normale communicatie vanuit de klantenservice van Inbox Storage had deze afwikkeling snel en gemakkelijk kunnen maken maar door hun gebrek aan kundigheid of uberhaupt de zin om hun werk te doen heeft ervoor gezorgd dat ze mij honderden euro's extra hebben afgetroggeld en daarnaast heb ik nog steeds mijn spullen niet eens terug.
Ik vind de manier van handelen zo schandalig dat ik mij wel genoodzaakt heb gezien om hier een review over te schrijven.
Doe met de informatie wat je wilt maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Had ik zelf maar beter de reviews over dit bedrijf gelezen, dan had ik nooit met Inbox Storage in zee gegaan en had ik mijzelf een hele hoop tijd, moeite en vooral een hoop geld kunnen besparen.Lees meer
At the payments request the offered link for tikkie was not in the Mail but had to be asked for separately.Contact and request is solid and what you expect.
The chauffeurs are the best experience! Very helpful, polite and friendly! Great work guys.
In mijn geval kreeg ik een mooi aanbod voor het verhuizen en tijdelijk opslaan van mijn spullen. Via de telefoon had ik daar akkoord op gegeven, maar daarna zag ik veel recensies op internet waar mensen vertelden dat ze uiteindelijk tot wel 3x meer moesten betalen dan geoffreerd was. Nog dezelfde dag heb ik InboxStorage een mail gestuurd dat ik geen gebruik wilde maken van hun diensten. Weken lang hoorde ik niets, maar de dag na mijn verhuizing kreeg ik opeens bericht dat ze ons telefoongesprek hadden opgenomen (dit is illegaal), dat volgens hen door een maas in de wet de normale 2 weken bedenktijd niet voor mij golden (gold uiteraard wel) en dat ik daarom 75% van het geoffreerde bedrag moest betalen. Ze kwamen gelijk met een hoop spierballentaal en er was een stevige brief van mijn advocaat nodig om ze tot rede te brengen. Uiteindelijk hebben ze toch nog geld van mijn rekening afgehaald, wat ik terug heb gevorderd. De juridische kosten heb ik uiteraard bij hen neergelegd. Ik raad iedereen aan bij dit malafide bedrijf uit de buurt te blijven en als je wel met ze te maken hebt, een rechtsbijstandsverzekering te nemen. De consumentenbond is ook op de hoogte van hun wanpraktijken en kan (als je lid wordt) ook juridische ondersteuning bieden.Lees meer