Over
Trust Verhuizingen is een allround verhuisbedrijf in Breda. Het verzorgt verhuizingen voor zowel particulieren als voor bedrijven door heel Brabant en daarbuiten. Dagelijks verhuist het bedrijf complete huishoudens, bedrijven en organisaties van en naar Breda. Als professioneel verhuisbedrijf neemt Trust graag uw verhuizing uit handen.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews255




De verhuizing is prima verlopen! Kasten uit elkaar gehaald en weer op z’n plaats in elkaar gezet! Spullen in krimpfolie verpakt, dozen op z’n plek gezet enz. Al met al was het een voorspoedige verhuizing met vriendelijke en heel behulpzame mensen! Fijne ervaring!



Er kwamen 4 verhuizers netjes op tijd. En niet veel later bleek er 1 flink ziek te zijn en begon ineens flink te braken (gelukkig buiten). Die ging dus naar huis, en werd er geen vervanging geregeld. Ofwel de hele klus kwam nu op de 3 verhuizers neer, en het was dan ook helaas te horen dat ze daar niet tevreden mee waren. Ook zaten ze te mopperen over onze hoeveelheid aan spullen. Dat is als klant zijnde niet leuk om te horen.
Verder was er ook weinig tot geen communicatie tussen ons en de verhuizers. Zo werden spullen in het nieuwe huis neergezet waar het niet hoort. Zelfs de dozen, die met een label voorzien waren, werden niet op de juiste plaats gezet. En in het oude huis moest ik ineens ontdekken dat ze al naar het nieuwe huis waren zonder tegen mij te zeggen.
De afhandeling over schades is helemaal een drama! (Wees bij deze gewaarschuwd, mocht je een reservering hebben staan bij dit bedrijf)
Tijdens het verhuizen zijn 1 kledingkast en de pvc vloer in het oude huis beschadigd.
De afhandeling van de kledingkast liep dramatisch. Zo zouden de verhuizers dit zelf regelen door de volgende dag langs te komen met vervangende onderdelen. Niemand gezien, en zodoende telefonisch contact opgenomen. Ik zou teruggebeld worden, en dat is meerdere malen beloofd maar niet gebeurd! Uiteindelijk via een mail reageerde de eigenaar, [Naam verwijderd door Sirelo], en kwam er een monteur, [Naam verwijderd door Sirelo], langs. Want er was nog veel verkeerd gemonteerd (boxspring, deuren van (kleding)kasten).
[Naam verwijderd door Sirelo] herstelde het goed, en stelde zich toen professioneel op m.b.t. op het checken van de schades van de kledingkast (er moesten nieuwe onderdelen komen). Zo stelde hij zich eigen ook voor om als contactpersoon te dienen vanwege de eerdere slechte communicatie die ik heb gehad.
Maar niks is minder waar! Hij negeerde al mijn berichten, en toen hij werd gestuurd om de kledingkast in elkaar te zetten nadat er nieuwe onderdelen werden besteld, wist hij niet hoe snel hij weer de deur uit moest. Totaal geen klantvriendelijkheid! En uiteindelijk is de kast niet eens goed volgens de instructies in elkaar gezet! Zo moest ik de scharnieren van de deuren nog goed doen, en wat hoekbevestigingen monteren.
Het geld dat ik moest voorschieten om de nieuwe onderdelen te kopen, duurde langer dan beloofd!
Over de beschadigingen van de pvc-vloer is ook een flinke drama. Zo beweert [Naam verwijderd door Sirelo] telkens op een arrogante manier dat de verhuizers niet met meubels schuiven. Ik en mijn vrouw hebben dat zelf gezien! [Naam verwijderd door Sirelo] bleef arrogant reageren met dat de verhuizers niet schuiven met meubels, en dat hij niet erin trapt.... Waar moet hij intrappen plus het feit dat de vloer er net 1 jaar in ligt...?! Want zo beweerde hij dat het oude krassen kunnen zijn. Het contact hierover werd een zinloze ja-nee discussie met uiteindelijk het resultaat dat het niet vergoed is.
Resultaat: Na 5 weken is de kledingkast pas in elkaar gezet, en kon er dus weer verder uitgepakt worden. En 2 weken later is de vergoeding van de kledingkast ontvangen en van de pvc vloer niet.
Ofwel 7 weken na verhuizing is er 98% afgehandeld. De overige 2% word niks mee gedaan.
Verder wordt je ook nooit teruggebeld, en loopt het contact via een onprofessionele e-mailverkeer.
Dus wees bij deze gewaarschuwd, en annuleer de reservering als je die hebt!Lees meer


DIT BEDRIJF!!! Nooit meer!!

Afspraak voor levering van de dozen was vervolgens al slecht gepland. Levering was laat in de middag ipv vroeg in de ochtend zoals gemaild was.
Daarnaast veel vervelender, 4 dagen voor de verhuizing onderstaand bericht ontvangen:
Geachte heer …,'
Tot onze spijt kunnen wij helaas door een corona uitbraak in ons bedrijf uw verhuizing op maandag 01-08-2022 en woensdag 03-08-2022 niet uit voeren.
Met vriendelijke groet,
… …
Geen excuses, geen telefonisch contact, geen “we zoeken naar een oplossing”, geen “wanneer we weer voldoende mensen hebben komen we zsm bij u terug.
M.i. doet dit bedrijf z’n naam geen eer aan. Zou niet met dit bedrijf met in zee gaan.

Onderstaande brief hebben wij meerdere malen aan Trust Verhuizingen BV verzonden.
Wij hebben hier echter geen reactie op ontvangen. Wij plaatsen dit nu online om andere particulieren te waarschuwen.
Wij zullen zelf verdere stappen zetten.
Geachte heer/mevrouw,
Gaarne delen wij u bij deze mede dat wij niet tevreden zijn over de gang van zaken omtrent onze verhuizing welke door uw bedrijf op maandag 30 mei is verzorgd.
Hieronder leest u een uiteenzetting van de zaken waar wij tegenaan liepen.
1. Tijdens de intake werd aangegeven dat de verhuizers er om 8:00u zouden zijn. Wij werden om 7:50u gebeld met de mededeling dat ze om 8:30u zullen arriveren. Om 9u kregen wij een telefoontje dat “men het huis niet kon vinden”. Toen de verhuizers er eindelijk waren gaf men aan te laat te zijn omdat “er iemand uit bed gehaald moest worden”.
2. De verhuizers maakten een ongeïnteresseerde en verveelde indruk. Men werkte zo snel mogelijk om de klus te klaren waardoor er slordig met onze huisraad werd omgegaan.
Zo werd er zonder overleg een kamerplant in een doos gedaan. Deze doos vonden wij enkele dagen later tijdens het uitpakken terug. De plant was omgevallen en lag met aarde en al los in de doos.
3. Tijdens het uitladen vonden wij een deel van onze kerstversiering in de bosjes naast de verhuiswagen terug. Op de bodem van de wagen lagen gebroken kerstballen. Dit hebben wij zelf gezien. Er is hier niets over gemeld aan ons door de verhuizers.
4. Er is een onderdeel van de kinderstoel van onze dochter verloren gegaan tijdens de verhuizing.
5. De verhuizers refereerden naar onze huis als “kut huis” vanwege de trappen. Wij wonen nu in een drive-in woning. Tijdens de intake was echter al duidelijk door ons aangegeven dat er meerdere trappen zouden zijn.
6. Men vroeg ons een verklaring te ondertekenen dat wij akkoord gaan met het uit elkaar halen van een kledingkast, omdat deze te groot zou zijn om in zijn geheel de trap op te dragen. Dit hebben wij gedaan.
Vervolgens heeft men tot tweemaal toe geprobeerd de kast alsnog in zijn geheel de trap op te tillen, waarbij de trap op meerdere plaatsen beschadigd is geraakt.
7. Deze kast is vervolgens op niet correcte wijze in elkaar gezet. Dit hebben wij aangegeven, hierop is de kast opnieuw uit elkaar gehaald en wederom verkeerd in elkaar gezet.
Wij hebben vandaag een klusjesman in moeten huren om de kast (voor de derde keer) uit elkaar te halen en nu wel goed te monteren. Hij kwam hierbij allerlei beschadigingen tegen zoals te ver doorgedraaide schroeven.
8. Ook onze tweede kledingkast is niet goed in elkaar gezet. De deuren kunnen niet goed open en komen aan de bovenkant tegen elkaar aan. Dit hebben wij vandaag gezien.
9. Dan een punt aangaande de bejegening; tijdens de verhuizing hebben wij de punten 4, 6 en 7 benoemd. Hierop werd echter onvriendelijk en kortaf gereageerd.
Een voorbeeld: “De trap is toch al niet zo netjes” (er waren verfresten op de trap na het verven van de muren). En: “U bent wel kritisch maar de verf op uw kozijnen is ook al niet zo mooi”. Dit hebben wij als ongepast, kwetsend en misplaatst ervaren.
10. Achteraf kregen wij bericht van
onze buren in onze oude huis, restaurant (…), dat het restaurantpersoneel gehinderd werd door de locatie van de verhuiswagen. Men heeft de verhuizers tijdens het inladen gevraagd de wagen iets te verplaatsen. Hierop is onverschillig gereageerd door de verhuizers en de wagen is niet verplaatst. Dit heeft er toe geleid dat het personeel zich bij ons beklaagde.
11. Tot slot, tijdens de intake werd niets gezegd over een voorafbetaling. Verreweg de meeste verhuisbedrijven sturen achteraf een factuur. Echter, vrijdag voor de verhuizing werd ons verzocht het bedrag vooraf en ineens te voldoen. Dit hebben wij als niet prettig ervaren.
Van vrijwel alle bovenstaande punten hebben wij beeldmateriaal. Zie bijgevoegde foto’s.
Gaarne zien wij uw reactie binnen 7 dagen tegemoet.Lees meer

Goede en vriendelijke service, ruim voldoende dozen met inpakpapier werd ruim van tevoren afgegeven, ze werken heel netjes en gaan zorgvuldig met de meubels om. Grote kledingkasten werden uit elkaar gehaald en weer opnieuw gemonteerd ook de kleding werd in speciale kleding rekken/dozen gedaan en weer in de kasten gehangen. Kortom een aanrader!





De verhuizers waren op tijd aanwezig, werkten in een goede afstemming snel door, alle kostbare spullen werden vakkundig ingepakt in deken en folie. Op plaats van bestemming werd in goed overleg alles in de gewenste ruimtes weg gezet.
Ons werd er steeds op gewezen dat we niet mee hoefden te tillen.
We bevelen Trust Verhuizingen zeker aan.


Jammer dat de bank niet door het trappengat paste, dus die maar door de kringloop laten ophalen.





Niets is te gek, geven goede adviezen en lossen alles perfect op. Verhuizing soepel verlopen.
Dit is echt een aanrader!










Ik zou zeker dit bedrijf weer om hulp vragen om te verhuizen. Ze hebben netjes alles de plek gezet waar ik het wilde hebben, oké kwam een paar verdwaalde dozen tegen, maar die kon ik zelf tillen maar alle grote meubels hebben ze netjes neergezet. En ook zou ik dit bedrijf weer nemen omdat de jongens echt super lief en leuk met de kids zijn. Zo geduldig ook met de kids. Dit is echt een aanrader,







De dag zelf verliep zeer soepel en in goed onderling overleg. Wij zijn zeer tevreden over hoe makkelijk jullie onze verhuizing hebben gemaakt.

Krassen in de parketvloer alsof Zorro langs was geweest.
Op het afleveradres liepen ze opnieuw de kantjes eraf. Ik heb ze vier keer moeten terugroepen omdat ze nog meubels in elkaar moesten zetten. Ze draaiden er hier en daar een schroefje in en lieten het daarbij. Diverse bevestigingsmiddelen zijn in jas- en broekzakken verdwenen, die zien we nooit meer terug.
O ja, één ding waren ze wél goed in: smoesjes verzinnen.




Jammer dat u nu een review plaatst waarin wij onszelf niet kunnen vinden daar u ons eind juli per e-mail aangaf de schade die u aan heeft getroffen aan de binnendeur aan uw verzekeringspersoon (oftewel zoals u het noemde; uw verzekeringsman) heeft gemeld, daarna hebben wij niets meer van u vernomen m.b.t. de binnendeur tot wij begin december ineens een e-mail van u ontvingen met een offerte voor een nieuwe binnendeur? De door u gemelde schade betreft schade aan de deur in uw woning, dit valt dan ook onder de opstalverzekering, om die reden hebben wij gevraagd dit bij uw eigen opstalverzekering te melden zodat de verzekeringsmaatschappijen dit onderling op konden lossen zoals gebruikelijk.
Wij wensen u veel geluk in de nieuwe woning en voor nu fijne feestdagen en een voorspoedig 2020.
Met vriendelijke groet,
Rosalie van Riel
Trust Verhuizingen Holding BV


Hartelijk dank !!!

en daar waren ze dan : 4 beresterke mannen; was ook nodig met onze zware spullen.
heel voorzichtig , en heel beleefd. alles werd goed ingepakt in dekens en folie.
ondanks vaak 'nauwe en scherpe bochten'geen beschadigingen.
we hebben achter de verhuiswagens aangereden, en ook dat doen ze heel voorzichtig.
de klus was in recordtijd geklaard. een absolute aanrader.









Tien uit tien is eigenlijk niet genoeg !!!!
Echt kwalitatief werk tegen een schappelijk tarief . Chapeau 👍🏻

De verhuizers moesten op de warmste dag in juni onze verhuizing doen en petje af voor het harde werken en alle inzet. Ondanks de extreme warmte is de verhuizing snel verlopen en stond alles in ons nieuwe huis. Voor probleemsituaties passende oplossingen bedacht/gevonden en alles werd netjes in overleg gedaan.
Prima ervaring dus en als er iets is wordt dit netjes opgelost.

Goede verhuizers voor zeer nette prijs. Daardoor goede prijs-kwaliteitverhouding.




Het is Super Goed en Professioneel verlopen, vanaf de eerste afspraak met [naam verwijderd door Sirelo], de offerte en de werkelijke verhuizing.
Een FANTASTISCHE ploeg mannen, die zorgvuldig met onze spullen omgingen, Keihard werkte (niks was teveel of te zwaar), Vriendelijk en Gezellig. DANKJEWEL Mannen.









4 sterke mannen kwamen keurig optijd aan en hebben tot 16.00 hard gewerkt, koffie op zijn tijd en blijven lachen Niets was te veel!
Wij raden jullie bij iedereen aan mannen ( en vrouw op kantoor :-) )
Toppies!
Groet jeroen en syl wagenberg

Graag kom ik, het dametje van Trust Verhuizingen, even terug op uw review.
Voorafgaand aan uw verhuizing is mijn collega, de desbetreffende eigenaar van Trust Verhuizingen bij u langs geweest om de inboedel te inventariseren. Daar u meerdere levende dieren aan mijn collega heeft laten zien heeft hij direct aangegeven dat wij geen dieren mee over verhuizen, ook gaf hij aan dat wij de meubels zouden de- en monteren waar mogelijk gezien de staat van uw meubels.
Op de dag van verhuizing ging het al snel mis, uwer zijde, u begon uw levensverhaal te vertellen wat ik hier niet zal plaatsen maar wat de schrik er bij onze verhuizers goed in bracht. Alhoewel de mannen niet flauw zijn waren zij toch erg onder de indruk van het geen dat u aan hen vertelde, en om die reden kwam het eerste telefoontje bij ons hoofdkantoor binnen. De verhuizers zijn erg flex ibel bij u van start gegaan, hebben u de ruimte gegeven om de laatste spullen (gehele inhoud van de keuken en de slaapkamers boven) in te pakken wat voor veel oponthoud zorgde. Maar ach.. Trust is de moeilijkste niet.
Tot u een dode kat uit de tuin ging graven en deze bij mijn collega in zijn handen wou plaatsen om even mee te verhuizen, ach het is maar een dode kat. Uiteraard doen wij dat niet. Toen wij dit hoorde begrepen wij dat deze dag echt niet goed zal verlopen en hebben wij direct contact gelegd met uw bewindvoerder van de gemeente Alphen-Chaam daar ik er telefonisch bij u niet echt doorheen kwam en u het vreemd vond dat wij niet de levende gekko's en de dode kat (opgegraven uit uw eigen tuin) niet mee wouden verhuizen. Gelukkig toonde zij begrip voor het feit dat wij geen dode en levende dieren zouden verhuizen, zo hetzelfde met uw gasfornuis. Een verhuizer is niet de juiste persoon uw apparatuur, aangesloten aan gas los te koppelen.
Toen mijn collega onwel is geworden ben ik inderdaad maar even ter plaatse gaan kijken, wat ik toen aantrof baarde mij nog meer zorgen. U wou dat wij een koel/vriescombinatie met inhoud gingen verhuizen, gezien de voedsel en warenwet doen wij dit sowieso al niet (deze dient uiteraard leeg, ontdooid en schoon te zijn en dat toch zeker met 30 graden en een afstand van 45 kilometer) maar toen u mij vertelde dat hier ook nog dode ratten in lagen die mee moest wist ook ik niet meer waar ik het moest zoeken. Het enige wat ik op dat moment wou was dat mijn collega's hun hoofd erbij konden houden (u kunt zich vast voorstellen dat het niet gemakkelijk ging met alle dode dieren en vreemde eisen) en zo snel mogelijk naar het laadadres konden gaan rijden, daarbij kwam dat er voldoende laadruimte aanwezig was dus op en neer rijden zou niet nodig zijn.
Toen ik het formulier van de voorman ontving zag ik alle verwijten naar mij toe, helaas.. Om die reden heb ik wederom contact opgenomen met uw bewindvoerder van de gemeente Alphen-Chaam om het verhaal nog eens goed te verduidelijken, gelukkig was daar het begrip van uw bewindvoerder (wederom).
Nogmaals mevrouw N.D. wij proberen iedereen tevreden te stellen, de klant is koning bij ons, echter hebben wij ook grenzen. Een meubel meer of minder de- en monteren, wat verhuisdozen bijleveren noem het maar op is geen enkel probleem maar het verhuizen van DODE dieren gaat ons echt te ver en ik zou het waarderen wanneer u dit toch begrijpt.
Het enige uit heel uw review dat waar is dat is het feit dat wij de koel/vriescombinatie niet mee over hebben verhuisd gezien de inhoud van etenswaren en de dode dieren die daarin bevroren lagen.
Met vriendelijke groet.
Rosalie van Riel
Trust Verhuizingen Holding BV Lees meer

Afgelopen maandag hebben 3 sterke heren( [naam verwijderd door Sirelo]) ons geholpen en zijn super tevreden! Dikke 10.


















ruimde ook gelijk weer op.
Nogmaals een superteam! Om aan te bevelen






Het was wel jammer dat de offerte niet aangepast werd nadat bekend werd dat zo'n 40% van het volume te verhuizen huisraad achter mocht blijven in het 'oude'huis.
Trust mag hier wel wat flexibeler in worden.


Ik kan iedereen Trust verhuizingen aanraden. Met vriendelijke groet, Familie Brouwers


Het kostte wat meer tijd dan verwacht, maar ze maakten er absoluut geen probleem van, klasse!

2 offertes op gevraagd, trust is transparanter dan de andere firma en scheelde ook +- 15 procent in de prijs.
Communicatie met rosalie goed en snelle reactie bij vragen vanuit onze kant.
Dag van verhuizing; 4 sterke mannen om 08.00 voor de deur die alles op zijn plek hebben gezet en weer in elkaar( gezin van 5! )
Toppers ! Dank
Vincent en Marlies

Op de dag zelf kwam er een gezellige ploeg verhuizers die weten wat ze doen en die van aanpakken weten. Ze nemen je al het werk uit handen. Alles wordt geplaatst en in elkaar gezet zoals je het wilt.
Wij zijn zeer blij met onze keuze.


Ze ontnemen je heel veel zorgen en lichamelijke ongemakken, omdat een verhuizing een zware klus is.
Het demonteren en monteren van alle linnenkasten, is een echte aanrader!! Dat scheelt je echt enorm veel tijd en kopzorgen.






Een lopende actie uwerzijds, was niet meer voorons van toepassing.
Voor ons geen reden om U bedrijf bij andere aan te bevelen.
Gelukkig hebben wij al uw spullen schadevrij verhuisd wat voor ons het belangrijkste is bij een verhuizing.
Een verhuislift raden wij altijd aan omdat je dan een prive lift hebt ipv alles met de binnenlift, volgens u konden we hem makkelijk plaatsen op het nieuwe adres maar helaas voor ons was dit niet mogelijk en moesten onze mannen( met een glimlach ) 50 meter extra lopen met al uw spullen.
In oktober 2017 ben ik bij u langs gekomen voor het maken van een offerte voor de verhuizing in December, hierop gaf u akkoord en hebben wij netjes de verhuisdozen gebracht conform afspraak.
1 week voor verhuizing belt u mijn vrouw(Rosalie van kantoor) op om te vragen of u nog korting krijgt, die hebben wij u toen logisch gezien niet gegeven. Als u een offerte te hoog vindt kunt u aan de voorkant altijd proberen te onderhandelen. Maar wanneer u in Oktober akkoord geeft op een offerte, vervolgens de dozen ontvangt en dan een week van te voren korting vraagt vindt ik dat persoonlij k een beetje raar en vindt het dan ook jammer dat u ons niet aanraad bij anderen omdat wij u niet die korting gaven die u vroeg.
Team Trust Verhuizingen wenst u veel geluk in de nieuwe woning!
Groet,
Frank
Lees meer


Deze opdracht had veel spoed en moest op het laatste moment geregeld worden, door de snelle en accurate en professionele afhandeling vanuit Trust heb ik zonder problemen op tijd onze nieuwe bedrijfslocatie kunnen betreden.
Top service en nogmaals bedankt voor de inzet!


mannen die in een dag heel mijn inboedel hebben over gehuisd.
Jammer dat er 1 glazen kastdeur is gebarsten, maar dat kan gebeuren en wordt wel opgelost. Mocht ik ooit weer gaan verhuizen dan weet ik wie ik in moet schakelen.
Allemaal heel erg bedankt voor de goede hulp.













Dit bleek een goede keuze. Zo zdenken de verhuizers met je mee, zijn vriendelijk en zorgen goed voor je spullen (Geen schades). Daarnaast is het alles snel verlopen.
Dus al met al een top service.








Namens francien van de broek en mij willen we jullie van harte bedanken ook dat de verhuizers erg behulpzaam waren en in de gate hadden dat het erg zwaar was om na 59 jaar de deur dicht te trekken en in een nieuwe woning te beginnen
Groetjes Monique krijnen

Harde werkers, goed overzicht. Ze zijn heel netjes met onze spullen omgegaan. Tussendoor ook nog tijd voor een kort praatje.
Wij zijn voorlopig niet van plan weer te verhuizen, maar anders wist ik het wel!

Toch kan ik Trust wel aanbevelen, die chaos kan vermeden worden met een betje meer toezicht. Tot slot het laten tekenen van een verklaring dat ales OK is direct na dat de verhuiswagen leeg is, vind ik niet juist. Niemand kan in minder als een minuut beoordelen of er al dan niet schade is.







De mannen hebben alles kundig ingepakt voor de opslag en ook zeer goed verplaatst naar het huis. Er is niets gebroken of beschadigd en alles is in een rap tempo uitgevoerd.





Ik ben netjes over verhuisd en de kinderkamers hebben ze ook netjes gedemonteerd en weer gemonteerd.
Mijn salontafel, van spiegelglas, werd netjes in dekens gewikkeld en daarna nog een keer omwikkeld met folie!
Trust verhuizing werkt met een snel en vakkundig team.
De prijs is ook netjes tov andere verhuisbedrijven.


















Wij hadden ons vorige huis snel verkocht en hadden een tijdelijke huurwoning tot ons nieuwe huis zou worden opgeleverd. We hadden niet alle ingepakte spullen nodig en mochten daarom de verhuisdozen zolang houden.
Nadat we wederom een verhuisafspraak hadden gemaakt, was er vanuit onze kant onduidelijkheid over het aantal te verhuizen meubels. De prijs werd direct door Trust gecorrigeerd in ons voordeel







Alle mannen nemen hun taak serieus en werken snel door,tijd voor n kopje koffies nemen zij nauwelijks.
Wij hebben wel een verschil in team ervaren, het 1e team was sneller en gezelliger dan het 2e team.











Je zou bijna zeggen, zo wil ik elke dag wel verhuizen. Kortom er werd niet alleen hard en goed gewerkt, maar op een of andere manier was het ook nog gezellig.
Een dikke pluim voor deze verhuisploeg. Dus een aanrader.
ineke en jan



Alles werd goed ingepakt en er ontstond geen enkele schade.
Pet af.





Kasten waren snel uit elkaar en weer in elkaar. Wij gaan nooit meer zelf verhuizen, dus echt een aanrader.


Minpuntje is toch wel enige slordigheidjes met kasten: of planken die scheurden of nopjes waar kastplanken op steunen zijn kwijt tijdens het verhuizen waardoor je deels de kast niet kunt gebruiken. Zonde.

















Ook hebben zij in ons oude huis en plavuizen vloer en een steenstrip wand verwijderd. Dat ging met hetzelfde enthousiasme, maar niet altijd even zorgvuldig. We bleven met wat kleine schades zitten (een thermostaatkraan van de verwarming en een gat in de vloer), maar uiteindelijk niets wat zij niet konden herstellen.







Alle bedrijven hadden wel een goed verhaal, maar trust verhuizingen sprong er toch net tussen uit ook mede doordat het al een gevestigde naam is bij ons in Breda en we konden hun al via diverse kennissen en lokale initiatieven waaronder sponsoring bij ons op de sportclub.
Netjes van te voren de dozen gekregen met inpak materiaal zodat we op ons gemak konden inpakken.
Dag van de verhuizing hebben de verhuizers erg hun best gedaan om het voor ons goed te doen, echt waar dit is meer dan alleen van A naar B zetten van de spullen.
Prima prijs kwaliteit verhouding en fijne contact met het kantoor in de aanloop van de verhuizing.





Ook inzet voor het goede doel de voedselbank vinden wij heel goed.
Joeri Dani en ruud super bedankt voor de hele fijne dag.







gr Zakikooo

Groetjes,
Miel





Voor ik het wist zaten alle 175 al in de vrachtwagen. Daarna de grote spullen die werden extra goed in gepakt ik zei nog bij bepaalde spullen dat ze niet perse ingepakt hoefde te worden omdat daar al wat schade aan zat en het kwam toch in de garage te staan, maar de voorman vond dat alles netjes in dekens en folie moest ook de wat minder mooie spullen. De verhuizers waren erg vriendelijk en bij mijn nieuwe woning was ik er nog niet helemaal uit waar de spullen kwamen te staan, ik ben heel goed geholpen door de mannen van trust waardoor mijn huis nu netjes ingericht is en alles op Zijn plaats staat.
Veel lof voor deze jongens, blijf zo doorgaan! Het was een leuke ervaring on verhuist te worden door trust.











Met iemand van verhuisbedrijf een nieuwe stroomkabel moeten gaan kopen.
Ik vond alles zeer amateuristisch gedaan en er is nogal ruw met bepaalde spullen omgegaan, waardoor er beschadigingen waren.
Heb daar m'n beklag over gedaan en uiteindelijk heb ik een schadeloosstelling van € 37.50 gekregen.
Trust is zijn belofte zeker niet nagekomen. Ik ben het vertrouwen verloren.
Wat onwijs vervelend om te lezen dat u het zo slecht heeft ervaren, ik ben namelijk van mening dat wij het prima met u hebben opgelost.
Allereerst wil ik u nogmaals mijn excuses aanbieden voor het feit dat mijn collega ziek is geworden op de werkvloer en ik hem toch echt naar huis moest laten gaan omdat het niet menselijk is om zo ziek op de werkvloer te staan (ik ga namelijk graag fatsoenlijk met mijn collega's om en gezondheid staat bij ons op nummer 1, duidelijk denkt u daar anders over wanneer ik dit zo lees), zo ook mijn excuses dat ik niet direct een vervanger voor hem kon regelen. Wij werken met mensen, niet met robots.. enkel met onze eigen vaste krachten en geen studenten, dus nee, ik heb ze helaas niet in overschot. Dat de mannen wellicht wat mopperde (als dit al zo is geweest) dan kan ik dat ook best begrijpen, hun collega is ziek, het zit tegen en het moet toch geregeld worden (lees; hun moeten dus meer werk verzetten). Echter ben ik van mening dat we al les erg netjes hebben opgelost, het is hierin uw woord tegen het onze en ik vind het jammer om dit zo te moeten lezen. In onze voorgaande mails bent u anders elke keer vriendelijk en zodra u de vergoeding heeft (wij hebben letterlijk alles vergoed, en het opnieuw komen monteren) gaat u alsnog een review schrijven? Wat naar.
Om nog even op de kras op de vloer terug te komen.. dit heeft u 13 dagen na verhuisdata gemeld.. Hoeveel mensen zijn er wel niet over die vloer geweest na ons? Dit is toch niet realistisch om dit dan bij ons in de schoenen te willen schuiven, wanneer u het had gezien had u het direct op kunnen merken maar ook dit is niet waar.
U heeft ons elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur kunnen bereiken, ook uw mail zijn zo snel als mogelijk (op zeer korte termijn) beantwoord en ik heb direct nadat u de onderdelen had ontvangen mijn collega toegestuurd.
Nogmaals, ik vind het erg vervelend dat u het zo heeft ervaren maar ik vind echt dat wij dit zo netjes als mogelijk hebben kunnen oplossen. We hebben iedere euro vergoedt die u aan kosten heeft gemaakt voor de nieuwe onderdelen, terwijl we ons hadden kunnen beroepen op verschillende redenen waardoor wij u in niets tegemoet zouden hoeven komen maar nogmaals wij zijn mensen, werken met mensen en denken als mensen.
Ondanks het feit dat u zo ontevreden bent wens ik u veel geluk in uw nieuwe woning, prettige feestdagen en een voorspoedig 2023.Lees meer