![](https://srl.ams3.cdn.digitaloceanspaces.com/logos/prevos-verhuizingen-heerlen.png)
Over
Er is nog geen informatie over deze verhuizer.
![](https://sirelo.nl/wp-content/mu-plugins/super-mover-new/images/icon-gallery-overview-blue.png)
![Prevos Verhuizingen_1](https://srl.ams3.cdn.digitaloceanspaces.com/mover-images/gallery/prevos-verhuizingen-48309.webp)
![Prevos Verhuizingen_2](https://srl.ams3.cdn.digitaloceanspaces.com/mover-images/gallery/prevos-verhuizingen-48310.webp)
![Prevos Verhuizingen_3](https://srl.ams3.cdn.digitaloceanspaces.com/mover-images/gallery/prevos-verhuizingen-48311.webp)
![Prevos Verhuizingen_4](https://srl.ams3.cdn.digitaloceanspaces.com/mover-images/gallery/prevos-verhuizingen-48313.webp)
![Prevos Verhuizingen_5](https://srl.ams3.cdn.digitaloceanspaces.com/mover-images/gallery/prevos-verhuizingen-48314.webp)
![](https://sirelo.nl/wp-content/mu-plugins/super-mover-new/images/icon-chevron-right-white.png)
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews
93![](https://sirelo.nl/wp-content/mu-plugins/super-mover-new/images/icon-thumbsup-2.png)
![](https://sirelo.nl/wp-content/mu-plugins/super-mover-new/images/icon-thumbsup-2.png)
![](https://sirelo.nl/wp-content/mu-plugins/super-mover-new/images/icon-thumbsup-2.png)
![](https://sirelo.nl/wp-content/mu-plugins/super-mover-new/images/icon-thumbsup-2.png)
Aardig en sociale medewerkers, die meedenken, en elke uitdaging creatief oplossen zonder verhuislift. Niks op aan te merken, Zeker een aanrader.
![](https://sirelo.nl/wp-content/mu-plugins/super-mover-new/images/icon-thumbsup-2.png)
![](https://sirelo.nl/wp-content/mu-plugins/super-mover-new/images/icon-thumbsup-2.png)
Niets was teveel. Alle spullen werden netjes ingepakt en er werd zorgvuldig mee omgegaan.
Mocht ik ooit nog eens gaan verhuizen dan laat ik dit zeker weer door Prevos verhuizingen doen.
![](https://sirelo.nl/wp-content/mu-plugins/super-mover-new/images/icon-thumbsup-2.png)
1. Aankomst spullen
De spullen waren soms zeer slecht ingepakt. Het leek erop alsof alles snel in de vrachtauto was ‘gegooid’. Hieronder een aantal voorbeelden:
a. op het bankstel van leer (6.000 euro) lag tuingereedschap van metaal, terwijl het bankstel slechts gedeeltelijk beschermd was met dekens o.i.d. tegen schade.
b. Twee leren stoelen (2000 euro per stuk) waren zonder protectie op elkaar ‘gelegd’ waarbij de onderste op een houten kist was gelegd waardoor de punt van de houten kist in het leer terecht kwam.
c. In een kantoorkast was allerlei tuingereedschap vervoerd. Hierdoor kon de kast bijna niet open (zat helemaal klem), was de kast volledig vervuild en lijkt deze ontzet.
d. Een van de geluidsboxen is van de bovenzijde beschadigd.
2. In elkaar zetten van kasten, bureaus, etc.
Hier hebben we 3 opvallende zaken gezien:
a. alle onderdelen lagen door elkaar, waardoor het lang duurde om de spullen per kast of bureau bij elkaar te zoeken. Gelukkig hadden we foto's waardoor we de betreffende bijpassende onderdelen konden vinden.
b. Er was weinig kennis van zaken aanwezig bij de aanwezigen om zaken in elkaar te zetten.
3. Personeel
In tegenstelling tot de situatie tijdens het inpakken die zeer gemoedelijk, prettig en gestructureerd was, was er tijdens het uitpakken nauwelijks leiding. Dit leidde al snel tot openlijke irritaties en ruzies. Zelfs zover dat we op het punt stonden de zaak stil te leggen.
4. Door elkaar halen van klanten
Tijdens de verhuizing bleek dat we spullen van andere klanten kregen (er stond een tafel van iemand anders al achter bij ons in de tuin, er waren schilderijen die niet van ons waren en een hele pallet dozen bleek van iemand anders te zijn).Lees meer