Over
Keulen verhuizingen is door zijn jarenlange ervaring een degelijke en betrouwbare naam binnen de verhuiswereld! De dienstverlening gaat verder dan verhuizen alleen. Zo hebben zij vakmensen in dienst die handyman werkzaamheden mogen en kunnen uitvoeren. Ook hebben ze een opruimdienst voor het oude huis en een afdeling schilderwerken.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews45



* Ze waren zeer klantvriendelijk en beleefd.
* Ze hebben doorgewerkt.
* Ze zijn uiterst zorgvuldig met het meubilair en de spullen omgegaan.
Zulke hardwerkende vakmannen zijn zeldzaam en goud waard!


Complimenten voor deze heren.
Erg professioneel, repectvol en vriendelijk. Ze hebben in een hoogtempo en erg efficient de verhuizing uitgevoerd.
Zulke werknemers zijn goud waard, en bedrijven horen zuinig te zijn op zulke werknemers. Een topteam !
Communicatie met zowel de eigenaren als het verhuisteam verliep erg makkelijk en goed.
Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend.
Een absolute aanrader !












Offerte was duidelijk, snel uitgewerkt en werd telefonisch bij vragen extra beantwoord.
Op de dag van verhuizen waren de heren keurig oo tijd,stelden zich netjes voor en namen een kijkje naar de stukken die verhuisd gingen worden en vertelden mij duidelijk hoe ze dit ging doen en waarom.Heel prettig allemaal.
Verder pakten ze alle stukken prima in tegen beschadigingen en voor transport werd alles vastgezet.
Beide jongemannen werkten met een hoog tempo maar uiterst secuur.
Hoge tempo was voor mij heel fijn daar we een uurtarief hadden afgesproken.Uiteindelijk waren de heren Ruim 2 uur voor de geoffreerde tijd klaar en werd deze netjes in mindering gebracht.
Verder werd alles na uitladen op zijn plaats gezet en gecheckt of er toch niks beschadigd was ondanks de goede zorgen vooraf.


verhuisdag: 9.30 uur arriveert de verhuisploeg. 's middags om 15.00 uur staat alles 100km verder op z'n plaats.
Sterke, attente verhuizers. Niets teveel en samen enkele kleine probleempjes opgelost.
Keulen verhuizingen is al z'n afspraken perfect nagekomen.

We dachten nog als dit maar goed gaat.
Maar dit verhuisbedrijf krijgt van ons een10.
’s Morgens vroeg kwamen 5 mannen, sterk en vriendelijk met 2 vrachtauto’s.
De meubels, schilderijen en veel glazen tafels werden vakkundig in dekens gedraaid en daarna gesealed.
De piano en een lange ladder werden zonder extra kosten naar onze dochter verhuisd, die vlak bij ons in de buurt woont.
Onze meubels gingen 2,5 week in de opslag.
In deze periode werd ons schilderwerk in ons nieuwe appartement uitgevoerd door dit verhuisbedrijf. Volgens ons is dit uniek dat een verhuisbedrijf een eigen schildersbedrijf heeft. Ook dit werk werd tot onze volle tevredenheid uitgevoerd.
16 December 2019 kwamen ze weer alles netjes afleveren in ons appartement.
Prima geregeld alles goed neergezet en kasten opgebouwd.
Wat waren wij blij met onze keuze voor Keulen Verhuizingen en Behang- en schilderwerken uit Susteren (Limburg).
Wij zijn al heel vaak verhuisd maar zoals Keulen alles regelde hebben wij nog nooit meegemaakt en dat voor een heel aantrekkelijke prijs.
Josette en Huub Janssen.Lees meer


Niet mee in zee gaan.

We zagen er tegen op, we hebben het altijd zelf gedaan, maar zijn helemaal blij. Tip. Bedenk vooraf waar je je meubelen wilt hebben.



Ze namen geen pauze, en aangekomen in Vught gingen ze in hetzelfde tempo verder. Wat ons betreft, te snel. Hoewel het fijn was dat alles voor 4 uur uitgeladen was, hadden wij geen overzicht meer.
Er is niets beschadigd, maar vergeleken met onze eerdere verhuizing, verliep deze toch wel erg gehaast. Er was ook echt overredingskracht nodig om de wasmachine en droger in de daarvoor bestemde ruimte te zetten, aangezien de jongens van mening waren dat dat niet ging passen. Het dressoir dat volgens de jongens niet te demonteren was en daardoor niet door het trappengat kon, bleek achteraf wel demontabel te zijn en kon gelukkig een maand later alsnog naar Vught gebracht worden.





Zelf de (merendeels slechte) verhuisdozen op moeten halen vanaf hun loods. 2 Maanden na de verhuizing hebben ze eindelijk de dozen teruggehaald. De borg heb ik echter nog steeds niet retour gekregen! Een dure vaas en een paar andere spullen zijn verdwenen! Ontkenning en dus hun woord tegen de mijne. Sympathieke en hardwerkende kerels om de spullen in te laden en op te slaan. Minder en minder sterke mannen om af te leveren en dat bij die giga hitte! Pas geschilderde muren vies door bezwete lichamen en beschadigd door te weinig mankracht. Ik ben zeer teleurgesteld.
Als er door welke reden dan ook schade ontstaat of dingen zoek zijn geraakt tijdens een verhuizing dan moet dit tijdig bij ons gemeld worden en wij geven dit weer door aan onze verzekeraar. Deze zorgt voor de verdere afhandeling. In 99,9 % van de gevallen liggen de vermiste spullen nog in de oude woning of op een andere plek in de nieuwe woning en komen ze op een later tijdstip alsnog boven water.

Verbeterpunt is alleen de kwaliteit van de verhuisdozen. Doordat er geen aparte boekendozen werden geleverd, ben je geneigd de dozen te zwaar te maken en dan gaan ze snel stuk. Ook worden ze dan eigenlijk te zwaar, hoewel de verhuizers daar niet over klaagden.
Ook de kunst en de aan hangertjes hangende kleding keurig overgebracht.





Tip sluit eerst een rechtsbijstandsverzekering af voordat men met deze prutsers in zee gaat
I
We zijn overigens geen lid van een franchise organisatie....

Zorgvuldig ingepakt,geen schade en niets zoek!
Goed geanticipeerd op de kleine afstand en de vele spullen:het werd een tweedaagse pendeldienst.





Op beide verhuisdagen niemand gezien. Niemand voor de klant bereikbaar op verhuisdagen, zijn zelf naar de loods moeten rijden om te kijken waar verhuizers bleven. Werd gezegd na 9uur, om 11.45u nog geen verhuiswagen gezien. Tijdens verhuizing bleken spullen te missen ( led tv, fietsen meubelstukken), zelf weer naar loods moeten rijden om te checken of en waar de spullen er waren. Als kers op de taart een tuinbeeld volledig vernield. Hier werd zeer onprofessioneel en geïrriteerd op gereageerd met 'pech gehad, het tuinbeeld was nat daardoor ging hij stuk' (?!). Er werd geen enkele verantwoording genomen voor de ontstane schade, waardoor wij de nota op verhuisdag niet betaalden gezien alle misstanden en niet nagekomen afspraken. Meteen een klacht geschreven zoals in de voorwaarden staat voorgeschreven. Tot op heden geen antwoord ontvangen op alle punten, wel 2 aanmaningen gehad waarin men zich bediend van zeer dreigende taal. Onderaan de 2e aanmaning wordt terzijde even gemeld dat de schade aan de verzekering werd doorgegeven.Nadat we een bewijsstuk hiervan in handen hadden het restant van 600 euro ( voorheen al volgens afspraak keurig 1837 euro voldaan inclusief maanden opslag ) betaald. Geconditioneerd is de loods niet, wij zien nu pas met uitpakken groene oxidatie op verschillende accesoires en vochtige plekken op een dure leren bank. Als dan uiteindelijk na 3 weken de 52 dozen door ons retour worden gebracht, worden wij betiteld als 'incorrecte' klant. Is 1 ster nog niet eens waard. LET OP: Dit laatste slaat absoluut niet op de jongens die de verhuizing daadwerkelijk uitvoeren : alle lof voor hen. Als er 1 bovenaan de zwarte lijst moet staan, dan is het inboedelzorg Keulen zelf, voordat men naar anderen wijst........
UPDATE 16-08-2018:
Wat de schade afhandeling betreft : wees gewaarschuwd: men is NIET GOED VERZEKERD!! Wij zijn door schade en schande wijs geworden. Ook al maakt men op de website reclame met 'wij hebben de beste verzekeringen ': de verzekeraar keert enkel een DAGWAARDE uit!! Tevens is er sprake van een EIGEN RISICO van 250 euro! Dit wordt tijdens het offerte-gesprek niet vermeld, staat echter verstopt in de voorwaarden. Na de melding van de schade na 6 weken nog niets gehoord van hun verzekeraar, op ons verzoek eens bij de verzekeraar te informeren hoe het staat, kregen we van Inboedelzorg Keulen in eerste instantie een dossiernummer met de opmerking 'het staat u vrij Interpolis te bellen'. Vervolgens geïnformeerd bij 3 erkende verhuizers: daar is men tegen NIEUWWAARDE verzekerd en hoeft de klant niet zelf achter zijn centen aan te rennen.Met deze info weer contact opgenomen met Inboedelzorg Keulen en omdat wij het helemaal gehad hadden (tot op heden, 16 augustus 2018 nooit antwoord gehad op onze klachtenbrief ) met Inboedelzorg Keulen, de kwestie aan een juridisch adviseur voorgelegd. Nadat we Inboedelzorg Keulen hadden geïnformeerd dat wij juridische stappen aan het overwegen waren kwam men opeens over de brug. Binnen 1 week actie en een brief van hun verzekeraar:de schade met een nieuwwaarde van 595 euro werd op dagwaarde 357 euro vastgesteld.Hier het eigen risico van 250 euro vanaf: bleef over 107 euro uit te keren. Aangegeven richting Inboedelzorg Keulen dat wij dit niet accepteerden ,( dit op advies van onze juridisch adviseur wegens opgewekt vertrouwen en misleidende info op de website ) en de juridische molen zouden gaan opstarten . Men is toen met een compromis gekomen van 250 euro. Om van alle stress en gedoe met dit bedrijf af te zijn hebben we dit geaccepteerd. Als men Inboedelzorg Keulen wijst op het niet nakomen van afspraken, misleiding tijdens offerte-gesprek en op website, opgewekt vertrouwen, etc., dan krijg je te horen dat je een “incorrecte “ en “zeer moeilijke klant “ bent. Mensen wees gewaarschuwd en trek uw eigen conclusie. Betaal liever een paar honderd euro meer voor een ERKENDE verhuizer. Dat hadden wij ook moeten doen.Lees meer
We zijn uiteraard in tegenstelling met wat deze klant verkondigd wel degelijk goed verzekerd. Interpolis is in de verzekeringswereld een grote speler en onze verhuisverzekering is zeer compleet!
Onze opslag is droog en goed beveiligd! De RV (relatieve vochtigheid) houden we daarnaast dagelijks goed in de gaten.
Er staan bij ons regelmatig en voor langere tijd concertpiano's, harpen en vleugels. Gevoelige instrumenten die naar volle tevredenheid van de eigenaren bij ons gestald worden.
Er is bij mijn weten geen zwarte lijst voor malafide verhuizers. Daar schermen we dan ook zeker niet mee!

Heel zelden zijn er helaas discussies over verdwenen zaken. Soms is het in het oude huis achtergebleven (zoals in dit geval) of even gestald bij familie of vrienden en wordt vergeten waar het nu is en komt het na een paar weken weer boven water.
Heel zelden komt het voor dat er na een verhuizing iets kleins in de wagen achterblijft (bijvoorbeeld tussen een verhuisdeken in) maar dan zorgen we er altijd voor dat het weer bij de klant terechtkomt. Meestal komen de spullen na een paar dagen vanzelf weer boven water omdat ze op een andere plek liggen of gewoon in het oude huis zijn blijven liggen.
In dit geval ging om een doos met gloeilampen die nog in het oude huis lag.
Hier konden we geen verantwoordelijkheid voor nemen maar voor serieuze vermissingen zijn we gewoon verzekerd.

- Lange inpak/ verhuis tijd
- Schade bij verhuizing
- Leidinggevende is moeilijk te bereiken (ook voor personeel)
- Bij verzoek om afspraken na te komen en kwaliteit van de diensten te verbeteren – geen begrip en klantenvriendelijkheid
- Dreigement voor betaling
Ten overvloede;
We kennen niemand met deze initialen en hebben de laatste 5 jaar geen offerteaanvraag gehad voor een verhuizing binnen Oostrum, dus uiteraard ook geen offertegesprek gehad, geen offerte afgegeven en deze persoon zeker niet verhuisd of telefonisch geblokkeerd!