
Over
Er is nog geen informatie over deze verhuizer.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews


Wij schrijven nooit negatieve reviews, maar hier nu moesten we wel. Op deze site staan veel negatieve reviews en op andere erg positieve. Die lijken door het bedrijf zelf geschreven. De ervaringen op deze website komen overeen met de onze. Slechts een paar van onze ervaringen:
* Van tevoren kwamen ze vlak van tevoren zelf op het lumineuze idee om niet een grote, maar 2 kleinere busjes te sturen. Ze waren totaal niet meer te bereiken toen we hadden uitgezocht dat dat geen goed idee was, omdat op de boot naar Texel alleen vrachtwagens voorrang hebben. Er waren net problemen met de boot en dit kon uren wachten (en dus kosten) schelen.
* Het bedrijf is nauwelijks bereikbaar om iets te overleggen en zeker na afloop krijg je hooguit iemand van de klantenservice aan de lijn die wat belooft, maar wat ze nooit nakomen.
* Ze stuurden toch 2 busjes, maar 1 van die 2 busjes was maar liefst anderhalf uur te laat! Zonder ook maar enige vorm van excuses, maar wel met grappen, gingen verhuizer 3 en 4 op hun dooie gemak aan het werk. Verhuizer 1 werkte keihard, verhuizer 2 deed ook wel zijn best, totdat verhuizer 3 en 4 op kwamen dagen, toen, werkte er nog maar 1.
* Niet alles paste in de busjes, ondanks een opgave van tevoren van onze spullen. Die 2 busjes zouden van tevoren meer dan voldoende moeten zijn volgens hun eigen berekeningen. Dat was dus niet zo. Wij waren al een keer met een bus wezen rijden, dat hadden we nog niet eens meegenomen in onze berekeningen.
* Ondanks dat het werk nog niet klaar was en dus niet alles erin paste, zaten verhuizer 2 t/m 4 al in hun bus, klaar om te gaan. Verhuizer 1 was ook niet blij met de gang van zaken.
* Zonder enig overleg vertrokken ze en onder meer de droger bleef thuis staan. Wij moesten maar zien hoe we de overige spullen (willekeurig achtergelaten) ook op het nieuwe adres kregen.
* Er werd heel wild omgesprongen met de spullen. Pasgeverfde meubels raakten beschadigd in de bus en ook op het nieuwe adres raakte vanalles beschadigd.
* Het hoofdkantoor was niet te bereiken de hele dag en ook de verhuizers 2 t/m 4 waren onderweg en niet bereikbaar.
* Verhuizer 1 viel niks te verwijten, maar had ook nog nooit zoiets meegemaakt. Aangezien het hoofdkantoor niet te bereiken was, moest hij met onze klachten omgaan en het kantoor proberen te bellen en een factuur op een vodje schrijven. Hij werd ook niet serieus genomen door het kantoor.
* De pinautomaat was vergeten, wij moesten een bedrag overmaken via een Tikkie. Aangezien dat maar tot 750 euro ging, moest het ook een deel via een Tikkie op de rekening van de vriendin van verhuizer 1.
* En nog veel meer!
Nog nooit zoiets amateuristisch en schandaligs meegemaakt!!!
Helaas zijn ze nergens bij aangesloten en reageren ze niet op klachtenbrieven en ze zijn dan wel verzekerd tegen schade, maar daar hebben we ook nog helemaal niks op teruggehoord.
GA HIER NIET MEE IN ZEE. Dit is onze eerste review van dit bedrijf, we beraden ons nog op verdere stappen.
Wij hebben het verhuisbedrijf hier vaak op aangesproken, maar krijgen geen reactie meer.Lees meer



Waardeloos bedrijf!
Om dit te versturen moet je 1 ster geven.
Die hebben ze echt niet verdiend maar anders kunt u deze beoordeling niet lezen!

Vrijdagochtend 10:00u hadden er twee verhuizers moeten zijn bij mijn oma van 82. Wij stonden met ingepakte dozen te wachten.
Het werd 11 uur. Het werd 12 uur. Geen contact, direct voicemail. Ik heb wel 8 keer gebeld. Toen werd mijn moeder (die op vakantie was) door hen gebeld dat er iemand ziek was en dat ze er om 1 uur zouden zijn. Kan gebeuren natuurlijk. Toch wel jammer dat ze totaal niet bereikbaar waren.
Om 18u was er nog niemand. En nog steeds niet bereikbaar. In totaal 23 keer geprobeerd te bellen. Weer werd mijn moeder gebeld, er was wat fout gegaan en de manager aan de telefoon zou er persoonlijk de volgende dag om 10 uur staan.
Raad eens? Weer NIEMAND. Zaterdag weer tot een uur of 13 staan wachten. Er kwam niemand opdagen.
Ik kan me niet voorstellen hoe je het over je hart verkrijgt om een vrouw van 82 met haar hebben en houden te laten staan. Tot twee keer toe.
Ik raad het iedereen ten zeerste AF om ooit zaken met dit bedrijf te doen. Ook zullen ze nog horen van mijn juristen en advocaat.Lees meer
