Verhuisbedrijf Utrecht

6,2 (44‎)
i
Wat klanten zeggen
pro
Professioneel (9)
pro
Vriendelijk (9)
pro
Snelle verhuizing (7)
con
Planning (6)
Diensten
Nationaal verhuizen
Wagen + chauffeur verhuur
Piano vervoer
Vergunningen
Door ons gecheckt op: 16 juni 2023

Over

Verhuisbedrijf Utrecht maakt verhuizen niet leuker, maar wel aangenamer. Bijvoorbeeld door je te helpen met het in- en uitpakken, verzorgen van het transport en het opleverklaar maken van je oude woning. Je verhuist je snel en vakkundig en altijd tegen de scherpste prijzen. En er zijn meer redenen om voor hen te kiezen.

Sirelo vraagt...

Hoe onderscheidt jouw bedrijf zich?

Dit verhuisbedrijf heeft deze vraag nog niet beantwoord.

Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?

Dit verhuisbedrijf heeft deze vraag nog niet beantwoord.

Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?

Dit verhuisbedrijf heeft deze vraag nog niet beantwoord.
Ben je met dit bedrijf verhuisd?
We horen graag over je ervaring.

Reviews

80% van de gebruikers beveelt dit verhuisbedrijf aan
 op Sirelo
Onzorgvuldig met de spullen omgegaan. Je betaald voor de vele rookpauze en een uur lunchpauze. En door hún geklungel duurde t langer en moesten er overuren betaald worden. Durfde er niets van te zeggen want er werd geschreeuwd tegen ons. De hoge rekening heb ik maar betaald maar niets stond op de goede plek.
pro
Inpakken van meubelen
con
Onvriendelijk
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Utrecht (Nederland)
 op Sirelo
Vlot, vriendelijk, en een leuk team! Vakkundig en flexibel ter plaatse. Berekening dmv nacalculatie was ook zeer redelijk!
Verhuisd van Bussum (Nederland) naar Bussum (Nederland)
 op Sirelo
VBU kwam ons helpen bij het verplaatsen van meubels van de eerste verdieping naar de begane grond middels een verhuislift. In verband met onze verhuizing naar Gran Canaria stond er van 12:00 tot 14:00 een zee container voor de deur waar onze gehele inboedel in moest. We hadden daar vanuit het transportbedrijf maar 2 uur de tijd voor. Elk uur daarna zouden we extra voor moeten betalen. Dit tijdsbestek heb ik meerdere malen duidelijk tegen VBU gezegd, waarbij zij aangaven dat dit geen probleem zou zijn. Een dag voor de verhuizing heb ik ze nog gebeld om te vragen of ze alsjeblieft rond 11:30 aanwezig wilden zijn, zodat we zeker wisten dat we om 12:00 aan de slag konden gaan. De klantenservice gaf aan dat ze dit snapten en dat ze dit zouden doorgeven aan het verhuisteam. Dan de dag zelf.... De vrachtwagen met container kwam vanuit de haven van Rotterdam en was om 11:50 keurig aanwezig voor ons huis. De jongens uit Utrecht waren nergens te bekennen. Toen ik op het punt stond ze te bellen, belden ze mij. 'Sorry mevrouw, onze verhuizers zijn later in verband met drukte op de weg en uitloop van andere klussen'. Dat was een klein paniek momentje. Hoe laat zijn jullie er dan wel?! Ze gaven aan dat het zeker 13:45 zou worden. Dit is onacceptabel in onze situatie dus ik eiste dat ze z.s.m. een team zouden sturen en ik gaf aan dat de vrachtwagen veel verder moest rijden en wél op tijd was... Hij ging zijn best doen en zou mij op de hoogte houden. Rond 13:00 belde ik nogmaals om te vragen waar het team zich bevond, want ik had nog niets van ze gehoord. Hij gaf aan dat er geen verandering was in de situatie. Waarop ik aangaf, hebben jullie geen team paraat op dit moment? Stuur die dan alsjeblieft nu hier naartoe.. 'Ja we hebben wel een team paraat en die zijn nu onderweg'. Ik vraag me daarbij af, als je een team paraat had en om 12:00 had weg gestuurd, waren ze zeker tussen 12:45 en 13:00 bij ons adres... Dus dit vond ik erg vreemd en dat kwam onwelwillend over, voornamelijk door de nonchalante houding van de klantenservice. Vervolgens werd ik rond 14:00 opgebeld door de verhuizers zelf. Ze waren onderweg en rond 14:45 aanwezig.... Al 45 minuten over tijd voor de container (op onze kosten). Uiteindelijk waren ze er om 14:50, dus 3 uur en 20 minuten te laat. De verhuizers zelf waren meedenkend en werkten hard, over hen heb ik niets te klagen. De klantenservice is wel ontzettend nonchalant en ik heb het gevoel dat er iets in hun eigen backoffice niet klopt waar wij enorm de dupe van zijn geworden. Terwijl de verhuizers aan het werk waren kreeg mijn vriend nog een discussie met de klantenservice. Hij gaf aan dat dit onacceptabel is en dat er extra kosten gaan komen voor de container en wilde iets met de prijs doen van VBU. De klantenservice raakte geïrriteerd en gaf aan dat mijn vriend moest stoppen want anders zouden ze de meubels weer naar boven laten zetten en zouden de verhuizers naar huis gaan. Toch maar ja en amen gezegd omdat we echt niet anders konden, dus de verhuizers konden doorgaan (uiteindelijk wilde de klantenservice wel 60 euro van de prijs af halen, maar: dit dekt bij lange na niet onze extra kosten en de bijkomende stress én de vertraging van ons hebben en houden!). Het gevolg is dat wij een extra rekening hebben gekregen van het containerbedrijf voor de extra uren. Maar nog erger: de chauffeur met container zou om 18:00 in de haven van Rotterdam moeten zijn, dit tijdstip redde hij niet meer door de grote vertraging van VBU. Met als gevolg dat onze container 1,5 week (!!!) vertraagd is terwijl wij al op Gran Canaria zijn!Lees meer
pro
De verhuizers deden hun best
con
Nonchalante klantenservice
con
Ruim 3 uur en 20 minuten te laat met grote gevolgen voor ons
Verhuisd van Beuningen (Nederland) naar Gran Canaria (Spanje)
 op Sirelo
Ze beloofden aan de telefoon 1 pauze per dag. Het werden 10 rookpauzes binnen 9 uur en wilden zelfs voor de lunch een MC Donald zoeken met zijn 6en terwijl wij de uren doorbetaalden! Goedkoop was duurkoop! Een persoon was met de Ramadan en had geen kracht om te sjouwen. Om 6 uur was het nog lang niet klaar door al die dure rookpauzes. Dieptrieste service.
pro
vlotte babbel
con
teveel rookpauzes
con
goedkoop is DUURkoop.
Verhuisd van Driebergen (Nederland) naar Houten (Nederland)
 op Sirelo
Ze lokken je met een lage prijsopgave, maar uiteindelijk betaal je meer dan het dubbele. Bovendien moet je het geld maar even ter plekke contant ophoesten. Ten slotte krijg je een werkbon als betalingsbewijs. De beloofde factuur heb ik nooit gekregen.
pro
Vakkundige verhuizers
con
Komen veel te laat wegens overbezetting, waren daardoor ook pas 11 uur 's avonds klaar.
con
Slechte communicatie; overleggen alleen via mobiel, maar niet via mail of vaste telefoon.
Verhuisd van Zeist (Nederland) naar Soest (Nederland)
 op Sirelo
Verhuizers hebben ervaring.klantgericht.
pro
Goede service
pro
Vakbekwaam
Verhuisd van Nieuwegein (Nederland) naar Tongeren (België)

Wil je met dit bedrijf verhuizen?

Vraag vandaag nog een offerte aan! Het is snel, simpel en het beste van alles: gratis! Vergelijk dit bedrijf met maximaal 4 andere verhuizers.
Vraag offerte aan

Reviewbronnen

Sirelo
6,2
44
Google
8,2
49

Andere verhuisbedrijven in Utrecht

8,2
18

Verhuisbedrijf Busje komt zo

Utrecht
Bekijk verhuisbedrijf
9,0
9

Gosselin Mobility The Netherlands

Nieuwegein
Bekijk verhuisbedrijf
7,8
6

Verhuisbedrijf Nieuwegein

Nieuwegein
Bekijk verhuisbedrijf