Over
Door goedkope werkkrachten als studenten in te zetten zijn zij (Student Verhuis Service) een low-budget verhuisservice en verhuisbedrijf in Amsterdam. Voor veel mensen zijn ze inmiddels de eerste keuze wanneer zij moeten verhuizen in Amsterdam. Wat begonnen is als een service door en voor studenten, is uitgegroeid tot een serieus en ervaren verhuisbedrijf. Studenten zijn namenlijk flexibel en werken hard voor hun geld.Lees meer
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews105

(1) klanten een vergoeding aan te bieden wanneer ze hun negatieve ervaring verwijderen op een reviewsite
(2) ze vergaren positieve reviews door klanten een groot geldbedrag in het vooruitzicht te stellen d.m.v. loting die ze elk kwartaal houden
(3) ze verzamelen actief google reviews, maar als je een slechte review wil plaatsen ga je naar hun interne omgeving, alleen de positieve reviews worden verplaatst.
Verder zeer slechte ervaringen met dit verhuisbedrijf. Ze maken ontzettend veel schade en verschuilen zich vervolgens achter hun algemene voorwaarden. Ze hebben bij ons voor ruim 3000 euro aan schade toegebracht en weigeren ons tegemoet te komen. Alleen wanneer ik de slechte review zal verwijderen wordt mij een compensatie van 500 euro aangeboden door hun klantenservice. Nogmaals, trap niet in de positieve reviews van dit onethische verhuisbedrijf.




Er zou door aftersale contact met ons opgenomen worden, dat is tot op heden niet gebeurd.

Vandaag hebben[namen verwijderd door Sirelo] op de Sint Vitusschool in Bussum onze interne verhuizing verzorgd. Ruim een half uur voor de afgesproken tijd belden ze me op om te vertellen dat ze gingen vertrekken en dat ze er met ca 20 minuten zouden zijn. En dat klopte, ze waren er keurig op tijd.
Het betrof een interne verhuizing die ze snel, vakkundig en netjes uitvoerden. Er waren voornamelijk zware kasten en bureaus die ze tilden, maar dat was voor hen geen probleem. Echt super gedaan mannen. Ik hoop dat jullie volgende week weer van de partij zijn, als alles ingeruimd moet worden. Dankjewel,
Marjon Dries, directeur van de Sint Vitusschool

Vandaag de 3e keer en de verhuizer begon meteen te roepen dat deze spullen niet te verhuizen waren en dat het wel 14 uur zou duren en heel kostbaar zou worden (ze waren in 2,5 uur klaar!). Ik had 20 verhuisdozen gekocht (trouwens als ik verhuisdozen koop verwacht ik nieuwe dozen en niet dozen waar meerdere eerdere gebruikers al op hebben geschreven), maar de verhuizer was ervan overtuigd dat ik veel meer dozen nodig had. Herhaalde opmerkingen waarom iets mee moest want het was 'kapot'. Of ze niet naar een vuilafstort moesten rijden. Wat ik met dit en dat ging doen. Schoppen tegen een doos wat een paar meter door de straat vloog. Het waren de spullen van mijn overleden moeder en ik heb aangegeven dat ik wenste dat ze de spullen met respect zouden behandelen. Uiteindelijk heb ik een deel niet laten verhuizen omdat ik bang was dat het niet heel zou aankomen.
Al met al , een beetje meer klantgerichtheid zonder je te bemoeien met de persoonlijke spullen van een ander, zou aan te bevelen zijn.
Daarnaast meen ik dat ik veel te veel heb betaald. We hadden gerekend op een juiste calculatie van de planner. Ze hadden 2,5 uur minder nodig maar omdat we niet eerder op de afleverplek konden zijn heb ik daar wel voor moeten betalen!! Ook voor de 20 minuten te laat beginnen!! Alle verhuizingen waren een stuk duurder dan begroot. Jammer.Lees meer


Dat gebeurde dus mooi niet. Toen de verhuizers halverwege de verhuizing vertrokken zeiden ze dat ik het kantoor moest bellen, en dat ze de dag erna de klus konden afmaken. Da's ook niet gebeurd. Het kantoor nam niet op, en belde ook nooit terug nadat ik mijn nummer had achtergelaten.
Niet mee in zee gaan.

In terms of cost, were the less expensive from all other companies we got quotations.
I knew them as well from a colleague who used them previously and recommended them to me.


Op een uiterst vriendelijke klachtenmail is vervolgens echter nooit gereageerd. Na 2 maanden mailen en bellen uiteindelijk een bericht gekregen met excuses dat de klacht nooit was aangekomen en per direct in behandeling zou worden genomen om vervolgens nooit meer iets te vernemen. Lachwekkend gewoon. Ik zou dit bedrijf dus echt niet meer aanbevelen. Helaas.

Let op de kleine lettertjes van deze sluwe ondernemers!
Ik vroeg een offerte aan voor een verhuizing op zondag. Ik kreeg daarvoor een offerte welke ik geaccepteerd had. Echter, onderaan de offerte stonden de kleine letters:
'Op zaterdag en zondag rekenen wij 25% weekendtoeslag bovenop het uiteindelijke totaalbedrag. Dit is niet meegenomen in de prijsindicatie die hierboven is gegeven'.
=> Dit had ik niet gezien, ik ben niet iemand die de kleine lettertjes leest. Eigen fout? Ja misschien wel maar waarom niet meteen de prijs communiceren voor een verhuizing op zondag als ik een offerte aanvraag voor een verhuizing op zondag!!??
Als ik een hotelovernachting boek op zondag ga je toch niet het tarief van woensdag communiceren met daaronder in kleine lettertjes dat zondag 25% duurder is?
Daarnaast verscheen er op de uiteindelijke factuur een post welke niet terugkwam in de offerte. Het was de post: Transportkosten voor €107,76. Bij navraag bij de klantenservice kwamen ze met een warrig verhaal dat deze post wettelijk verplicht was maar dat hij er eerst afgetrokken wordt en daarna weer opgeteld zodat het netto €0,- is.
Nou dat klopt dus niet. Ik heb gewoon €107,76 meer betaald dan de offerte.
Kortom: Laat je niet misleiden door deze sluwe vossen. Ik heb een slecht gevoel overgehouden aan dit bedrijf.Lees meer



Mensen verhuis niet met dit bedrijf ze zijn onbetrouwbaar en gaan uiterst onzorgvuldig om met uw spullen!
De voorwaarden van StudentVerhuizers zijn eenzijdig opgesteld en ze dekken zich in om nergens voor aansprakelijk te zijn wanneer ze uw spullen kapot maken of beschadigen.











In 2016 ben ik verhuisd met praktisch dezelfde hoeveelheid spullen als begin 2019. Ik maakte gebruik van een erkend Verhuisbedrijf. Er liepen 4 mannen rond die perfect met elkaar samenwerkten. Al het meubilair wat uit elkaar moest (bed / kast / bank) werd vakkundig uit elkaar gehaald en (dat is nog veel belangrijker) vakkundig in elkaar gezet. Om half 4 in de middag waren zij reeds klaar en zag alles er perfect uit.
Dan het bedrijf Student Verhuis Service. Niet alleen kwamen zij met minder mensen (2 met 1 hulpje die het vak nog moest leren), maar ook deze 2 deze moesten duidelijk het vak nog leren.
Zij beschikten over geen enkel ruimtelijk inzicht noch technische vaardigheden, en werkten volgens het trial en error model (toen bleek dat de kast en bank inderdaad uit elkaar moesten gehaald worden).
De doos voor de kleding bleek niet te beschikken over een stang om de kleren aan op te hangen. In de kleding kast lag notabene de handleiding voor de kast die door de heren zoek werd gemaakt. Los van de schade die is aangebracht door het incompetent verhuizen aan trap en muren, bleek dat de kleding kast niet meer in elkaar gezet kon worden omdat de handleiding zoek was gemaakt en er een aantal schroeven e.d. ontbraken. Van de bank bleken de linker en rechter zijkant met elkaar verwisseld te zijn. En dan passen ze uiteraard niet, ook als je 2-3 uur gaat sleutelen (trial en error). Om 7 uur in de avond heb ik de heren maar bedankt en naar huis gestuurd.
Toen ik na daarna een klacht had ingediend begon uiteraard het gebruikelijke spel. In plaats van excuses aan te bieden voor al dit geklungel en de gepleegde wanprestatie, begon een “feitenonderzoek” zonder einde. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet opnieuw een professioneel verhuisbedrijf heb ingehuurd.
Conclusie: Student Verhuis service is een onprofessioneel bedrijf dat zijn mensen zonder enige fatsoenlijke training of opleiding verhuizingen laat organiseren zonder goed toezicht. Ik adviseer u dringend geen gebruik te maken van de diensten van dit bedrijf (ik heb gelukkig mijn overburen ervan kunnen overtuigen dit keer een professioneel verhuisbedrijf in te schakelen): het is onprofessioneel, incompetent en veel te duur. Maak alstublieft gebruik van een professioneel erkend verhuisbedrijf (V.b. Hilversumse verhuisservice) zodat -mocht er toch iets gebeuren- u terecht kunt bij de Geschillen Commissie voor verhuisbedrijven. Maar ik denk dat dit nooit nodig zal zijn omdat een professioneel verhuisbedrijf zijn job goed uitvoert, zijn verantwoordelijkheid neemt mocht er iets fout gaan en uiteraard goed verzekerd is hiervoor.Lees meer




Ondanks dat we veel spullen hadden, heel snel ingeladen, was nog een hele puzzel, maar verhuiswagen was goed gevuld en al onze spullen paste erin!
Helaas had de wagen pech onderweg.. [naam verwijderd door Sirelo] hield me goed op de hoogte en gelukkig konden de mannen toch redelijk snel, met wagen en spullen, op ons nieuwe adres zijn om daar weer uit te laden.
Vertraging was op hun kosten.
Goede ervaring, heel blij dat we deze hulp hebben kunnen inschakelen tijdens onze verhuizing!
Goede prijs ook. Mannen bedankt!



























Verder veriep de communicatie vooraf ook soepel en snel




Mees was al 9 jaar verbonden aan de Student Verhuis Service en dat was goed te merken. Ze wisten beiden van aanpakken en stelden zich erg beleefd en dienstbaar op. Floris was erg opmerkzaam en wist nog wat papieren uit de dossierkast te vissen. Optimale ervaring, zes sterren!


Hartelijk dank voor hun uitstekende verhuisservice.

Beiden heel vriendelijk. Vantevoren tel contact. De verhuizing verliep vlekkeloos. Dank!



Gilles &Eddy





Wel aardig wat spullen beschadigd. En ook veel vegen op de pas geverfde muur. Maar voor die prijs, mag je niet anders verwachten


De jongens belden twee uur eerder en zeiden dat ze er zelfs eerder aan konden beginnen wat wij gewoon top vonden. Aangezien ze bij de aanvraag niet eerder konden.
De verhuizing liep wel soepel omdat we ook gewoon alles goed voorbereid hadden voor het bedrijf. Er kwamen twee jongens aan ik ging me netjes voorstellen en het verhuizen begon. Gelijk was de lift klaargezet en de kleine spullen gingen als eerst mee. Daarna het bed!, garderobe en witgoed. De lift heeft zeker dingen makkelijker gemaakt af en toe hielp ik een handje mee.
Binnen twee uur hadden ze de spullen van het beginadres al ingeladen. Het waren harde werkers en ze wisten precies hoe ze moesten werken alleen had ik het gevoel dat het een duurder grap zou worden.
De schatting was dat ze binnen twee uur klaar zouden zijn en heb ik ipv 321 euro 588 moeten betalen omdat het 2 uur extra duurde waarbij ze nog 15 min extra voor de lift hebben gebruikt en bij hebben gerekend..
Ik dacht nog bijmezelf kom op mats me een beetje heb al genoeg betaald voor alle andere overige dingen wat betreft het huis.. nope..
Het is wel een aanrader als je meer dan 500 euro wilt uitgeven in 4 uur tijd is wel een hele huis(zonder kinderkamers) verhuist. Schatting zit meestal meer dan verwacht..Lees meer

Wat een oplichters!!!
DE OPLOSSING
Haal onze spullen op en verhuis ze waar we voor betaald hebben. Daarnaast vindt ik dat de 150€ fooi en huur van de bus retour mag hebben. Schaam je om zo zaken te doen en al helemaal het niet op te lossen niet terug te bellen en niet te reageren.




900 euro schade. Na heel veel mailverkeer een gratis verhuizing aangeboden gekregen. Helaas heb ik daar gebruikt van gemaakt, na de belofte op schrift te hebben dat ze zorgvuldig met de spullen om zouden gaan. Een heel duur bed heeft nu voor 6800 euro schade. En denk dan ook aan de net gestuukte muren waar meer dan 10 happen uit zijn. Heb je ook een klacht over schade-afhandeling en wil je hier gezamenlijk (juridisch) iets aan doen? Neem contact met me op: [email protected]



De communicatie verloopt alleen via mail en het duurt minimaal 2 weken voor je een reactie krijgt. Met deze reactie kan je helemaal niets, ze verschuilen zich achter alles . Ik zou iedereen willen adviseren een ander verhuisbedrijf te kiezen, achteraf zijn we duurder uit met alle schade die we hebben.Lees meer







Het kantoor is lomp en bot als ze al de moeite nemen te reageren.
De verhuizers zouden zelfstandig mijn opslagruimte leeghalen en naar mij in de andere kant van het land brengen. Ze bellen om te vragen wat ze met het slot moeten doen. Daar inleveren of meenemen en aan mij geven was het antwoord. Wat doen ze? Ze doen de box weer op slot, de sleutel vergeten ze in te leveren. In alle hectiek denk ik zelf ook niet aan het slot tot ik een rekening van het opslagbedrijf krijg. Omdat de box op slot zit is mijn contract verlengd...
Ook was er schade: brievenbus buurman stukgereden, muntcollectie van m'n vader verdwenen.
De verhuizers waren het pinapparaat vergeten. In eerste instantie wilden ze via Amsterdam naar mij rijden om het op te halen (nog meer tijd), dat kon uiteindelijk via bankoverschrijving. In die hectiek zijn zij waarschijnlijk de bijzonderheden over het slot vergeten.
Ik heb alleen de schade van de box geclaimd. Hierop krijg ik in eerste instantie geen reactie. Na aandringen de onwaarheid dat ik de sleutel van de box heb ontvangen. Daarna weer geen reactie. Een excuus kan je al helemaal vergeten.Lees meer






Bij indienen klacht wordt er lang niet thuis gegeven, en daarna loop je tegen alle voorwaarden en kleine lettertjes aan.
Tip: maak een kostenberekening bij reparatiebedrijven en komen deze boven de €450 uit, krijg je de kosten hierboven vergoed.






