Ten eerste: als je de ochtend na de verhuizing tijd hebt om eerst op het gemak een referentie in te sturen dan is alles heel goed gegaan, toch!
Ten tweede: soms zijn dingen gewoon niet helemaal te voorzien of zijn er externe factoren waar je gewoon zo goed mogelijk mee om moet gaan, zowel verhuizers als klant.
Ten derde: het verhuizen kan je gerust aan deze professionals overlaten maar dat wil nog niet zeggen dat je helemaal niks hoeft te organiseren: koffie, fris en iets te eten draagt bij aan een goed humeur en een geslaagde dag. Zo. Dat is hoe ik erin sta. Weten hoe het ging?
Een kwartier na de afgesproken tijd ging ik bellen om te checken of de verhuizers misschien bij de verkeerde 'Dorpsstraat' stonden. Voicemail ingesproken, binnen drie minuten teruggebeld door planning. De verhuizers waren wel degelijk onderweg, ze gingen even uitzoeken wat er kon zijn. Vijf minuten later gebeld door chauffeur:
Er was een wegafsluiting, die ik niet had doorgegeven en de navigatie is dan een
ramp. Ze reden rondjes. Ze hadden wel gebeld, maar naar het vaste nummer en die was al afgesloten. Ze waren er tien minuten later. Eerst een rondje met [naam verwijderd door Sirelo] gelopen, waarbij hij wilde weten wat achterbleef en wat mee moest. Daarna dan ff die koffie.
Maar niet te lang, want er moest hard gewerkt worden. Er was die dag een zieke, dus één mannetje minder. Twee ipv drie verhuizers.
Daarna ging het in een sneltreinvaart: twee goed op elkaar ingespeelde verhuizers, Sterke B[naam verwijderd door Sirelo]en Strategische [naam verwijderd door Sirelo], meester stapelaars, super zorgvuldig, vragen ( als dat niet duidelijk is) hoe je het hebben wilt en dan doen ze dat ook zo.
Ik heb er een half uurtje naar gekeken en toen ben ik naar de bakker gelopen: laat hen de dozen maar schuiven, dat ging heel goed!
Er moest een en ander gedemonteerd worden, de nieuwe bank werd netjes ingeseald en verder zijn deze verhuizers gek op dekens en niet op bubbelfolie, wat wel zo milieuvriendelijk is he!
Alles werd ook weer in elkaar gezet in het nieuwe huis, en alle schroefjes waren er nog.
Een heel plan bedacht om een grote brandkast over te krijgen, maar de bedden bleken een grotere uitdaging! Ook dat werd inventief opgelost, al moest het bijna via de tuin van de buren.
Het was een verhuizing van het type: lijkt niet veel, maar is het stiekum toch...want op het aankomstadres moest veel afstand overbrugd worden. er was maar één lift en de verhuislift kon niet ingezet worden dus het was hard werken. Zij brachten alles naar binnen, zetten de meubels op de plek en intussen ging ik al de keuken inrichten: want een soepie tussendoor zou lekker zijn! Om half drie was er tijd voor soep, om half zeven waren ze klaar.
[namen verwijderd door Sirelo], jullie werken keihard en zijn allebei echt heel goed in je vak!
Ik ga jullie bij iedereen aanbevelen!Lees meer Fijne communicatie vooraf, vertrouwen
Zorgvuldige verhuizers, werken hard, ging goed!
Extra etiketten zouden nog meegenomen worden, maar waren er toch niet. Lastig, maar geen ramp...
Wij betreuren uw slechte ervaring met Flex Verhuizingen. Wij proberen altijd tot een goede maar realistische oplossing te komen.
Wij hebben onze uiterste best gedaan om tot een passende oplossing te komen. Helaas beschikt u niet over aankoopnota's. Hierdoor is het niet mogelijk de economische schade vast te stellen. Zoals eerder vermeld vergoed de verzekeraar enkel de dagwaarde van uw spullen en niet de nieuwprijs. Dit is marktconform en voldoet aan alle juridische elementen.
Met vriendelijke groet,
Flex Verhuizingen