Over
Van Ravels, een verhuisbedrijf dat zorg draagt voor uw spullen en luistert naar uw wensen. Van Ravels Verhuizingen biedt voor elke verhuizing een op maat gemaakte oplossing.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews
441Ik moest deze leveren”. Na de verhuis kreeg ik een rekening welke € 700 groter uitviel dan de offerte. Toen ik hierover belde zei men dat ikzelf de 50 dozen die geleverd waren zelf had moeten inpakken. Dit is nooit afgesproken en ook waar laat je zomaar 50 ingepakte verhuisdozen tot de officiële verhuis. Ook bleek dat ze 60 dozen te weinig hadden ingeschat. Ik kan me voorstellen dat je een stuk of 5 dozen mis kunt hebben maar geen 60. Toen ik daar wat van zei werd me gezegd dat ik ze had verteld dat ik veel weg zou doen. Dat was ook zo, maar dat waren enkel grote meubels. Toen ik vroeg of ik degene kon spreken die de offerte had opgenomen kon dat niet, want de baas regelde als af. Ik heb de rekening (meer dan € 3000,-) heb ik maar betaald, omdat mijn man net werd opgenomen met hartklachten en ik hem rust gunde, anders had ik het alleen bij
de kosten van de offerte gehouden.Lees meer
De dozen waren niet allemaal even goed, maar deze konden zonder problemen worden omgeruild.
Respect voor jullie. Wij hadden dit zelf nooit zo en zeker niet zo snel kunnen doen.
Het inpakken en inladen van onze spullen is goed verlopen, door een goede ploeg mensen.
, de afspraak was gemaakt dat de zelfde ploeg de spullen na de opslag ook weer terug zouden brengen in Heerlen, dit is echter niet gebeurd, op de dag van het terugbrengen was de eerste mededeling rond 12 uur toen de heren aankwamen, dat ze om half 2 weer weg wilde zijn, de spullen zijn nog net niet naar binnen gesmeten maar dat scheelde niet veel. Er waren verschillende zaken die niet klopte, kussen weg van de lounchset, sitetable beschadigd en de poten van het bed helemaal weg.
De afwikkeling van de schade is beschamend, men houd ons aan het lijntje terwijl de voorman die is geweest alle informatie zelf heeft opgenomen, de schade aan de sitetable word nu weer afgedaan dat er niet genoeg info is, terwijl er een formulier is ingevuld, foto`s gemaakt door de voorman en later ook nog weer gemaild, over de gang van zaken op de dag van terug brengen zijn we door de voorman ook nog voor leugenaar uit gemaakt ivm de bedpoten.
Kortom afspreken, betalen en vervolgens kun je het uitzoeken, geen enkele vorm van excuses hebben wij gekregen van deze firma, dus wij bevelen dit bedrijf niet aanLees meer
Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. We vinden het erg jammer dat u een aantal zaken anders voorspiegelt dan dat ze hebben plaatsgevonden. Het klopt dat er een aantal bedpoten kwijt / verdwenen zijn. Echter hebben wij meteen de volgende dag speciaal onze monteur naar u gestuurd om dit voor u in orde te maken. Op 19 november mailt u ons zelfs nog met de complimenten voor deze collega.
Op 26 november maakt u per mail formeel melding van schade aan uw bed en sidetable. Vervolgens hebben wij nog diezelfde dag telefonisch contact met u en nogmaals excuses gemaakt en tevens u het formulier toegestuurd waarop u alle benodigde informatie kunt verstrekken die nodig is om de schade af te handelen.
Vervolgens hebben we een aantal keer telefonisch contact over de juiste bedpoten waarvan de bestelling inmiddels loopt. Tijdens dit contact hebben wij u er op gewezen dat u geen info heeft verstrekt over de genoemde sidetable en u wederom verwezen naar het schadefor mulier op onze website. Wij ontvingen van u enkel een foto. Helaas is een foto onvoldoende materiaal om een schade juist af te kunnen handelen.
Deze week informeert u naar de afhandeling van de schade aan uw sidetable en wederom informeren wij u dat de door u verstrekte informatie onvolledig is en bieden u nogmaals de gelegenheid deze alsnog aan te leveren via onze website.
Het niet afhandelen van de schade aan uw sidetable berust dan ook niet op onwil van onze kant, maar op het ontbreken van de juiste en volledige informatie om dit te kunnen doen. Wij willen u nog steeds van dienst zijn bij de juiste afwikkeling van deze schade, maar dan zult u ons wel van informatie moeten voorzien.
Met vriendelijke groet,
Team Van Ravels VerhuizingenLees meer