Multi-Verhuizingen
Offerte aanvragen
Over Multi-Verhuizingen
Multi-Verhuizingen zet zich in voor verhuizingen voor zowel particulieren en zakelijke opdrachtgevers en is gewend om met het beste materiaal en gereedschap te werken, maar stemt dit ook graag af op de behoefte van de klant.
Een greep uit hun werkzaamheden:
U Verhuizingen particulier
U Verhuizingen bedrijven
U Rit van A naar B
Het bedrijf werkt met alleen vak opgeleide jongens, die netjes in bedrijfskleding werken en alle meubels en het glaswerk in verhuisdekens inwikkelen.
Hoe ze te werk gaan:
• Meubels,
Ze zullen de meubelstukken dicht sealen met seal folie en daarna wordt er op de glas kant een kruis gezet met tape zodat ze weten waar het kwetsbare gedeelte zit.
• Vast laad & los systeem,
Ze werken volgens een vast laad & los systeem en zullen op het los adres alles netjes op zijn plek zetten. Er komt bijvoorbeeld, ook netjes om de trommel van de wasmachine een verhuisdeken te zitten.
• Prijs,
Ze werken met een vaste prijs ongeacht hoelang het op de dag zelf duurt, hiermee bent u dus totaal voorzien en is alles in een dag geregeld.
• Verhuisdozen,
U kunt van Multi-Verhuizingen gratis verhuisdozen in bruikleen krijgen. Waarbij de kapotte dozen verder niet in rekening worden gebracht.
• Aanspreekpunt ( Voorman )
Ze hebben altijd een voorman op de klussen lopen, die alles zal leiden en ook tegelijkertijd uw aanspreekpunt is op de verhuisdag zelf.
Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd even bellen of e-mailen contact gegevens daarvoor staan vermeld op de pagina.

Kamer van Koophandel
# 71557385
Diensten
Vergunningen
Type verhuisbedrijf
Reviews
Schrijf een review





Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen






Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





Klantenservice via telefoon was goed.

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





I am very happy with the men that packed my belongings, disabled my furniture, loaded everything, transported and assembled my furniture back. Please note, that these men are hired by different moving companies and thus is not a permanent team of this particular moving company.
My negative point (thus 4 out of 5 starts) is that I had to pay the whole amount in advance, which I discovered when it was already too late to change the moving company. This needs to be mentioned by the manager before signing the contract.
Truth to be told, if I knew that I have to pay 100% before the job is done, I would have not used services of this company. I think up to 50% is OK, but not 100%.

Thank you for your nice review we wish you all the best in your new house and if we can be of serves another time just let us know!
We want to point out that we always work with the same teams for our company.
Best regards,
Multi-Verhuizingen






Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen






Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





Ik had duidelijke afspraken gemaakt met de baas van het bedrijf. De mensen die kwamen inpakken waren daar niet van op de hoogte. Er waren veel te weinig dozen, uiteindelijk is er op de inpakdag effectief maar 3 uur gewerkt. De verhuisdag werd daardoor gehaast en gestressed, en de sfeer was alsof het aan mij lag dat er meer spullen waren dan verwacht. Het ergste vind ik dat er ruw is omgesprongen met dingen die op zich waardeloos zijn maar voor mij enorme waarde hebben. Twee schilderijen- een dat mijn oma begin jaren dertig voor haar vader maakte en een dat altijd in mijn vaders werkkamer heeft gehangen, hebben zichtbare en onherstelbare beschadigingen. Ze zouden een prominente plek krijgen in ons huis, maar ik wil niet steeds zien hoe anderen niets om mijn spullen gaven. Een van de eetkamerstoelen heeft ook een lelijke kras gekregen. Die gebruiken we wel.
Over die beschadigingen is ook niks tegen ons gezegd. We hebben ze zelf moeten ontdekken.
Bij het aanvragen van de offerte kreeg ik plaatjes van materiaal toegestuurd: bubbelplastic, dekens. Daarvan is bij de verhuizing helemaal niets gebruikt.
Overal gaat wel eens wat mis. De geldelijke waarde van de beschadigingen is nul, dus ik ben eerder niet op mijn strepen gaan staan, ik heb het gelaten met het idee ‘pick your battles’. Maar een jaar later raakt het me nog. Dit is toch een soort onachtzaamheid (en nare sfeer) waar ik anderen voor wil waarschuwen.

Wij herkennen ons hier absoluut niet in en gaan zo ook absoluut niet met klanten om en vinden dit toch wel weer een erg vreemde review meer dan een jaar na dato komt opeens dit uit de hoge hoed. Wij willen wel van de gelegenheid gebruik maken dat er ten alle tijde contact met ons kan worden opgenomen als er een klant ergens ontevreden over is en dan kijken wij altijd samen met de klant voor een passende oplossing.
Desondanks wensen wij u veel geluk in u nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen






Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





Ze werken super hard en pakken alles keurig netjes in

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





Tevens was bij de linnenkast een zijpaneel niet losgeschroefd, maar losgetrokken waardoor het zijpaneel is beschadigd. Verhuizer zei dat hij dat hij daardoor de kast niet meer in elkaar kon zetten.
Verhuizer heeft spullen in de nieuwe woning geplaatst en was vervolgens zonder iets te laten weten vertrokken. Ik heb vervolgens verhuisbedrijf gebeld met de vraag waar de verhuizers gebleven waren. Zij moesten immers nog meubelstukken in elkaar zetten. Verhuisbedrijf meldde dat hij op dat moment geen personeel beschikbaar had om de meubels in elkaar te zetten, en dat hij kon proberen om later die week alsnog iemand daarvoor te vinden. Uiteindelijk afgesproken om de afgesproken kosten te verlagen en zelf de meubels in elkaar te zetten en de bedbank te herstellen. Door de wijze waarop verhuizer met de meubels was omgegaan had ik er ook geen vertrouwen meer in dat hij dit vakkundig zou doen. Eerder heb ik bij andere verhuizers gezien hoe het wel kan.
Verhuizer had voorgaande nog enigszins goed kunnen maken door adequaat op de melding van de schades te reageren. Hij reageert echter niet uit zichzelf op de schademelding. Ruim een week later bel ik hem zelf. Hij zegt geen tijd voor mijn schademelding te hebben gehad, omdat hij ook andere dingen te doen heeft. Dat geeft meteen aan hoe serieus hij mij als klant neemt. Hij blijkt echter geen verzekering te hebben die de schade vergoedt. Hij zegt niets te kunnen doen, omdat ik niet meer beschik over de aankoopbonnen van de meubelstukken. Wel biedt hij mij nog aan om een nieuw zijpaneel van de beschadigde kast te kunnen aanbieden, maar dat biedt mij te weinig compensatie voor de schade. We beëindigen onze relatie en ik besluit mijn ervaringen hier te delen. Mijn conclusie is dat deze verhuizer vooral heel goed kan praten, maar niet kan verhuizen. Ik heb er veel spijt van dat ik met deze partij in zee ben gegaan.
Toegevoegd na de reactie (incl. zijn nog 2 gemaakte wijzingen) van verhuizer:
Uiteraard handhaaf ik ook na de reactie van de verhuizer mijn gegeven beschrijving en ben ik het volledig oneens met de reactie van verhuizer. Zo is het niet gegaan. Het is gegaan zoals ik heb beschreven.
Een review pagina is bedoeld om ervaringen te delen, ook als de ervaringen niet goed zijn. Een leverancier kan hiervan leren en het helpt potentiële klanten met hun keuze. Ik heb tevergeefs geprobeerd om er met deze verhuizer uit te komen. Helaas is dit niet gelukt. Ik heb zelf de meubels in elkaar moeten zetten en blijf zitten met beschadigde meubelen. Wel heeft verhuizer de prijs verminderd, omdat ik zelf de meubels in elkaar heb moeten zetten. Dat is een schrale troost, want ik had hem hier niet voor niets opdracht toe gegeven. Ik heb er veel werk aan gehad. Ik ben ook zeker niet de enige met slechte ervaringen. Lees de reviews met ‘geen aanbeveling’ er maar op na.
Door de verhuizing en alles wat daarbij komt kijken heb ik met veel leveranciers te maken gehad. Daardoor heb ik ook het nodige vergelijkingsmateriaal. Natuurlijk ging daarbij ook wel eens iets fout, maar niet zoveel. Wel is daarbij altijd het probleem opgelost en is daar duidelijk over gecommuniceerd. Bovendien was het gevoel altijd dat de leverancier probeert te helpen. Bij deze verhuizer heb ik dit gevoel totaal niet.

Het is erg jammer dat u hier een groot onzinverhaal neerzet.
De kleine schade, s zijn nog op de dag zelf vergoed aan u en verrekend met de offerte dat vinden wij toch een snelle en juiste afhandeling.Daarbij hebben wij ook nog gekeken wat er via de verzekering nog mogelijk was voor u.vervolgens heeft u het lef om ons anderhalf week later op te bellen om trend de afhandeling van de schade, s en doet u net of u neus bloed immers was dit al vergoed aan u en waren wij zelfs bereid om u nog een vergoeding erbij te geven om u tevreden te houden.Maar nadat u merkte dat u blijkbaar in u ogen niet genoeg kreeg en er niet meer kon uithalen werd u boos en onbeschoft en roept u dingen als zo heb ik niks aan jullie.Onze conclusie is dat u geprobeerd heeft om er meer uit te halen dat lukt u vervolgens niet terwijl u nota bene al vergoedingen heeft gehad vervolgens deelt u niet u ervaringen hier maar u frustratie en probeert u met allerlei dingen in u verhaal om ons te beschadigen daar zijn wij absoluut niet van gediend wij zullen verdere stappen tegen u gaan ondernemen.
Ondanks alles wensen wij u veel geluk in de nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen






Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





Op de dag zelf waren er twee jongens die alles voor ons uit handen namen top.
Het enige minpuntje is dat de dag voor de verhuizing wij foto's moesten maken van de lampen of ze wel of niet door de verhuizers gedemonteerd konden worden en op het nieuwe adres opgehangen konden worden. Dat was even vervelend maar keurig opgelost. Hulde vooral voor de verhuizers met 30 graden verhuizen.

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





Niets werd gesealed of beschermd. Wasmachine is niet met de bijbehorende schroeven vastgezet, ondanks dat ik het gevraagd had. Niet alle afgesproken spullen pasten in de vrachtwagen, die was te klein. Een hele dag voor het afgesproken bedrag, bleek 1 rit te zijn en de rest kon ik zelf oplossen. Ik ben een positief mens en ik klaag liever niet, maar deze verhuizing was een slechte ervaring.

Het is erg jammer dat u hier dingen neerzet die niet zo zijn gegaan of gezegd.
U heeft het hier over dat de verhuizers grof en brutaal waren terwijl u zelf aangeeft via de app dat de dag qua houding goed was.
De schroeven van de wasmachine pasten niet in de wasmachine die u had wij gaan dan uiteraard deze schroeven hiervoor ook niet gebruiken omdat er anders beschadigingen aan u wasmachine kunnen komen.
Alle afgesproken spullen waren in de wagen geleden en ook gaf u aan via de app dat dat goed geladen was u had extra spullen die ook verhuisd moesten worden wij hebben u ook al meermaals uitgelegd via de telefoon dat als u extra spullen had om te verhuizen daar logischerwijs extra kosten voor bijkwamen dit is u ook op de verhuisdag zelf nog gemeld u geeft daarbij aan dat u de rest zelf kon oplossen maar dat is niet zo gegaan op het moment dat u nogmaals verteld werd dat voor extra spullen oftewel extra werk er bijbetaald moest worden gaf u aan het zelf wel te gaan regelen ook heeft u ons niet gebeld hierover op de verhuisdag zelf dat vinden wij erg jammer want dan hadden misschien na overleg nog iets voor u kunnen doen.
De spullen werden wel degelijk met dekens beschermend dit gebeurd altijd in de verhuiswagen zelf.
Wij wensen u desondanks veel geluk in u nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





De dag van de verhuizing is netjes verlopen , de meubels werden netjes gesealed met plastic, er werd met zorg mee omgegaan. De verhuizers waren erg vriendelijk en hebben hun werk echt goed gedaan , in de verhuiswagen werd alles zorgvuldig neergezet en gestapeld waardoor we alles hebben meegekregen zonder beschadiging.
Wij hadden op ons nieuwe adres een verhuislift , ook dat was goed geregeld en alles is netjes en zorgvuldig in ons nieuwe huis neergezet .
Dit was voor ons voor het eerst dat we een verhuisbedrijf hebben ingehuurd als we nog es zouden moeten verhuizen, wat ik niet hoop , zal ik dit bedrijf zeker weer vragen .
Een verhuizing brengt best veel stress met zich mee en kan best zwaar als je het zelf dort maar dankzij de multiverhuizers is het een prettige en goede verhuizing geweest , wij zijn er erg blij mee ,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen






Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen






Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





Drie hele nette vriendelijke verhuizers
Super snel en heel behulpzaam!
Een aanrader!

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





Alles is netjes verhuisd en gemonteerd als afgesproken.

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen






Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen






Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen






Wij herkennen ons hier absoluut niet in en gaan zo ook absoluut niet met klanten om en betreuren het dat dit zo online verteld word met als enigste doel ons te beschadigen.Wij hebben van deze situatie ook geen melding van klanten gehad dat dit is voorgekomen en ook hebben wij u naam met deze plaatsgegevens niet als klant staan in ons systeem.Erg jammer dat dit soort nep reviews geplaatst worden wij zien er de lol niet van in en dat Sirelo dit toe staat. Er kan ten alle tijde contact met ons worden opgenomen als u ergens ontevreden over bent en dan kijken wij altijd samen voor een passende oplossing met de klant.
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen






Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen






Thank you for your nice review we wish you all the best in your new house and if we can be of serves another time just let us know!
Best regards,
Multi-Verhuizingen






Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





Wij zijn zeer tevreden hierover ze waren netjes op tijd gingen zeer voorzichtig met onze spullen om waren aardig en behulpzaam en ook tijdens de verhuizing het ophalen van nog wat andere kantoormeubelen op een ander adres in Amsterdam werd binnen no time uitgevoerd. 1 woord geweldig!

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe kantoor en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





Komt opdagen met kinderen en vrouw. Kinderen liepen met onze spullen.
Laten je op de verhuisdag zitten door maar 1 keer te willen rijden
Tweede dag rijden ze weg met voldoende ruimte in de vrachtwagen en laten ze je zitten met nog een aantal grote items in het ouderhuis. Komen niet meer terug. Zetten vervolgens de 3/4 lading die in de vrachtwagen stond voor het nieuwe huis omdat ze er klaar mee waren en rijden weg. Vervolgens krijg je te horen dat je zelf maar een aanhanger moet gaan regelen voor de overgebleven items.
Overal:
Slechte serves, schade in het nieuwe huis aan de muren, trap enorm beschadigd en de putten zitten in de nieuwe vloer, leggen volledig de schuld bij klant, komen afspraken niet na, gaan zeer respectloos met je om en verdraaien alles.

Wij herkennen ons hier absoluut niet in en gaan zo ook absoluut niet met klanten om en betreuren het dat dit zo online verteld word met als enigste doel ons te beschadigen.Wij hebben van deze situatie ook geen melding van klanten gehad dat dit is voorgekomen en ook hebben wij u naam met deze plaatsgegevens niet als klant staan in ons systeem.Erg jammer dat dit soort nep reviews geplaatst worden wij zien er de lol niet van in en dat Sirelo dit toe staat. Er kan ten alle tijde contact met ons worden opgenomen als u ergens ontevreden over bent en dan kijken wij altijd samen voor een passende oplossing met de klant.
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen






Wij herkennen ons hier absoluut niet in en gaan zo ook absoluut niet met klanten om en betreuren het dat dit zo online verteld word met als enigste doel ons te beschadigen.Wij hebben van deze situatie ook geen melding van klanten gehad dat dit is voorgekomen en ook hebben wij u naam met deze plaatsgegevens niet als klant staan in ons systeem.Erg jammer dat dit soort nep reviews geplaatst worden wij zien er de lol niet van in en dat Sirelo dit toe staat. Er kan ten alle tijde contact met ons worden opgenomen als u ergens ontevreden over bent en dan kijken wij altijd samen voor een passende oplossing met de klant.
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen






Wij herkennen ons hier absoluut niet in en gaan zo ook absoluut niet met klanten om en betreuren het dat dit zo online verteld word met als enigste doel ons te beschadigen.Wij hebben van deze situatie ook geen melding van klanten gehad dat dit is voorgekomen en ook hebben wij u naam met deze plaatsgegevens niet als klant staan in ons systeem.Erg jammer dat dit soort nep reviews geplaatst worden wij zien er de lol niet van in en dat Sirelo dit toe staat. Er kan ten alle tijde contact met ons worden opgenomen als u ergens ontevreden over bent en dan kijken wij altijd samen voor een passende oplossing met de klant.
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





06-05-2020:
5 dec 2018 verhuisd , zie eerdere review, gebeld gemaild maar geen contact gekregen, mijn bed was stuk gegaan, wat krijg ik op 6 mei 2020 te zien dat ze gereageerd hebben dat ik niet als klant sta genoteerd, wat een bedrijf is dit om meer dan een jaar later zo te reageren, wat een waardeloos bedrijf
05-07-2020:
nog een aanvulling op hun commentaar van geen klant bekend van eerder review
dit is mijn afschrift : 20-11-2018
Multi - Verhuizingen
offertenummer.: A-18-1491
NL70 KNAB 0254 9603 32 - 550,00

Wij herkennen ons hier absoluut niet in en gaan zo ook absoluut niet met klanten om en betreuren het dat dit zo online verteld word met als enigste doel ons te beschadigen.Wij hebben van deze situatie ook geen melding van klanten gehad dat dit is voorgekomen en ook hebben wij u naam met deze plaatsgegevens niet als klant staan in ons systeem.Erg jammer dat dit soort nep reviews geplaatst worden wij zien er de lol niet van in en dat Sirelo dit toe staat. Er kan ten alle tijde contact met ons worden opgenomen als u ergens ontevreden over bent en dan kijken wij altijd samen voor een passende oplossing met de klant.
Met vriendelijke groet,
Multi-Verhuizingen





TOP verzorgd !
