Multi-Verhuizingen

7,1
Van 32 Sirelo reviews
66% van de gebruikers beveelt dit verhuisbedrijf aan
pro
Behulpzaam
4
pro
Communicatie
4
pro
Prijs
4
con
Schade afhandeling
3
con
Onvoorzichtig met meubelen
2
con
Communicatie
1

Offerte aanvragen

Vergelijk Multi-Verhuizingen met 4 andere verhuisbedrijven en maak je keuze!
Vraag een gratis offerte aan
Vergelijk met 4 andere verhuizers

Over Multi-Verhuizingen

Multi-Verhuizingen zet zich in voor verhuizingen voor zowel particulieren en zakelijke opdrachtgevers en is gewend om met het beste materiaal en gereedschap te werken, maar stemt dit ook graag af op de behoefte van de klant.

Een greep uit hun werkzaamheden:
U Verhuizingen particulier
U Verhuizingen bedrijven
U Rit van A naar B

Het bedrijf werkt met alleen vak opgeleide jongens, die netjes in bedrijfskleding werken en alle meubels en het glaswerk in verhuisdekens inwikkelen.

Hoe ze te werk gaan:
• Meubels,
Ze zullen de meubelstukken dicht sealen met seal folie en daarna wordt er op de glas kant een kruis gezet met tape zodat ze weten waar het kwetsbare gedeelte zit.

• Vast laad & los systeem,
Ze werken volgens een vast laad & los systeem en zullen op het los adres alles netjes op zijn plek zetten. Er komt bijvoorbeeld, ook netjes om de trommel van de wasmachine een verhuisdeken te zitten.

• Prijs,
Ze werken met een vaste prijs ongeacht hoelang het op de dag zelf duurt, hiermee bent u dus totaal voorzien en is alles in een dag geregeld.

• Verhuisdozen,
U kunt van Multi-Verhuizingen gratis verhuisdozen in bruikleen krijgen. Waarbij de kapotte dozen verder niet in rekening worden gebracht.

• Aanspreekpunt ( Voorman )
Ze hebben altijd een voorman op de klussen lopen, die alles zal leiden en ook tegelijkertijd uw aanspreekpunt is op de verhuisdag zelf.

Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd even bellen of e-mailen contact gegevens daarvoor staan vermeld op de pagina.

Kamer van Koophandel

Multi-Verhuizingen
# 71557385

Diensten

Nationaal verhuizen
Bagage
Wagen + chauffeur verhuur
Piano vervoer

Vergunningen

Multi-Verhuizingen is in bezit van de volgende relevante vergunningen:
Eurovergunning
Over Eurovergunning

Type verhuisbedrijf

Onbekend
7,1
Van 32 Sirelo reviews
66% van de gebruikers beveelt dit verhuisbedrijf aan
Schrijf beoordeling
Review
Type verhuizing
32 van de 32 reviews zichtbaar
Een zorgeloze verhuizing....???.....geen sprake van. 1 rit werd een drama van 3 dagen, heel veel stress en zorgen.

Het begin was goed. Snel contact, telefonische afspraak verliep prettig om de te verhuizen spullen door te nemen. De avond van voor de verhuizing werd nog contact opgenomen om alles nogmaals door te spreken en te controleren, het voelde goed. Er zou 1 rit nodig zijn om alle grote spullen van A naar B te brengen. De (de)montage van 4 meubels was geen probleem (twee kasten, een bed en een commode). De verhuizers zouden om 10u voor de deur staan, de betaling diende vooraf te gebeuren ivm wanbetalers (zo uitgelegd gekregen, klonk aannemelijk).

Dag van de verhuizing stonden de verhuizers om 9u voor de deur, liever te vroeg dan te laat. Er waren 2 jongens gekomen, geen voorman aanwezig (zoals vermeld in de documenten/op de site). Bij navraag aan de verhuizers deden ze het altijd met z'n tweeën. Ze starten vlot, de dozen werden snel ingeladen. Hierna vertraagde het tempo, ze zaten veel te rusten/roken in de auto. Om 13u werd vermeld dat de auto vol zat, ondanks dat de meeste grote meubelstukken nog in het huis aanwezig waren. Maar ze mochten niet proppen ter voorkoming van beschadiging. Op naar het nieuwe huis. Een rit van 15 minuten duurde 1,5u. Gebeld met degene van de planning om navraag te doen, een vertraging kon gebeuren.... Rond 14.30u aangekomen bij het nieuwe huis, de meubels die gedemonteerd zouden worden waren niet gedemonteerd, want het zou wel passen. Dit bleek 1 niet het geval en 2 waren de meubels beschadigd, omdat ze niet ingepakt bleken (wat ook in de documenten en mail wordt aangegeven dat ze doen). Meubels werden in de woonkamer neergezet die naar boven moesten, zou na de 2e rit wel gebeuren. De 2e rit bleek ook kosten met zich mee te brengen die eerst betaald moesten worden. Of we dat wilde....uh ja de spullen moesten toch over?!

Vanaf 16.30 de 2e ronde in het oude huis. Dit bleek ook niet te passen, dus niet alles kon mee. Inmiddels was een derde man gekomen die begon aan te sturen, maar die erg geïrriteerd was dat het allemaal niet opschoot. Om half 8 vertrokken voor de tweede keer naar het nieuwe huis, zonder de laatste kast en het bed. Een derde rit zou niet gebeuren wegens de tijd. Telefonisch degene van de planning gesproken en die zei dat de volgende dag de laatste meubels wel opgehaald konden worden. Op de vraag waar we dan moesten slapen werd niet echt gereageerd, wij hadden het beter aan moeten sturen welke meubels we eerst naar het huis wilden hebben (uitgaan van expertise is dus NIET mogelijk bij dit bedrijf en daarbij zou het om 1 rit gaan en niet 3!). De nacht op een luchtbed tussen de zooi moeten slapen met ruim 6 maanden zwanger te zijn, is geen aanrader.

De volgende dag zijn de meubels idd opgehaald en enkel het bed is ge(de)monteerd. Verder stonden de meubels in de woonkamer en waren zij niet bereid om de meubels te (de)monteren terwijl we dit wel afgesproken hadden, want ze moesten naar de volgende klant. Later op de dag kregen we een telefoontje dat er mogelijk de volgende avond wel iemand kon komen helpen. Dit hebben we afgeslagen, we losten het drama zelf wel op met familie en vrienden. Er zou een teruggave binnen 4 werkdagen op de rekening gestort worden, nog in afwachting van deze teruggave ondanks dat de 4 werkdagen verstreken zijn.
Schade aan de spullen voor eigen rekening. Eerst namelijk eigen risico en verzekering aanspreken. Niks doorlopende verhuisverzekering.

Conclusie: zeer slechte ervaring, afspraken werden geen van allen nagekomen. De meubels worden niet ingepakt, er is geen voorman aanwezig, geen kwalitatief/geschoold personeel, geen sprake van een vaste prijs, over de communicatie met de verhuizers niet te spreken.

Bij wel in zee gaan met dit bedrijf wat tips: Wees zelf de voorman en stuur aan, maak foto's vooraf van de meubels en van het laden/lossen, wijs de weg naar de nieuwe woning, betaling pas achteraf doen als alles in orde is. Maar beter, ga voor een ander bedrijf, gun dit jezelf.
pro
communicatie vooraf
con
afspraken worden niet nagekomen
con
geen schadevergoeding
Verhuisd van Diemen (Nederland) naar Amsterdam (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Het is erg jammer dat er hier weer klinkklare onzin word neergezet. Wij zullen hier kort even op ingaan jullie hadden veel meer spullen dan afgesproken was op de verhuisdag zelf dan is het logisch dat je voor het extra werk wat buiten de offerte valt bijbetaald wij hebben meerdere controle gesprekken gevoerd waarin dit extra werk niet naar voren kwam als je dan toch wilt dat dit word uitgevoerd betaal je daarvoor logischerwijs bij het is immers geen afgesproken werk en zat niet in de offerte verwerkt. Alle spullen waren over en verhuisd het enigste wat van alle afspraken niet uitgevoerd kon worden van de offerte was de montage van 3 meubelstukken en dat kwam door het meerwerk dat jullie ZELF afnamen waarbij al gezegd werd dat het dan krap werd om alles in 1 dag af te ronden. Daarbij is jullie ook aangeboden om het montage werk 1 andere dag af te ronden kosteloos dit sloegen jullie zelf af waarna wij de kosten voor het niet monteren daarvoor terug boekten.

Wij wensen jullie evengoed veel geluk in jullie nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
In zee gaan met Multiverhuizingen? NIET DOEN. Dit was geen verhuizing, dit was een nachtmerrie. Lees de overige negatieve recensies er maar op na: alles wat daarin wordt genoemd gebeurde ook bij onze verhuizing. De planning klopte niet, waardoor er geen twee verhuiswagens met vier mensen kwamen, maar een wagen met twee verhuizers. Verhuizers kwamen veel later dan de afgesproken tijd. Te kleine verhuiswagen (geen 23 kuub, zoals was afgesproken), waardoor er drie ritten moesten worden gemaakt in plaats van twee; uiteraard niet gratis. En alles vooraf betalen, anders werd er niet verhuisd. Dit is ook nergens terug te vinden. De tweede rit, die met een halflege wagen werd gemaakt, omdat de voorman “het end in de bek had”. Bedrijfskleding die bestond uit trainingsbroek en teenslippers, omdat het warm was. Een hoop gesteggel over het verhuizen van een piano, waar vooraf toch duidelijk over gesproken was. Uiteindelijk de halve buurt gemobiliseerd om te helpen, omdat twee verhuizers niet van plan waren om de piano in te laden. Diverse zaken die beschadigd werden bij de verhuizing, maar vergoeding van de schade: vergeet het maar, omdat meneer de eigenaar in zijn algemene voorwaarden een eigen risico van € 500 per schadegeval had opgenomen (dit is overigens wettelijk niet toegestaan). En algemene voorwaarden die nergens op de site te vinden zijn. Kortom: dit bedrijf ontzorgt niet, maar bezorgt je alleen maar kopzorgen en een hoop beschadigde spullen. Het commentaar van de eigenaar, wat door hem onder deze review wordt geplaatst, zal vast weer hetzelfde zijn als wat hij schrijft bij de overige negatieve reviews, namelijk dat hij zich niet herkent in wat er wordt geschreven en dat hij niet begrijpt waarom dit soort reviews geplaatst worden; wij begrijpen het inmiddels wel. Hij leert er duidelijk niets van en doet er niets mee. Daarom plaats ik de review, niet om zijn reputatie te beschadigen. Het enige dat is beschadigd zijn onze eigendommen.
con
komen afspraken niet na
con
veel schades
Verhuisd van Zaandam (Nederland) naar Wemeldinge (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

U weet heel goed dat wat u beschrijft niet zo gegaan is en u dit plaats vanuit een ander oogpunt namelijk omdat u u zin niet kreeg.
Wij zullen dan ook verder stappen gaan ondernemen tegen deze review

Wij wensen jullie evengoed veel geluk in jullie nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Super jongens die kwamen, op tijd, gezellig, vrolijk, vriendelijk. En netjes alles van A naar B gebracht!
pro
Op tijd
pro
Netjes spullen vervoerd
Verhuisd van Ijmuiden (Nederland) naar Ijmuiden (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste Susan,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
De service voorafgaand aan de verhuizing was super goed! Hele duidelijke communicatie en goed bereikbaar. Op de dag van de verhuizing kwam drie sterke mannen bij ons helpen. Er werd hard gewerkt , waren ontzettend vriendelijk en hielpen met van alles wat nodig was! Ik zou dit verhuisbedrijf zeker aanraden!
pro
Goed personeel
pro
Uitstekende service
Verhuisd van Amstsrdam (Nederland) naar Heemstede (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Vaste prijs en de verhuizing verliep probleemloos. Alles kon mee.
Klantenservice via telefoon was goed.
pro
Alles kon mee
pro
Vaste prijs
Verhuisd van Amsterdam (Nederland) naar Sittard (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
The manager responds quickly, and arranges everything rather smoothly.

I am very happy with the men that packed my belongings, disabled my furniture, loaded everything, transported and assembled my furniture back. Please note, that these men are hired by different moving companies and thus is not a permanent team of this particular moving company.

My negative point (thus 4 out of 5 starts) is that I had to pay the whole amount in advance, which I discovered when it was already too late to change the moving company. This needs to be mentioned by the manager before signing the contract.
Truth to be told, if I knew that I have to pay 100% before the job is done, I would have not used services of this company. I think up to 50% is OK, but not 100%.
pro
fast response
pro
professional men
con
100% payment in advance
Verhuisd van Almere (Nederland) naar Haarlem (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Dear Customer,

Thank you for your nice review we wish you all the best in your new house and if we can be of serves another time just let us know!
We want to point out that we always work with the same teams for our company.

Best regards,

Multi-Verhuizingen
Ok verhuizers, prima gegaan. Prettig in omgang. Gedaan wat afgesproken was. Wij hadden 3 verhuizers, helemaal ok.
Verhuisd van Haarlem (Nederland) naar Haarlem (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Hardwerkend team met verantwoordelijkheid, heel secuur en vriendelijk. Met respect voor de objecten
Verhuisd van Amsterdam (Nederland) naar Onderdendam (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Aanvankelijk was ik niet van plan een review te schrijven. Maar nu, bijna een jaar na de verhuizing, ben ik nog steeds verdrietig over hoe dingen gegaan zijn.
Ik had duidelijke afspraken gemaakt met de baas van het bedrijf. De mensen die kwamen inpakken waren daar niet van op de hoogte. Er waren veel te weinig dozen, uiteindelijk is er op de inpakdag effectief maar 3 uur gewerkt. De verhuisdag werd daardoor gehaast en gestressed, en de sfeer was alsof het aan mij lag dat er meer spullen waren dan verwacht. Het ergste vind ik dat er ruw is omgesprongen met dingen die op zich waardeloos zijn maar voor mij enorme waarde hebben. Twee schilderijen- een dat mijn oma begin jaren dertig voor haar vader maakte en een dat altijd in mijn vaders werkkamer heeft gehangen, hebben zichtbare en onherstelbare beschadigingen. Ze zouden een prominente plek krijgen in ons huis, maar ik wil niet steeds zien hoe anderen niets om mijn spullen gaven. Een van de eetkamerstoelen heeft ook een lelijke kras gekregen. Die gebruiken we wel.

Over die beschadigingen is ook niks tegen ons gezegd. We hebben ze zelf moeten ontdekken.

Bij het aanvragen van de offerte kreeg ik plaatjes van materiaal toegestuurd: bubbelplastic, dekens. Daarvan is bij de verhuizing helemaal niets gebruikt.

Overal gaat wel eens wat mis. De geldelijke waarde van de beschadigingen is nul, dus ik ben eerder niet op mijn strepen gaan staan, ik heb het gelaten met het idee ‘pick your battles’. Maar een jaar later raakt het me nog. Dit is toch een soort onachtzaamheid (en nare sfeer) waar ik anderen voor wil waarschuwen.
pro
Goedkoop
con
Ruw, maken dingen kapot
con
Niet aan afspraken houden
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Utrecht (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste Franka,

Wij herkennen ons hier absoluut niet in en gaan zo ook absoluut niet met klanten om en vinden dit toch wel weer een erg vreemde review meer dan een jaar na dato komt opeens dit uit de hoge hoed. Wij willen wel van de gelegenheid gebruik maken dat er ten alle tijde contact met ons kan worden opgenomen als er een klant ergens ontevreden over is en dan kijken wij altijd samen met de klant voor een passende oplossing.

Desondanks wensen wij u veel geluk in u nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
De jongens waren snel en behulpzaam. Ze gingen voorzichtig om met de spullen, en deze werden ook verpakt. Zeker aan te bevelen!
pro
Voorzichtig met de spullen
pro
Snel en behulpzaam
Verhuisd van Amstelveen (Nederland) naar Amstelveen (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Super goed alles keurig netjes verhuist en super snel.
Ze werken super hard en pakken alles keurig netjes in
pro
Snel
pro
Netjes
Verhuisd van Hoorn (Nederland) naar Grootebroek (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Verhuizer start met de melding dat hij er die dag geen zin in heeft. Niets is bij vervoer geseald, en daarom zijn er 2 meubelstukken beschadigd. Daarnaast was de bedbank volledig uit zijn verband geraakt, waardoor de schuivende delen niet meer werkten.
Tevens was bij de linnenkast een zijpaneel niet losgeschroefd, maar losgetrokken waardoor het zijpaneel is beschadigd. Verhuizer zei dat hij dat hij daardoor de kast niet meer in elkaar kon zetten.

Verhuizer heeft spullen in de nieuwe woning geplaatst en was vervolgens zonder iets te laten weten vertrokken. Ik heb vervolgens verhuisbedrijf gebeld met de vraag waar de verhuizers gebleven waren. Zij moesten immers nog meubelstukken in elkaar zetten. Verhuisbedrijf meldde dat hij op dat moment geen personeel beschikbaar had om de meubels in elkaar te zetten, en dat hij kon proberen om later die week alsnog iemand daarvoor te vinden. Uiteindelijk afgesproken om de afgesproken kosten te verlagen en zelf de meubels in elkaar te zetten en de bedbank te herstellen. Door de wijze waarop verhuizer met de meubels was omgegaan had ik er ook geen vertrouwen meer in dat hij dit vakkundig zou doen. Eerder heb ik bij andere verhuizers gezien hoe het wel kan.

Verhuizer had voorgaande nog enigszins goed kunnen maken door adequaat op de melding van de schades te reageren. Hij reageert echter niet uit zichzelf op de schademelding. Ruim een week later bel ik hem zelf. Hij zegt geen tijd voor mijn schademelding te hebben gehad, omdat hij ook andere dingen te doen heeft. Dat geeft meteen aan hoe serieus hij mij als klant neemt. Hij blijkt echter geen verzekering te hebben die de schade vergoedt. Hij zegt niets te kunnen doen, omdat ik niet meer beschik over de aankoopbonnen van de meubelstukken. Wel biedt hij mij nog aan om een nieuw zijpaneel van de beschadigde kast te kunnen aanbieden, maar dat biedt mij te weinig compensatie voor de schade. We beëindigen onze relatie en ik besluit mijn ervaringen hier te delen. Mijn conclusie is dat deze verhuizer vooral heel goed kan praten, maar niet kan verhuizen. Ik heb er veel spijt van dat ik met deze partij in zee ben gegaan.

Toegevoegd na de reactie (incl. zijn nog 2 gemaakte wijzingen) van verhuizer:
Uiteraard handhaaf ik ook na de reactie van de verhuizer mijn gegeven beschrijving en ben ik het volledig oneens met de reactie van verhuizer. Zo is het niet gegaan. Het is gegaan zoals ik heb beschreven.

Een review pagina is bedoeld om ervaringen te delen, ook als de ervaringen niet goed zijn. Een leverancier kan hiervan leren en het helpt potentiële klanten met hun keuze. Ik heb tevergeefs geprobeerd om er met deze verhuizer uit te komen. Helaas is dit niet gelukt. Ik heb zelf de meubels in elkaar moeten zetten en blijf zitten met beschadigde meubelen. Wel heeft verhuizer de prijs verminderd, omdat ik zelf de meubels in elkaar heb moeten zetten. Dat is een schrale troost, want ik had hem hier niet voor niets opdracht toe gegeven. Ik heb er veel werk aan gehad. Ik ben ook zeker niet de enige met slechte ervaringen. Lees de reviews met ‘geen aanbeveling’ er maar op na.

Door de verhuizing en alles wat daarbij komt kijken heb ik met veel leveranciers te maken gehad. Daardoor heb ik ook het nodige vergelijkingsmateriaal. Natuurlijk ging daarbij ook wel eens iets fout, maar niet zoveel. Wel is daarbij altijd het probleem opgelost en is daar duidelijk over gecommuniceerd. Bovendien was het gevoel altijd dat de leverancier probeert te helpen. Bij deze verhuizer heb ik dit gevoel totaal niet.
con
Onzorgvuldig
con
Schades
Verhuisd van Zwaag (Nederland) naar Zwaag (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Het is erg jammer dat u hier een groot onzinverhaal neerzet.
De kleine schade, s zijn nog op de dag zelf vergoed aan u en verrekend met de offerte dat vinden wij toch een snelle en juiste afhandeling.Daarbij hebben wij ook nog gekeken wat er via de verzekering nog mogelijk was voor u.vervolgens heeft u het lef om ons anderhalf week later op te bellen om trend de afhandeling van de schade, s en doet u net of u neus bloed immers was dit al vergoed aan u en waren wij zelfs bereid om u nog een vergoeding erbij te geven om u tevreden te houden.Maar nadat u merkte dat u blijkbaar in u ogen niet genoeg kreeg en er niet meer kon uithalen werd u boos en onbeschoft en roept u dingen als zo heb ik niks aan jullie.Onze conclusie is dat u geprobeerd heeft om er meer uit te halen dat lukt u vervolgens niet terwijl u nota bene al vergoedingen heeft gehad vervolgens deelt u niet u ervaringen hier maar u frustratie en probeert u met allerlei dingen in u verhaal om ons te beschadigen daar zijn wij absoluut niet van gediend wij zullen verdere stappen tegen u gaan ondernemen.

Ondanks alles wensen wij u veel geluk in de nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
We hadden prettig contact voor de verhuizing. Alles werd heel goed gepland en doorgenomen. De verhuizers waren hartelijk en flexibel. Alle zaken die ondanks de goede planning toch nog anders liepen zijn klantvriendelijk en flexibel alsnog opgelost en verholpen!
pro
Flexibel
pro
Klantgericht
Verhuisd van Amsterdam (Nederland) naar Amsterdam (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Na verschillende mails en telefonisch verkeer hadden we een mooie offerte afgesproken alles werd de dag voor verhuizen nog nagekeken of alles kopte. Een groot pluspunt gratis leen verhuisdozen.
Op de dag zelf waren er twee jongens die alles voor ons uit handen namen top.
Het enige minpuntje is dat de dag voor de verhuizing wij foto's moesten maken van de lampen of ze wel of niet door de verhuizers gedemonteerd konden worden en op het nieuwe adres opgehangen konden worden. Dat was even vervelend maar keurig opgelost. Hulde vooral voor de verhuizers met 30 graden verhuizen.
pro
Duidelijke afspraken
pro
zorgvuldig verhuizen
con
De dag ervoor nog contact over het wel of niet kunnen uitvoeren van een werkzaamheid
Verhuisd van Oudkarspel (Nederland) naar Sint Pancfas (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Telefonisch en per App netjes contact. De verhuizers zelf waren grof en brutaal en niet in bedrijfskleding.
Niets werd gesealed of beschermd. Wasmachine is niet met de bijbehorende schroeven vastgezet, ondanks dat ik het gevraagd had. Niet alle afgesproken spullen pasten in de vrachtwagen, die was te klein. Een hele dag voor het afgesproken bedrag, bleek 1 rit te zijn en de rest kon ik zelf oplossen. Ik ben een positief mens en ik klaag liever niet, maar deze verhuizing was een slechte ervaring.
pro
Goed contact
con
Doelstellingen van het bedrijf worden niet zo uitgevoerd
con
Brutale verhuizers
Verhuisd van Zwaag (Nederland) naar Zwaag (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Het is erg jammer dat u hier dingen neerzet die niet zo zijn gegaan of gezegd.
U heeft het hier over dat de verhuizers grof en brutaal waren terwijl u zelf aangeeft via de app dat de dag qua houding goed was.
De schroeven van de wasmachine pasten niet in de wasmachine die u had wij gaan dan uiteraard deze schroeven hiervoor ook niet gebruiken omdat er anders beschadigingen aan u wasmachine kunnen komen.
Alle afgesproken spullen waren in de wagen geleden en ook gaf u aan via de app dat dat goed geladen was u had extra spullen die ook verhuisd moesten worden wij hebben u ook al meermaals uitgelegd via de telefoon dat als u extra spullen had om te verhuizen daar logischerwijs extra kosten voor bijkwamen dit is u ook op de verhuisdag zelf nog gemeld u geeft daarbij aan dat u de rest zelf kon oplossen maar dat is niet zo gegaan op het moment dat u nogmaals verteld werd dat voor extra spullen oftewel extra werk er bijbetaald moest worden gaf u aan het zelf wel te gaan regelen ook heeft u ons niet gebeld hierover op de verhuisdag zelf dat vinden wij erg jammer want dan hadden misschien na overleg nog iets voor u kunnen doen.
De spullen werden wel degelijk met dekens beschermend dit gebeurd altijd in de verhuiswagen zelf.

Wij wensen u desondanks veel geluk in u nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Ben zeer tevreden over dit verhuis bedrijf , ten eerste de vaste prijs waar ze mee werken , dus je komt niet bestolen uit .Het telefonische contact van voor de verhuizing was prettig , duidelijk en vriendelijk en zeer goed bereikbaar.
De dag van de verhuizing is netjes verlopen , de meubels werden netjes gesealed met plastic, er werd met zorg mee omgegaan. De verhuizers waren erg vriendelijk en hebben hun werk echt goed gedaan , in de verhuiswagen werd alles zorgvuldig neergezet en gestapeld waardoor we alles hebben meegekregen zonder beschadiging.
Wij hadden op ons nieuwe adres een verhuislift , ook dat was goed geregeld en alles is netjes en zorgvuldig in ons nieuwe huis neergezet .
Dit was voor ons voor het eerst dat we een verhuisbedrijf hebben ingehuurd als we nog es zouden moeten verhuizen, wat ik niet hoop , zal ik dit bedrijf zeker weer vragen .
Een verhuizing brengt best veel stress met zich mee en kan best zwaar als je het zelf dort maar dankzij de multiverhuizers is het een prettige en goede verhuizing geweest , wij zijn er erg blij mee ,
pro
contact was goed en er waren duidelijke afspraken
pro
Aardige en nette verhuizers
Verhuisd van Ijmuiden (Nederland) naar Ijmuiden (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste Ilona,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
3 verhuizers aangekomen bij ons op de afgesproken tijd. Geen moeilijkheden en alles is netjes verlopen
pro
Snel
pro
Optijd
Verhuisd van Houten (Nederland) naar Maarssen (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste Henry,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Gewoon prima, alles wat moest gebeuren is keurig uitgevoerd. Vriendelijk personeel. Nette communicatie en flexibele houding.
Verhuisd van Andijk (Nederland) naar Enkhuizen (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste Paul,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Super ervaring
Drie hele nette vriendelijke verhuizers
Super snel en heel behulpzaam!
Een aanrader!
pro
Snel en voorzichtig
pro
Heel behulpzaam
Verhuisd van Eemnes (Nederland) naar Laren (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste Masja,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Een fijne verhuisservice! Komen afspraken na.
Alles is netjes verhuisd en gemonteerd als afgesproken.
Verhuisd van Blaricum (Nederland) naar Huizen (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
3 lieve jongens die alles netjes en zorgvuldig en snel uit ons huis hebben getild. Niets is beschadigd helemaal top!
pro
Snel
pro
Zorgvuldig
con
Iets te laat aanwezig en houden ruime pauze maar ach na zo snel en veel tillen zou ik dat ook doen
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Nijmegen (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Ben helemaal blij met de verhuizing door Multiverhuizingen. Afspraken werden nagekomen, de verhuizers waren keurig op tijd. Welwillende, meedenkende en sympathieke verhuizers. Werd voorzichtig met de spullen omgegaan. Contact met [naam verwijderd door Sirelo] was prettig. Ging verhuizen naar de andere kant van Nederland.
pro
Netjes en volgens afspraak
pro
Meedenkende en welwillend
con
Geen
Verhuisd van Benningbroek (Nederland) naar Kloosterhaar (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste Martine,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Niet aan te raden. Zeer slecht bedrijf. Komt afspraken niet na. Komen niet op de gewenste tijd. Gaan zeer slordig met spullen om ook nog schade verricht aan de meubels. Ze pakken de meubels niet in terwijl dat wel op de website word aangegeven. Geen goed gereedschap en verhuis middelen bij zich. Hadden ook een te kleine vrachtwagen meegenomen. En wilde met moeite 2x keer rijden, terwijl ze zelf met een te kleine auto kwamen. Personeel ging pauze houden waren meer dan een 2 uur weg met onze spullen in de vrachtwagen. Ik dacht dat ze met onze spullen ervandoor waren gegaan. Baas gebeld en die vond het normaal wat ze deden. Sorry hoor maar zo ga je niet met je klanten om.
Verhuisd van Houten (Nederland) naar Houten (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Wij herkennen ons hier absoluut niet in en gaan zo ook absoluut niet met klanten om en betreuren het dat dit zo online verteld word met als enigste doel ons te beschadigen.Wij hebben van deze situatie ook geen melding van klanten gehad dat dit is voorgekomen en ook hebben wij u naam met deze plaatsgegevens niet als klant staan in ons systeem.Erg jammer dat dit soort nep reviews geplaatst worden wij zien er de lol niet van in en dat Sirelo dit toe staat. Er kan ten alle tijde contact met ons worden opgenomen als u ergens ontevreden over bent en dan kijken wij altijd samen voor een passende oplossing met de klant.

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Snel, kundig en fijne heren om mee samen te werken. Ze belden van te voren en konden daarom voorbereid aan de slag gaan.
pro
Op tijd
pro
Goede prijs
Verhuisd van Amsterdam Nieuwe Zijds Voorburgwal (Nederland) naar Amsterdam Keizersgracht (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste Jelger,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen

Great movers, very helpful throughout the process, 3 movers on the day who were helpful and efficient (despite my terrible dutch).
pro
Fast
pro
Good price
Verhuisd van Amsterdam (Nederland) naar Amsterdam (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Dear Daniel,

Thank you for your nice review we wish you all the best in your new house and if we can be of serves another time just let us know!

Best regards,

Multi-Verhuizingen
Toen ze kwamen waren best snel met het inladen. Ze hadden alle kasten gesealt en goed vervoert. Er waren geen beschadigingen ze waren echt snel en voorzichtig met de breekbare spullen ik ben er echt super erg mee tevreden! Zeker een aanrader!!!!
pro
Geen beschadigingen
pro
Snelle service
Verhuisd van Callantsoog (Nederland) naar Alkmaar (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste Gregori

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe woning en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Ik ben met ons kantoor verhuisd door Multi-Verhuizingen.
Wij zijn zeer tevreden hierover ze waren netjes op tijd gingen zeer voorzichtig met onze spullen om waren aardig en behulpzaam en ook tijdens de verhuizing het ophalen van nog wat andere kantoormeubelen op een ander adres in Amsterdam werd binnen no time uitgevoerd. 1 woord geweldig!
pro
Gaan zeer voorzichtig met je spullen om
pro
Strakke en duidelijke communicatie
Verhuisd van Amsterdam (Nederland) naar Utrecht (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Bedankt voor u mooie review en wij wensen u veel woonplezier in u nieuwe kantoor en hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Zeer slecht. Komt afspraken niet na, ondanks twee keer uitgebreid contact over de hoeveelheid spullen.
Komt opdagen met kinderen en vrouw. Kinderen liepen met onze spullen.
Laten je op de verhuisdag zitten door maar 1 keer te willen rijden
Tweede dag rijden ze weg met voldoende ruimte in de vrachtwagen en laten ze je zitten met nog een aantal grote items in het ouderhuis. Komen niet meer terug. Zetten vervolgens de 3/4 lading die in de vrachtwagen stond voor het nieuwe huis omdat ze er klaar mee waren en rijden weg. Vervolgens krijg je te horen dat je zelf maar een aanhanger moet gaan regelen voor de overgebleven items.

Overal:
Slechte serves, schade in het nieuwe huis aan de muren, trap enorm beschadigd en de putten zitten in de nieuwe vloer, leggen volledig de schuld bij klant, komen afspraken niet na, gaan zeer respectloos met je om en verdraaien alles.
Verhuisd van Haarlem (Nederland) naar Heemstede (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Wij herkennen ons hier absoluut niet in en gaan zo ook absoluut niet met klanten om en betreuren het dat dit zo online verteld word met als enigste doel ons te beschadigen.Wij hebben van deze situatie ook geen melding van klanten gehad dat dit is voorgekomen en ook hebben wij u naam met deze plaatsgegevens niet als klant staan in ons systeem.Erg jammer dat dit soort nep reviews geplaatst worden wij zien er de lol niet van in en dat Sirelo dit toe staat. Er kan ten alle tijde contact met ons worden opgenomen als u ergens ontevreden over bent en dan kijken wij altijd samen voor een passende oplossing met de klant.

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
In een woord slecht. Mochten we oit nog verhuizen dan toch liever iets meer betalen voor een beter verhuisbedrijf!
pro
Goede/nieuwe verhuisdozen
con
Niet klant- en servicegericht
con
Niet zorgvuldig met alle spullen
Verhuisd van Amsterdam (Nederland) naar Zaandam (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Wij herkennen ons hier absoluut niet in en gaan zo ook absoluut niet met klanten om en betreuren het dat dit zo online verteld word met als enigste doel ons te beschadigen.Wij hebben van deze situatie ook geen melding van klanten gehad dat dit is voorgekomen en ook hebben wij u naam met deze plaatsgegevens niet als klant staan in ons systeem.Erg jammer dat dit soort nep reviews geplaatst worden wij zien er de lol niet van in en dat Sirelo dit toe staat. Er kan ten alle tijde contact met ons worden opgenomen als u ergens ontevreden over bent en dan kijken wij altijd samen voor een passende oplossing met de klant.

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Ga absoluut niet met deze verhuizer in zee. Hij komt te laat opdagen. Veroorzaakt schade en vergoed deze niet, is niet zijn schuld. Valt niet te bereiken. Komt afspraken niet na.
pro
voordelig
con
te laat
con
komt afspraken niet na
Verhuisd van Amsterdam (Nederland) naar Purmerend (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste,

Wij herkennen ons hier absoluut niet in en gaan zo ook absoluut niet met klanten om en betreuren het dat dit zo online verteld word met als enigste doel ons te beschadigen.Wij hebben van deze situatie ook geen melding van klanten gehad dat dit is voorgekomen en ook hebben wij u naam met deze plaatsgegevens niet als klant staan in ons systeem.Erg jammer dat dit soort nep reviews geplaatst worden wij zien er de lol niet van in en dat Sirelo dit toe staat. Er kan ten alle tijde contact met ons worden opgenomen als u ergens ontevreden over bent en dan kijken wij altijd samen voor een passende oplossing met de klant.

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
schade wordt niet behandeld, reageert totaal niet meer op telefoon, email en berichten er wordt geen oplossing geboden

06-05-2020:
5 dec 2018 verhuisd , zie eerdere review, gebeld gemaild maar geen contact gekregen, mijn bed was stuk gegaan, wat krijg ik op 6 mei 2020 te zien dat ze gereageerd hebben dat ik niet als klant sta genoteerd, wat een bedrijf is dit om meer dan een jaar later zo te reageren, wat een waardeloos bedrijf

05-07-2020:
nog een aanvulling op hun commentaar van geen klant bekend van eerder review
dit is mijn afschrift : 20-11-2018
Multi - Verhuizingen
offertenummer.: A-18-1491
NL70 KNAB 0254 9603 32 - 550,00
con
geen afhandeling
con
reageert niet meer
Verhuisd van Hoorn (Nederland) naar Heiloo (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Beste Bas,

Wij herkennen ons hier absoluut niet in en gaan zo ook absoluut niet met klanten om en betreuren het dat dit zo online verteld word met als enigste doel ons te beschadigen.Wij hebben van deze situatie ook geen melding van klanten gehad dat dit is voorgekomen en ook hebben wij u naam met deze plaatsgegevens niet als klant staan in ons systeem.Erg jammer dat dit soort nep reviews geplaatst worden wij zien er de lol niet van in en dat Sirelo dit toe staat. Er kan ten alle tijde contact met ons worden opgenomen als u ergens ontevreden over bent en dan kijken wij altijd samen voor een passende oplossing met de klant.

Met vriendelijke groet,

Multi-Verhuizingen
Zeer tevreden
TOP verzorgd !
pro
Doen wat ze beloven !
pro
Zeer vriendelijk en behulpzaam !
Verhuisd van Amsterdam (Nederland) naar Veldhoven (Nederland)
flag-review

Vragen of verbeteringen?

Zie je op deze pagina iets dat niet klopt? Help ons dan met het verbeteren van deze informatie. Dit helpt ons om de juiste informatie te tonen aan alle mensen die na jou deze website bezoeken!
Feedback geven

Andere verhuisbedrijven in Obdam