
Over
Dit verhuisbedrijf is gespecialiseerd in zowel grote als kleine verhuizingen en/of transporten, maar kan u ook van dienst zijn met internationale verhuizingen en ontruimingen. Zoals u van hen mag verwachten zijn al de verhuizers professioneel opgeleid en communiceren zij helder in het Nederlands en Engels om uw verhuizing tot een goed eind te brengen.


Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews54


Het uit en in elkaar halen van oude meubels vergt zeker tijd, daar het ook op de juiste manier in de nieuwe woning moet worden geplaatst. We hebben te maken gehad met flinke gebruikerssporen op uw meubels. De jongens hebben daar zeker de tijd voor genomen om een goed resultaat neer te zetten(u heeft daar geen extra kosten aan gehad).
We vinden het echt jammer dat u een slechte ervaring met onze verhuisdienst heeft gehad. Wij zijn erg blij met uw feedback en zullen hier zeker wat mee doen.Lees meer


Ze zouden tussen 10 en 11 op het oude adres zijn. toen zij er om 11:00 nog niet waren hebben we gebeld kregen we te horen dat hij ff ging bellen naar de verhuizers. Na 10 minuten weer gebeld omdat we niets hoorden. Gaf hij aan dat het nog 45 minuten zou duren?! Belachelijk dat is de reistijd van Den Haag naar Castricum waren ze dan net pas gaan rijden? Gaf meneer aan dat ze in de file stonden. leek mij heel vreemd om die tijd, later ook nagekeken was geen file. En toen gaf meneer aan dat hij de hele verhuizing wel zou cancelen omdat we niet blij waren dat we nog 45 minuten moesten wachten. Nog nooit zo slecht behandeld. Te laat komen, mij niet informeren en dan zelfs helemaal niet komen. Zeer slechte bedrijfsvoering!


Wij vinden het heel jammer dat u niet tevreden bent met de aangeboden diensten. Vooral omdat wij u al 3x keer eerder naar volle tevredenheid hebben verhuist. Zoals telefonisch aangegeven hebben wij de spullen die u mist bij een eerdere verhuizing al overgebracht. Inzake de schade hebben wij foto’s dat wij uw spullen onbeschadigd hebben achter gelaten.
Wij snappen dan ook niet dat u zegt dat wij uw spullen hebben beschadigd. Helaas kunnen wij hierin dan ook niets voor u betekenen.
Het wordt dan ook niet gewaardeerd dat u door middel van een review ons in slecht daglicht probeert te plaatsen.
Wij vinden het erg jammer dat u het zo heeft ervaren. Wij hebben dan ook het vertrouwen in u als klant verloren. Desondanks wenst het team van Janseverhuizingen u erg veel woonplezier toe in uw nieuwe woning.




Bij de verhuizing naar andere appartement werd er geen hondje meegenomen, de 3e man die achter zou blijven om alvast de kasten in elkaar te zetten ging mee terug voor de laatste spulletjes waardoor ze later starten met in elkaar zetten kasten. Medewerker nummer 3 verdween geruime tijd en hielp niet mee. Ze zijn uiteindelijk 3 uur langer bezig geweest. De uiteindelijke afrekening was bijna 2x zoveel. Geen factuur gekregen. Kastlades behoorlijk beschadigd. Kleine compensatie had ik enorm gewaardeerd.
Zou een ieder dit verhuisbedrijf afraden. Heb dit nog niet eerder meegemaakt en heb al eerder gebruik gemaakt van verhuisbedrijven.Lees meer





Tijdens de verhuizing is mij alles uit handen genomen. Vriendelijk en ervaren personeel! Ook de verhuizers zijn flexibel en meedenkend. Topbedrijf!!!










Er wordt gelogen dat iemand anders de lamp uit de auto heeft gehaald, wordt dus niet vergoed.
Matras beschadigd....... jammer dan.
Wat een vieze tegenvaller dit bedrijf, bah.




Bedrijf geeft aan dat er is getekend en dat de schade niet wordt vergoed













Zoals wij hebben afgesproken hebben wij uw spullen uit opslagboxen naar binnen in uw woning gebracht.
*dit zat in de afgesproken prijs verwerkt.
* op de dag zelf bleken er meer werkzaamheden bij te komen, niet conform onze afspraak. * uiteraard brengt dit dan ook een meerprijs met zich mee.
* een door uzelf gehuurde verhuiswagen van een extern bedrijf door een externe partij ingeladen, wilde u kosteloos door ons laten uitladen.
uiteraard zat dit niet in de prijs inbegrepen.
uit coulance hebben wij u nog korting gegeven op de extra werkzaamheden.
wij vinden het zeer spijt dat u de verhuizing vervolgens alsnog als negatief heeft ervaren.
desondanks wensen wij u veel plezier in uw nieuwe woning.
Mvg,
Team Janseverhuizingen



van te voren uitstekende afspraken gemaakt met de administratie en hele professionele hulp ervoor terug gekregen .
zeker aanrader!


Wij kozen eieren voor ons geld en hebben zelf een grote verhuiswagen gehuurd en alles zelf gedaan.
De verhuizers zijn nog wel gekomen, ruim 1,5u nadat we hadden afgesproken. We waren toen al begonnen met inladen on de gehuurde bus en ik was zo kwaad dat ik ze heb weggestuurd.
Gelukkig zijn wij fit en in staat zelf te verhuizen, maar als je dat niet bent is dit bedrijf blijkbaar geen optie.Lees meer



Bed uit elkaar halen kosten 1 uur en kwartier de tijd met 2 man, dan gaan je uren wel hard natuurlijk.
Vervolgens ging er eeb blik cola van 1 vd verhuizers over mn bank heen, waar ík vervolgens de schuld van kreeg!
Eens maar nooit meer.




We hebben erg veel schade, krassen op deuren, kasten die ernstig beschadigd zijn.
Tot we hadden betaald was het contact goed en telefonisch noemde het verhuisbedrijf zich nog betrouwbaar en zou iemand de dag erop meteen langs sturen om de schade op te nemen. Helaas na de betaling (wat ook nog eens veel te veel was maar met 3 verhuizers in je huis is niet betalen niet echt een optie) was alles eigen risico en werd er niemand meer langs gestuurd om de schade op te nemen.
Verder had het verhuisbedrijf een te kleine bus bij zich waardoor alles niet eens is verhuisd en dat in 12 uur tijd :-( . Dus zelf maar een bus gehuurd en in een uur tijd het restant verhuisd.
Mijn tip: doe het liever zelf, dan ben je net zo moe als je het deze verhuizers laat doen en een stuk vrolijker achteraf!
Vervelend dat u het op deze manier heeft ervaren en nog vervelender dat u ons op deze manier afschildert.
u heeft 20m3 aan spullen doorgegeven, wij hebben 40m3 voor u verhuist.
Wij zijn u zelfs nog flink tegemoet gekomen in de kosten, maar u wilde alles gratis. Uiteraard is dat voor ons onmogelijk.
Desondanks wensen wij u veel plezier in eindhoven, maar wij willen u nooit meer als klant.
Mvg,
Team Janseverhuizingen