Over
Verhuisbedrijf De Aandacht verzorgt verhuizingen voor particulieren en bedrijven, in binnen- en buitenland, van groot tot klein.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews
41Na meerdere bedrijven te hebben vergeleken kozen we voor verhuisbedrijf ‘De Aandacht’ uit Zoetermeer. Op de verhuisdag zelf werden we na het afgesproken tijdstip gebeld dat de verhuiswagen met pech langs de weg stond en de verhuizing niet kon doorgaan. Een andere verhuiswagen kon niet worden geregeld, ook niet van een collegabedrijf. Terwijl we met een baby in een huis vol ingepakte spullen zaten. Dat vonden ze enkel vervelend, maar excuses of een tegemoetkoming in de verhuiskosten hebben we niet gekregen. De volgende dag kwamen de verhuizers ruim vijf kwartier te laat opdagen. Afijn, het verhuizen kon beginnen. Alles paste precies in een kleine verhuiswagen en binnen de afgesproken tijd stond alles in ons nieuwe huis in Amersfoort. Bij vertrek belde de eigenaar dat we extra voorrijkosten moesten betalen. Zonder betaling mochten ze niet vertrekken. In de factuur zelf waren deze kosten echter al gerekend, we hadden dus al betaald. De brutaliteit om hier opnieuw voor te betalen als je al een dag later wordt verhuisd, is echt idioot. Pas toen we boos werden, zagen ze af van de extra kosten. Tot zover de verhuizing. Dan de verhuisdozen (en 3 dekens plus een vergeten trui). Binnen 4 weken na de verhuizing hebben we meermaals aangeven dat de dozen konden worden opgehaald, maar pas ruim 3 maanden na de verhuizing zijn de dozen uiteindelijk opgehaald. Tot die tijd hebben wij dus als gratis opslagruimte gediend. Dezelfde dag zouden ze de borg nog overmaken, maar dat gebeurde natuurlijk niet. Na veel appen en bellen kwamen ze met het voorstel € 100 (borg was € 137,50) over te maken. Zo’n slechte service leveren en dan opnieuw onterecht meer geld willen – ongelooflijk… Uiteindelijk zijn we € 120 overeengekomen, ondanks dat we recht hebben op de volledige borg. Dat bedrag kregen we pas 3 weken later terug. Conclusie: ga absoluut niet in zee met dit bedrijf. Ze proberen je aan alle kanten een poot uit te draaien en hebben geen respect voor hun klanten.Lees meer
Mijn partner en ik waren al zeer enthousiast over de wijze waarop u ons op 29 en 30 mei 2018 hebt verhuisd van de Breitnerlaan naar de Leidsestraatweg in Den Haag, maar de extra service, die wij deze week hebben mogen ervaren, overtreft alle verwachtingen!
Op dinsdagmorgen 28 januari jl. belde ik naar uw kantoor met een ongewone vraag: na een logeerpartij van het afgelopen weekend, kreeg ik mijn slaapbank met geen mogelijkheid meer in elkaar geschoven. Of er misschien iemand kon komen helpen?
De dame die mij te woord stond, had aan een half woord genoeg en zorgde ervoor dat nog diezelfde dag een vakman voor mijn deur stond. Die heeft mij geweldig geholpen door de bank op deskundige wijze gedeeltelijk te demonteren: alles staat nu weer keurig op zijn plek!
Toen ik om de factuur vroeg, zei uw medewerker dat wij zijn diensten mochten zien als ‘service’. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt: gratis diensten na een verhuizing, die anderhalf jaar geleden heeft plaatsgevonden. Voor alle partijen was duidelijk dat het gebrek aan mijn slaapbank beslist niet aan De Aandacht kon worden verweten. En dan toch die gratis service: geweldig!
Met bijgaand boeket wil ik op bescheiden wijze uiting geven aan mijn dankbaarheid. Belangrijker is wellicht dat De Aandacht bij ons niet meer stuk kan en dat wij uw uitstekende vakmanschap in heel onze vriendenkring onder de aandacht zullen brengen. En mochten wij zelf ooit nog eens verhuizen, dan nemen wij graag weer contact met u op!
Met hartelijke dank en vriendelijke groet,
M.S.Lees meer