
Over
CleverMovers ontneemt u alle stress en hectiek tijdens uw verhuizing. Door de professionele structuur in hun manier van werken zal alles soepel verlopen.Ze hebben scherpe tarieven met een hoogwaardige dienstverlening.
De verhuisadviseur brengt samen met u uw behoefte in kaart. Daarnaast stellen ze samen met u een verhuisplan op.
De verhuizing wordt altijd vakkundig uitgevoerd, omdat ze uitsluitend met professionele en ervaren verhuizers werken.Lees meer
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews11


Met aandacht afgehandeld, niks anders dan tevreden!

Ze kwamen 4,5 uur te laat . Jongens konden niet efficiënt inpakken. Duurt daar door erg lang en moet je bijbetalen. Piano namen ze niet mee als ik niet bijbetaalde . Zeer slechte communicatie. Achteraf zei men dat mijn klacht niet waar was . Nooit mee in zee gaan !



Amazing example 1 is when I had alot more stuff than I initially told them, however, they moved it all without any complaints.
They first unloaded everything before asking for a penny of the bill.
When my desk wouldn't fit through the door they actually offered to lift it across the roof into the forst floor. Without extra payment.
Hire these guys, you can't do better

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij een intern onderzoek gestart. Uit dit onderzoek blijkt dat u de schade niet in aanwezigheid van de verhuizers heeft gespecificeerd noch schriftelijk heeft laten vaststellen met een handtekening. In dit geval vervalt de aansprakelijkheid na het vertrek van onze verhuiskrachten.
Dit is lachwekkend. De verhuizer zelf heeft ook nog foto's van de schade gemaakt en we hebben zijn nummer gelukkig ook nog. We gaan juridische stappen ondernemen tegen dit bedrijf. Dus nogmaals: doe het niet...

We hebben moeten bijbetalen voor extra tijd die gewerkt zou zijn. In mijn beleving hebben ze er onnodig lang over gedaan. Later bleek ook de tv, die we zelf hebben moeten vervoeren, omdat zij zo klungelig de tweede wagen inpakten, ook is gesneuveld.
Zou het kunnen zijn dat Clever Movers niet verzekerd is tegen schade van de vervoerde goederen en dat ze daarom onze tv niet hebben willen meenemen en dat ze daarom moeilijk doen over onze gesneuvelde kast?Lees meer


Nemen de onrust uit je lijf
Have fun..
Wij danken u voor de mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel succes in uw nieuwe woning!
Vriendelijke groeten,
Team Clever Movers

Een antieke kast is helemaal verkeerd en sommige panelen staan op zijn kop!! De matrassen zijn helemaal vies geworden,,
De verhuiswagen was veel te klein en de extra rit van 1 km moesten we veel contant voor betalen voor ze hem gingen uitpakken!!
Het enige positieve was: de mannen waren vriendelijk!!
Wij zijn erg negatief over dit bedrijf en willen iedereen afraden om met Clevermovers te verhuizen.
Bedankt voor uw feedback waarop u aangeeft niet tevreden te zijn over onze service. Echter is uw negatieve review gebaseerd op onwaarheden. Dit vinden wij erg jammer.
Voordat u in zee gaat met ons, ontvangt u een offerte aan de hand van de door u opgegeven informatie. Aan de hand van de berekende volume maken wij een realistische planning en prijsopgave van uw verhuizing. Toen onze verhuiskrachten aankwamen op uw inlaad adres, namen zij direct contact op met kantoor om aan te geven dat de volume niet klopt volgens het lijstje. De opdracht die zij hebben ontvangen ging namelijk over een verhuizing van enkele meubelstukken. Als zij bij aankomst treffen dat de volume 3x zoveel is, kan ik me enigszins voorstellen dat u denkt dat wij een te kleine verhuiswagen hebben ingezet. Wij verwachten van onze klanten dat zij transparant en eerlijk zijn over de volume van de verhuizing. Helaas was dat niet het geval bij u. Een klant kan zeker een extra verhuisdoos, extra kastj e of een extra zak toevoegen. Maar in dit geval heeft u niet de juiste informatie met ons gedeeld.
U geeft aan in uw review dat onze verhuiskrachten 2 uur te laat waren. Wij vinden het jammer dat u hier niet eerlijk over bent. In uw bevestiging staat dat onze verhuiskrachten tussen 9:00 uur en 10:00 uur arriveren. Wanneer onze verhuiskrachten contact met u opnemen om aan te geven dat zij 10 min. later zijn i.v.m. wegwerkzaamheden in uw stad en zij vervolgens om 10:10 uur aankomen op het inlaad adres, begrijp ik niet hoe u dit kunt benoemen in deze review.
Bij elke verhuizing worden de grote stukken en matrassen transport waardig verpakt met verpakkingsmateriaal. Wij kunnen ons niet voorstellen dat een matras die ingepakt in een matrashoes met sealfolie en verhuisdekens, dat deze dan vies is geworden tijdens de verhuizing. Dit geldt uiteraard ook voor ''alles wat beschadigd is''. U bent tijdens de verhuizing verzekerd.. wij hebben nog geen mail/ telefonisch contact gehad over beschadigingen??!
Het is erg makkelijk om alle verantwoordelijkheid bij ons verhuisbedrijf neer te leggen. Alleen verwachten wij wel dat u uw verantwoordelijkheid neemt en dat u een eerlijke review achter laat.
Na alle narigheid die onze verhuiskrachten over zich heen hebben gehad tijdens uw verhuizing, wensen wij u toch nog heel veel succes in uw nieuwe woning!
Groetjes,
Team Clever MoversLees meer
Wij danken u voor de mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel succes in uw nieuwe woning!
Vriendelijke groeten,
Team Clever Movers