Stressvol. Op de dag zelf waren de verhuizers een uur te laat, werd pas 10m voor ze er waren geïnformeerd. Zelf keihard mee moeten werken, inclusief mijn vrouw en moeder. Omdat het anders niet eens voor de nacht opgeruimd was geweest. Niet alles werd meegenomen, hoewel er nog ruimte in de vrachtwagen was. Zelf dus op mijn fiets achter de verhuiswagen aan gegaan, bij het nieuwe adres het bedrijf gebeld (namen dit keer wel op, hoera). Daarbij werd verteld dat de voorman dan gebeld moest worden, als ze nog een keer moesten rijden. En als hij dit al wilde, zou dat wel extra geld gaan kosten. Ik gaf aan het bizar te vinden dat je als klant dus wordt afgerekend op een verkeerde inschatting van beschikbare ruimte (of had een grote vrachtwagen genomen, dan had het wel gewoon gekund). Dus zelf de dag erna weer iemand anders moeten regelen om nog twee keer te rijden. De schades aan onze woning waren ook fors. Ik wilde ons huis tiptop achterlaten voor de kopers, maar na deze verhuizing kon ik wee
r opnieuw met plamuur en verf aan de slag. Gaten, vegen en scheuren in de muren. Doodop van het sjouwen en stressen bleven de ingehuurde (zzp?) verhuizers die enkel spaans spraken (waren wel vriendelijk overigens) nog even rondhangen, vermoedelijk met de verwachting fooi te krijgen. Dat ging dus niet door, ik bleef meer achter met het gevoel dat ik zelf betaald had moeten krijgen voor mijn eigen verhuizing. Fast was het zeker niet, easy ook niet. Als ze na 3 keer mailen, meerdere keren bellen, whatsapp berichten sturen een gereageerd hadden over de borg die we nog te goed hebben (dozen service, niet doen! Koop zelf dozen dan ben je minder kwijt dan de 2.50 die zij rekenen!) Dan had ik dit misschien niet online gezet. Maar goed, als je achteraf dus nogmaals voor 160€ (bovenop de verhuiskosten) een poot uitgedraaid blijkt te zijn ga je anderen maar proberen te waarschuwen. We wachten al sinds november op een reactie, maar dit schreeuwt om een ingebrekestelling.Lees meer