
Over
Er is nog geen informatie over deze verhuizer.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews1

Ik had met Profijt een verhuizing met 3 verhuizers, 50 verhuisdozen en inpakservice afgesproken, maar er kwamen 2 verhuizers zonder verhuisdozen opdagen, die niet wilden inpakken.
Er was mij verteld dat er na de verhuizing zou worden afgerekend, maar tijdens het inladen wilde de verhuizers niet verder gaan voordat er was afgerekend. De rekening bleek hoger dan de offerte, waardoor de verhuizing een half uur heeft stilgelegen voordat met het kantoor was afgestemd dat de offerte klopte.
De verhuizer wilde extra geld voor het loskoppelen van de wasmachine en het demonteren van het bed, wat volgens de offerte geen extra werkzaamheden waren. In totaal 4x moeten bellen met het kantoor van Profijt om alles op te lossen.
Aan het begin van de verhuizing had ik doorgegeven dat er 2 bergingen waren. De verhuizer wilde maar 1 berging zien. Na het zien van de 2e berging ging hij de verhuiswagen meerdere keren opnieuw indelen, wat voor oponthoud zorgde.
Aan het begin van de verhuizing had ik ook doorgegeven dat ik meerdere spullen wilde afvoeren bij de milieustraat. Toen ik dit tijdens de verhuizing weer aankaartte, kreeg ik te horen dat daar geen tijd meer voor was en dat dit maar als grof vuil opgehaald moest worden. Bij mijn gemeente moet je daarvoor zo'n 2 weken van tevoren een afspraak maken (wegens Corona) en mijn appartement moest 2 dagen later leeg opgeleverd worden, waardoor mijn spullen dagenlang aan de straatkant voor overlast hebben gezorgd.
Een kast wilde de verhuizer op de overloop van de 1e etage laten staan, omdat deze te groot zou zijn om naar mijn appartement op de 2e etage te kunnen krijgen. Na veel vijven en zessen stelde ik voor dat ik mee zou helpen met tillen, toen lukte het 'opeens' wel.
Tijdens de verhuizing zochten de verhuizers veel interactie met voorbijgangers, vooral vrouwelijke, dat ging zelfs zover dat 1 van de verhuizers tientallen meters verderop een nummer ging scoren bij een meisje. Ze gingen zonder wat te zeggen 50 meter verderop wat drinken bij een restaurant. Er ging ook tijd verloren aan bovengenoemde discussies, rookpauzes, privételefoontjes en ze deden een kwartier over het rijden van 1,6 km van het ene appartement naar het andere, terwijl er geen file stond. Hierdoor was er aan het eind van de verhuizing geen tijd meer om het bed, de boekenkast en de eetkamertafel weer in elkaar te zetten.
Als klap op de vuurpijl hebben de verhuizers schade veroorzaakt aan de voordeur van mijn oude appartement, aan 2 kasten, het bed en het nachtkastje. Ik heb hun de afgelopen weken daar meerdere keren over gebeld en gemaild, meermaals te horen gekregen dat ik binnen een paar dagen terugkoppeling zou krijgen, maar dit gebeurt vervolgens niet.
Profijt belooft een prettige, zorgeloze verhuizing, maar hebben mij een onprettige en stressvolle verhuizing en beschadigde meubels bezorgd. Mijn advies is om te kiezen voor een betrouwbare verhuizer die wel meerdere goede reviews heeft.Lees meer