Over
Het vinden van een professionele maar toch betaalbare verhuisservice is niet eenvoudig. StudentVerhuizers brengt daar verandering in.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews
536€240 uitkomen. We kozen de optie om voor €160 nog twee sjouwers te huren. 240+160 is €400. Toen we een afspraak wilden maken werd het bedrag ineens €570. Toen we vroegen waar die extra 170€ ineens vandaan kwam wilde hij hier geen antwoord op geven werden we zeer asociaal bejegend via de telefoon. Hij roept dat dit allemaal te lang duurt voor hem en verbreekt de verbinding. Zeer onprofessioneel en zelfs onbeschoft. Niet doen dus.
thuis hebben ze mijn gloednieuwe pvc vloer gemold met het laten vallen van de kachel en als je dan bij het bedrijf claimt dat er iets kapot gaat, beroepen ze zich op een vage regel in hun voorwaarden dat je het gelijk moet melden en niet een uur later want dan geld het niet meer. alsof ik continue meeloop met de verhuizers. ik verwacht professioneel personeel dat als er wat kapot gaat ze mij dat ook gaan melden, kan immers gebeuren. Maar nee, ze laten niks van zich horen, ook niet bij een rechtsbijstand, ze geven niet thuis. Maar ze zullen zich uiteindelijk moeten verantwoorden.
kortom een waardeloos bedrijf dat de naam van verhuisbedrijf in mijn ogen niet mag dragen. stelletje beunhazen.Lees meer
Dit pakte echter heel slecht uit.
De verhuizing was op 13 december 2021.
Al na een uur inladen werd geklaagd dat het te veel werk was voor 3 man, terwijl dit door de planner van hun eigen bedrijf was ingeschat.
We zeiden dat ze dan hun kantoor moesten bellen en een extra man erbij vragen, dit leek niet gedaan te worden, maar het klagen bleef.
Ze ontdekten een kast die ze heel zwaar vonden, hiervoor werd direct 3 personen x 25 EUR toeslag berekend. Dat kon, want dat stond op hun site was de mening van de heren verhuizers. Een duur fornuis waar een verhuizer zo hard aan stond te trekken dat de plint flink beschadigd raakte (verbogen op de punt) gold hetzelfde voor: weer 3x 25 EUR toeslag. Hij ontkende dat de schade door hem was ontstaan, “die zat er al”. Echt niet!
Bij het uitladen bleek dat onze grote eettafel doormidden gebroken was.
De heren hadden op het tafelblad ongeveer 35 dozen van zo’n 15 kg elk geplaatst. Daar is een eettafel natuurlijk niet op gebouwd. De voorman bleef hardnekkig ontkennen dat deze schade door hun schuld ontstaan was, ook al was deze door henzelf in de wagen gezet zonder schade, en gebroken bij aankomt. Een andere verhuizer suggereerde dat de tafel nog wel gelijmd zou kunnen worden….
De volgende dag een schadeclaim ingediend bij de Studentverhuizers. En daarna bleef het stil. Ondanks herhaaldelijk bellen en mailen was deze organisatie niet van plan te reageren. De klachtenafdeling is niet rechtstreeks bereikbaar, ook niet voor de kantoormedewerkers zeiden ze.
Na 2,5 maand een mail ontvangen van de klachtenafdeling dat ze me zouden hebben geprobeerd te bellen, maar dat ik niet bereikbaar zou zijn. En dat ze graag de klachten telefonisch wilden bespreken met me.
Klinkklare onzin: er waren geen gemiste telefoonoproepen, geen voicemailberichten, niets. En daarna opnieuw complete radiostilte.
Nu 2 maanden later nog steeds niets gehoord en er is ook niets opgelost of vergoed.
Ook al staat op hun site dat ze verzekerd zijn bij schade, ze geven niet thuis en negeren iedere vorm van contact over de door hen toegebrachte schade.
Ze willen contant afrekenen aan het eind van de verhuizing, maar schade vergoeden die door hem is toegebracht doen ze niet.
Advies: ga niet in zee met deze organisatie wanneer je zorgeloos wilt verhuizen!!Lees meer
Allereerst zijn het geen studenten, maar mannen van 30-40 jaar, die in slecht nederlands klagen en discussies met je aangaan over het “zware werk”. Respectloos met je spullen omgaan, overrompelend vroeg op afspraken komen, zeggen dat je als klant te weinig hebt opgegeven (dus jouw schuld) en dat je dan ff zo’n ruim €200 extra moet bijbetalen voor de klus, anders blijven de mannen gewoon zitten cq.hangen in je huis. Let wel ff a contant, incl.verplichte tip, omdat het bedrag gemakshalve naar boven wordt afgerond (tja wisselgeld hebben de jongens natuurljk niet op zak) Wel contanten van honderden euro’s. En daar gaat het mis...
Enkele weken later werd ik door de eigenaar zelf gebeld met de mededeling dat er door de medewerkers gefraudeerd was, en ik teveel betaald heb.
Ik zou een compensatie van €385 voor de teveel betaalde verhuiskosten én voor schade aan mijn spullen krijgen. Tot op heden € 000,00 ontvangen.
Wel een dreigmail van desbtreffende medewerker dat hij nu door mij ontslagen is en ik expres het hele verhaal zou hebben gelogen (weer jouw schuld dus) wat pertinent niet waar is.
Kortom, mijn advies:
NIET DOEN, 1 GROOT WESPENNEST!Lees meer