
Over
Het vinden van een professionele maar toch betaalbare verhuisservice is niet eenvoudig. StudentVerhuizers brengt daar verandering in.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews534


€240 uitkomen. We kozen de optie om voor €160 nog twee sjouwers te huren. 240+160 is €400. Toen we een afspraak wilden maken werd het bedrag ineens €570. Toen we vroegen waar die extra 170€ ineens vandaan kwam wilde hij hier geen antwoord op geven werden we zeer asociaal bejegend via de telefoon. Hij roept dat dit allemaal te lang duurt voor hem en verbreekt de verbinding. Zeer onprofessioneel en zelfs onbeschoft. Niet doen dus.

thuis hebben ze mijn gloednieuwe pvc vloer gemold met het laten vallen van de kachel en als je dan bij het bedrijf claimt dat er iets kapot gaat, beroepen ze zich op een vage regel in hun voorwaarden dat je het gelijk moet melden en niet een uur later want dan geld het niet meer. alsof ik continue meeloop met de verhuizers. ik verwacht professioneel personeel dat als er wat kapot gaat ze mij dat ook gaan melden, kan immers gebeuren. Maar nee, ze laten niks van zich horen, ook niet bij een rechtsbijstand, ze geven niet thuis. Maar ze zullen zich uiteindelijk moeten verantwoorden.
kortom een waardeloos bedrijf dat de naam van verhuisbedrijf in mijn ogen niet mag dragen. stelletje beunhazen.Lees meer

Dit pakte echter heel slecht uit.
De verhuizing was op 13 december 2021.
Al na een uur inladen werd geklaagd dat het te veel werk was voor 3 man, terwijl dit door de planner van hun eigen bedrijf was ingeschat.
We zeiden dat ze dan hun kantoor moesten bellen en een extra man erbij vragen, dit leek niet gedaan te worden, maar het klagen bleef.
Ze ontdekten een kast die ze heel zwaar vonden, hiervoor werd direct 3 personen x 25 EUR toeslag berekend. Dat kon, want dat stond op hun site was de mening van de heren verhuizers. Een duur fornuis waar een verhuizer zo hard aan stond te trekken dat de plint flink beschadigd raakte (verbogen op de punt) gold hetzelfde voor: weer 3x 25 EUR toeslag. Hij ontkende dat de schade door hem was ontstaan, “die zat er al”. Echt niet!
Bij het uitladen bleek dat onze grote eettafel doormidden gebroken was.
De heren hadden op het tafelblad ongeveer 35 dozen van zo’n 15 kg elk geplaatst. Daar is een eettafel natuurlijk niet op gebouwd. De voorman bleef hardnekkig ontkennen dat deze schade door hun schuld ontstaan was, ook al was deze door henzelf in de wagen gezet zonder schade, en gebroken bij aankomt. Een andere verhuizer suggereerde dat de tafel nog wel gelijmd zou kunnen worden….
De volgende dag een schadeclaim ingediend bij de Studentverhuizers. En daarna bleef het stil. Ondanks herhaaldelijk bellen en mailen was deze organisatie niet van plan te reageren. De klachtenafdeling is niet rechtstreeks bereikbaar, ook niet voor de kantoormedewerkers zeiden ze.
Na 2,5 maand een mail ontvangen van de klachtenafdeling dat ze me zouden hebben geprobeerd te bellen, maar dat ik niet bereikbaar zou zijn. En dat ze graag de klachten telefonisch wilden bespreken met me.
Klinkklare onzin: er waren geen gemiste telefoonoproepen, geen voicemailberichten, niets. En daarna opnieuw complete radiostilte.
Nu 2 maanden later nog steeds niets gehoord en er is ook niets opgelost of vergoed.
Ook al staat op hun site dat ze verzekerd zijn bij schade, ze geven niet thuis en negeren iedere vorm van contact over de door hen toegebrachte schade.
Ze willen contant afrekenen aan het eind van de verhuizing, maar schade vergoeden die door hem is toegebracht doen ze niet.
Advies: ga niet in zee met deze organisatie wanneer je zorgeloos wilt verhuizen!!Lees meer

Allereerst zijn het geen studenten, maar mannen van 30-40 jaar, die in slecht nederlands klagen en discussies met je aangaan over het “zware werk”. Respectloos met je spullen omgaan, overrompelend vroeg op afspraken komen, zeggen dat je als klant te weinig hebt opgegeven (dus jouw schuld) en dat je dan ff zo’n ruim €200 extra moet bijbetalen voor de klus, anders blijven de mannen gewoon zitten cq.hangen in je huis. Let wel ff a contant, incl.verplichte tip, omdat het bedrag gemakshalve naar boven wordt afgerond (tja wisselgeld hebben de jongens natuurljk niet op zak) Wel contanten van honderden euro’s. En daar gaat het mis...
Enkele weken later werd ik door de eigenaar zelf gebeld met de mededeling dat er door de medewerkers gefraudeerd was, en ik teveel betaald heb.
Ik zou een compensatie van €385 voor de teveel betaalde verhuiskosten én voor schade aan mijn spullen krijgen. Tot op heden € 000,00 ontvangen.
Wel een dreigmail van desbtreffende medewerker dat hij nu door mij ontslagen is en ik expres het hele verhaal zou hebben gelogen (weer jouw schuld dus) wat pertinent niet waar is.
Kortom, mijn advies:
NIET DOEN, 1 GROOT WESPENNEST!Lees meer













Verhuizing verliep zonder gedoe, verhuizers geduldig, gaan zorgvuldig te werk maar ook vlot binnen afgesproken tijd. Prijs kwaliteit verhouding is goed!

Mannen niet behulpzaam, veel zeuren, goederen niet mee willen nemen.
Later bleken ze goederen twv 35.000 euro gestolen te hebben. Uiteraard aangifte gedaan. Bedrijf reageert niet op oproep om er samen uit te komen. Nu deel ik mijn ervaring online opdat anderen dit niet mee hoeven te maken.




-Tot twee keer toe werd mij verzekerd dat er geen verhuislift nodig was. Eenmaal hier aangekomen gaven de verhuizers aan de klus niet te doen zonder verhuislift. Als we zelf zouden helpen kon het wel. Maar daar huur je niet voor veel geld een bedrijf in. Gelukkig konden ze het wel last minute regelen. Hierdoor ruim 2 uur vertraging opgelopen.
- Ze waren 1,5 uur te laat. Zouden 09.00 uur voor de deur staan maar waren er 11.40 uur.
- Verhuiswagen was overduidelijk te klein, slecht ingeschat door hoofdkantoor bij opmaken van de offerte.
- Er werd onderling flink ruzie gemaakt met felle woordwisselingen. Heel onprettig.
- Er werd niet voorzichtig met spullen omgegaan.
Voor mij nooit meer.



Het enige aparte was dat ik had gevraagd om een lift, die was niet beschikbaar en nu stond er wel opeens een lift voor de deur



Spraken regelmatig een onbekende taal. Waren niet respectvol.
Deze verhuizers waren geen studenten!!!

First, when the movers arrived, they seemed too old to be students (in their 40s), and spoke bad Dutch/English so it was hard to communicate with them.
Second, they added services which were not initially agreed with the head office, such as a lift (was not considered necessary when I explained which items were going to be moved). I also asked whether they could throw away some old furniture and they extorted an extra 200 euros to their bank account 'because if you go through the manager, you will have to pay extra'. But because of the moving taking longer I was tired and just agreed to pay.
Third, they left without completing the repair services I paid for (putting up curtain rods and connecting the washing machine), and when I called them after I noticed these things hadn't been done, they said 'it is late so we're going home, we can come tomorrow'. Three appointments and three no-shows later, I called the head office and they sent away fixers right away and resolved the issue.
Fourth, my new neighbors noticed that the movers left a bunch of cigarette butts and trash (drink bottles, food wrappers etc) in front of the building...so I made a great first impression in the new building. And my old realtor said the same in the old building.
Overall, my impression was that they hired workers (for my moving at least) who take money on the side and try to rip off customers without the head office knowing.Lees meer


om toch iemand te krijgen (een andere dag) moesten wij weer extra betalen.
Een ander punt is dat toen we in het oude huis aankwamen er ontzettend veel niet meeverhuisd was. We hebben nog dagen heen en weer moeten rijden om onze spullen te verhuizen.




Na uitgebreid contact gehad te hebben over de telefoon, een nette offerte gekregen voor onze verhuizing incl inpakken. Nogmaals gebeld, aangegeven het graag te willen doen, waarop ik nog een mail kreeg met de overeengekomen datum/tijdstip, en het verzoek de afspraak te bevestigen. Dit heb ik vervolgens gedaan. Op de dag van de verhuizing belde ik met de vraag of ze er bijna waren, en kreeg te horen dat onze verhuizing niet in de agenda's terecht was gekomen. Waarvoor excuses. We zouden als geste 5% korting krijgen.... Aangezien wij 3 dagen later ons appartement moesten opleveren, was geld even onze laatste zorg, dikke stress! Na veel gebel boden ze uiteindelijk aan dan maar de volgende dag te komen, dus wij onze agenda's omgegooid. Team van 5 man, inclusief een klusjesman om de kasten te demonteren. Wij zijn een aantal keer verhuisd, maar ik heb nog niet eerder zo'n slecht functionerend team gezien. Eén persoon deed überhaupt helemaal niets, er was geen coördinatie en duidelijke verdeling van de werkzaamheden, en de meeste mensen waren overduidelijk geen ervaren verhuizers en mensen waren regelmatig niks aan het doen. Bij het inpakken zijn geen stickers gebruikt om aan te geven wat er in de dozen zat, ze hadden te weinig gewone dozen, garderobe dozen en bubbeltjes plastic bij zich dus dat moest allemaal hier en daar nog gedurende de dag geregeld worden. Daarnaast bleek dat ondanks gebruik van de online calculator, het toch fors meer was dan gedacht en het werd al later en later. Uiteindelijk hebben we het grootste deel van onze spullen de opslag in gekregen; meer ruimte hadden we niet en het was ook al erg laat. Of ik even cash af wilde rekenen. Omdat het laat geworden was, moest er ook fors betaald worden voor overuren (50% duurder dan normale uren!). Uiteindelijk een deal gemaakt dat ik de rekening zou betalen, maar dat ze dan de volgende dag gratis terug zouden komen om de laatste spullen weg te brengen, deels naar opslag deels naar een andere locatie. Ze zouden in de middag komen, na een eerdere klus. Ditmaal een team van 2 personen. Ze waren netjes op tijd. Wederom werd het laat, en ze wilden het laatste ritje naar de laatste locatie niet meer maken (dit was wat verder weg). Ik wilde niet onredelijk zijn dus bood aan om dit dan de volgende ochtend te doen maar dan wel gelijk in de ochtend omdat wij die middag het appartement op moesten leveren. Toen werd opeens duidelijk dat er de verwachting was dat we én nog bij moesten gaan betalen voor die dag (het was immers weer laat geworden...), en dat we dus ook nog apart zou moeten gaan betalen voor de laatste rit 'waar we dan wel korting op zouden krijgen'! Terwijl er afgesproken was dat zij dit beide voor hun rekening zouden nemen! Toen was de maat echt vol en heb ik aangegeven dat ik dit niet ging betalen. Vervolgens heb ik nog met één van de eigenaren aan de telefoon gezeten die mij wist te vertellen dat hij 'dan wel even bij mij langs zou komen'. Dit was echt de druppel; ik heb de 2 heren verteld dat ze heel snel weg moesten wezen en dat als ik hun baas ook maar bij mij in de buurt zou zien, ik de politie zou bellen. We hebben de volgende dag zelf de laatste spullen weggebracht met een aanhangwagen, en daarna ons appartement opgeleverd. Een ervaring rijker en een illusie armer! Wat een onprofessionele, shady club!Lees meer












First of all they came with the small car even though we have informed about everything what we are moving beforehand.
There were 3 people in total, they complained all the time that things were too heavy or walking too far to elevator, which was broken in the end.
They were always on video calls with their friends or families or hanging out and not moving staff from the apartment. I think it is because we payed per hour. I have been moving already several times and this is the worst experience ever. In the end it was much more expensive than agreed. They also scratched our furniture and broke the lamp even though it was fully wrapped. Better find someone else.

Uiteindelijk bleken het tv-meubel en het bedieningspaneel van de wasmachine beschadigd te zijn. Dit hebben we dag na de verhuizing direct gemaild, met foto's erbij. Na vele telefoontjes en een aanvullende e-mail hebben we 2,5 maand later (!) nog altijd geen vergoeding voor de schade. Kortom, die bedrijf is absoluut geen aanrader. De volgende keer huren we weer een vrachtwagentje doen we het zelf.Lees meer













































Over de rit het oude huis naar nieuwe huis (2 km) verderop, hebben ze een uur gedaan! Gewoon verdwenen.
3 Bedden kapot, oude zooi zeiden ze. Bedden uit raam naar beneden laten vallen.
Bureau kapot en zelfs een granieten tafel beschadigd. Glaswerk, tv, electronica, spiegels, schilderijen werden niet meegenomen, niet verzekerd zeiden ze. In de offerte staat dat ze verzekerd zijn tot € 50000,00.
We hadden veel spullen,werd constant gezegd. Wat wil je met 4 kinderen.
Onze verhuisdozen waren niet goed en dat was dan niet verzekerd volgens de verhuizers.
We zijn snachts tot 4.30 uur doorgegaan met verhuizen omdat ze van alles hadden laten staan.
Bedden niet in elkaar gezet, meubels niet. Niets opgehangen, wat wel de afspraak was.
Dag van tevoren werd er nog gebeld dat ze dekens enz. bij zich hadden om alles goed over te brengen. Geen deken te bekennen.
Volgende keer een goed verhuisbedrijf die van te voren alles komen bekijken.
Het lijkt wel hun tactiek goedkoop te offreren en als je midden in de verhuizing zit, met prijsverhoging te komen. Op dat moment kun je geen kant op.
Schandalig!Lees meer

Dit uiteindelijk gedaan. In de aanloop naar de offerte veel vragen gesteld, foto’s gemaakt, aangeheven dat er zeer zware spullen waten en met behulp van hun verhuistool tweemaal alles goed uitgerekend. Ook besloten een verhuislift te bestellen, die als onderaannemer wordt ingezet.
Op de verhuisdag waren de mannen iets te laat, maar dit werd netjes van tevoren telefonisch aangekondigd. Wat mij opvalt in de negatieve reviews hier: veel klanten klagen over verhuizers die klagen dat de spullen te zwaar zijn, et cetera. Maar ook over offertes die achteraf duurder blijken te zijn.
In reactie daarop: één dag van tevoren werden wij netjes gebeld om alles nog een keer goed door te spreken. Zowel in het offertetraject als bij de bevestiging wordt duidelijk aangegeven dat de offerte altijd op basis van nacalculatie is. Dit is iets wat vrijwel alle verhuisbedriiven overigens doen.
Van tevoren hadden we alles netjes en goed ingepakt. Breekbare spullen zoals servies hebben we zelf verhuisd. De drie mannen gaven ons complimenten voor onze gestructureerde aanpak en voorbereiding. In minder dam anderhalf uur stond alles buiten in de vrachtwagen. Onze televisie is door een verhuizer in mijn auto gezet. Deze zou niet verzekerd zijn bij vervoer in de vrachtwagen. Iets wat ik volledig begrijp. De montageservice voor ons bed was uiteindelijk niet nodig. Kwamen ze zelf mee. Hebben we geld mee bespaard. Netjes.
Daarna naar ons nieuwe huis alles uitladen en toen nog een ritje naar huis van mijn vriendin voor wat spullen. Alles ging snel en efficiënt. Wel wat kleine beschadigingen, maar probeer zelf maar eens grote spullen door kleine ruimtes te tillen.
Uiteindelijk onder budget verhuisd. We zijn zeer blij met dit bedrijf! Mijn tips: spreek de verhuizing goed door, leg vast wat je verwacht en stuur foto’s van de situatie voordat ze komen. Zware spullen? Geef het aan. Verwachtingen? Communiceer deze en neem niet zomaar aan dat het wel goed komt. Vragen? Stel ze! Bereid je verhuizing goed voor. Een verhuisbedrijf inschakelen betekent niet dat je zelf niets meer hoeft te doen.Lees meer

Een verslag van mijn horrorervaring met student verhuizers
Had een offerte van 1900 euro all inn.
Toch voor studentverhuizers gekozen ,vorig jaar ook verhuisd (was ook 1900 en meer om te verhuizen)
Ik heb twee keer aangegeven dat we vorig jaar in 2 dagen zijn verhuisd ,dat was geen probleem dat deden ze met 5 man in 1 dag.
S avonds om half elf was alles verhuisd maar geen lamp opgehangen en ook meubilair moest nog in elkaar gezet worden, ,dus moest bij de buurvrouw 2 lampen moeten lenen .
Ook vragen 5 verhuizers een goede beoordeling om half elfop google ,daar krijgen ze geld voor.
Ik had om half elf geen zin om daar tegen vermoeide verhuizers nee te zeggen.
Ik had niet genoeg geld bij mij ,dus moest naar de pinautomaat ,heb de verhuizers niet meer gezien en ze hebben meubilair op de stoep laten staan wat ze vergeten waren bij een ander adres te brengen.
Bovendien moest ik 200 euro extra betalen omdat ik een zwaar stuk meubilair had.
Het zijn VERHUIZERS !!!!
Ik heb geen bon gehad ,de tijd die ze gebruiken om smiddag en s avonds wat te eten rekenen ze ook mee in de uren.
Al met al heb ik 2800 euro betaald (5Man*8 uur +5man*150%(overwerk)*6 uur) en daarvoor heb ik nog iemand moeten inhuren om de lampen op te hangen.Ik heb ook geen bon gehad waar ik nog speciaal om heb gevraagd.
Een klacht ingediend die zouden ze behandelen als ik het resterende bedrag de volgende dag (600 euro)zou betalen.
Daar reageren ze niet meer op.
Het zijn geen verhuizers maar een uitzendbureau voor ZZP ers die zoveel mogelijk willen verdienen.
In een woord dramatisch.Lees meer

Aan het eind vond ik dat er dwingend werd gevraagd direct een review te schrijven waar zij bij stonden. Erg onbeschoft vind ik dat.
Geen aanrader en mocht je ondanks de vele slechte reviews ze toch inhuren dat adviseer ik je om overal bij te blijven en hun op hun vingers te blijven kijken.Lees meer

Vervolgens gind 'de student' bellen met een collega. Zonder ons verder in te lichten bleek later dat de collega 2 uur later kwam voor hulp. We zijn dus zelf maar met mankracht de boel naar beneden gaan slepen . er stonden nl 6 man ( die al 3 weken eerder geregeld waren om te helpen ) niks te doen .
Wij hebben dus een hele slechte ervaring met Student verhuizers .

Goudswaard werd inladen begeleid door huisvriend, oud- beierland uitladen door mijn vriendin.
Te laat in Goudswaard, na gekeken te hebben en aantal dozen getild te hebben klagen over gewicht, en hoeveelheid. Verhuislift voor uitladen was besteld, normaal grote spullen in auto en alles klem zetten met dozen en tassen, zij deden eerst alle dozen en tassen, dozen maar 2 hoog anders viel het om, dus bij 1e rit alleen vloeroppervlakte benut maar niet de hoogte, bij aankomst oud-beierland begon men over meerprijs ivm gewicht ( bij nalezen alg voorw is dit vanaf 100 kg ) even uitgelegd dus, in oud beierland uur niets gedaan ivm late aankomst verhuislift ( in alg voorwaarden is dit voor rekening opdrachtgever) hierover gebeld met kantoor maar werd uiteindelijk niets mee gedaan, betaal naar mijn vriendin toe, vaak met mobiel bezig, uiteindelijk na aankomst 2e rit nog overuren gerekend (1,5) Google maps en [naam verwijderd door Sirelo] geven een afstand van 17 km aan met 21 min rijtijd, volgens de verhuizers 20 km met 40 min rijtijd, bij mijn commentaar hierop gaf men aan dat ze extra voorzichtig reden en dat er veel flitscamera’s stonden, bij uitladen 2e rit zelf ook maar meegeholpen, gevolg is wel dat van de 3 verhuizers er 1 accuut rustiger aan deed , was ook degene met het meeste commentaar en die over de toeslagen begon, uiteindelijk is de koelkast niet meegekomen omdat volgens de heren deze niet zonder beschadiging over kon.
Het zijn zeker geen studenten maar gezien hun ruimtelijk inzicht en hun instelling ook geen proffesioneler verhuizers, eindconclusie, nooit meerLees meer

De andere twee heren werden teruggeroepen en waren daarna helemaal ongemotiveerd.
Letterlijk: Ja ik heb hier ook geen zin in maar we zullen het maar doen..
We moesten uiteindelijk zelf meesjouwen anders werd er niet doorgewerkt. Dit lijkt me niet de bedoeling als je hulp inhuurt. Ze schreeuwden naar elkaar in het trappenhuis en 1 van hem ging buiten een uitgebreide discussie met 'kantoor' aan. Hierbij werd het woord kanker vaak gebruikt.
Wij hebben zelf de volgende dag nog een kast moeten demonteren en de lampen verwijderd omdat we dit niet aan hen toevertrouwden en wilden dat ze zo snel mogelijk weg waren.
Ik begrijp totaal niet hoe er zo veel positieve recensies zijn, wij hebben een hele slechte en vervelende ervaring gehad. Aan het eind van de dag heeft 1 van de mannen wel nog sorry gezegd maar dat kwam voor mij als mosterd na de maaltijd.
En dan nog iets, volgens mij werkt er hier niet 1 student. De mannen die bij ons kwamen doen dit werk al 6 - 8 jaar (zeiden ze zelf) en hebben volgens mij nog nooit een Hogeschool of Universiteit van binnen gezien. Twee ervan spraken zelfs bijna onverstaanbaar Nederlands.
Ik heb geprobeerd hierover te bellen op de dag van de verhuizing maar de telefoon werd niet beantwoord. Ook heb ik ernstig getwijfeld of ik het moest opschrijven, ik vraag me af of het zin heeft. Maar goed, doe met de info wat u wil, maar wees gewaarschuwd.Lees meer


Moest de offerteprijs betalen. Hierdoor heb ik echter een uur meer betaald dan er gewerkt is (voor twee personen is €50,- teveel). Ik heb hierover meerdere malen contact gezocht met het bedrijf, maar heb ze nooit meer te pakken gekregen.







Aflevering was in een opslagruimte.
Nu bij het uitpakken kom ik er achter dat daar zeer onvoorzichtig met mijn spullen is omgegaan. Een in bubbeltjesplastic verpakte vaas werd bovenop een andere gegooid die al op een kast van 2 meter hoog lag (aanname omdat die daar lag en er geen ladder was). Resultaat een vaas van 2 gebroken. Dus 200,- weg. Deuken en krassen op meubels en het het bed werd over de grond geschoven. De dozen met breekbaar stonden onder 5!! Dozen met boeken, krassen op de schilderijen etc.
Er was plek genoeg dus dit was niet nodig en dit maakt de kosten Van de verhuizing zeker 1000,- duurder!














Uitladen niet eens een uurtje en alles netjes over de kamers verdeeld.
Erg tevreden en snel mooi alles geregeld, erg goed gevoel zo bij altijd een drukke verhuizing.










































Geen service en begrip en maakten het karwei niet af!
Team Studentverhuizers heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel en doet dagelijks ons uiterste best om de wensen van de klanten te overtreffen, helaas is dat bij u niet gelukt, graag zouden wij met u u in contact komen om de klacht te bespreken en tot een oplossing te komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn ons te bellen 085-7777777 Bij voorbaat dank voor uw moeite en begrip.
Hartelijke groet,
Robbert namens StudentVerhuizers


































Achteraf beter niet kunnen doen.
Een paar tafeltjes waren gevallen tijdens het inladen. Dit werd niet gezegd door de verhuizers maar omdat ik het zag gebeuren ben ik er naar toe gelopen.
Ik werd afgescheept met de woorden: 'Koop bij de Action maar een potje verf'.
Beetje jammer dat het zo moet.
Toch doorgegaan met de verhuizing. Naar een opslag. Alle spullen werden er zeer onprofessioneel ingepropt. Heb zelf moeten dirigeren om het er goed in te krijgen.
Al met al, alles zat erin.
Bij het afrekenen was het ook raar dat het contant moet terwijl ze zeiden dat ze geen wisselgeld bij zich hadden omdat ze niet met zoveel geld de weg op wilden??
Maar wel contant afrekenen??
Na de verhuizing meteen de schade doorgegeven aan studentverhuizers. Na bevestiging van de schadevergoeding tot op heden niets ontvangen.... Dit is inmiddels bijna 2 maanden geleden.
Ik raad aan om bij een grote verhuizing een professioneel verhuisbedrijf te nemen en geen mensen die dit als bijbaantje doen.Lees meer




















































Ook zou er een monteur aanwezig zijn, deze was er, maar hij had geen gereedschapskist om zaken daadwerkelijk te (de)monteren.
Ook bleek dat we contant moesten betalen en viel de rekening twee keer zo hoog uit dan begroot.


























Het is allemaal prima verlopen. Ik vond het alleen wel opmerkelijk dat jullie met zeggen met studenten te werken.
Hoewel ik het niet aan de heren heb nagevraagd leken mij dit zeker geen studenten.
Misschien kan u dan beter adverteren met studenten/klusjesmannen oid.































































Wat ging er mis:
-Verhuizers arriveerden half uur te laat (9.30).
-Voorman lag de eerste drie uur ziek in de vrachtwagen.
-Ze kwamen met 1 wagen, het hadden er duidelijk 2 moeten zijn. Onze inschatting op voorhand lag een paar m3 te laag, er wordt geen marge ingecalculeerd door een iets grotere vrachtwagen te sturen (of 2 dus).
-Pas om 15u s middags waren we klaar met de eerste rit.
-Toen de wagen voor de tweede rit voor 90% vol was kregen we te horen dat het niet zou passen en er een derde rit nodig was. Deze inschatting had veel eerder gemaakt kunnen worden.
- mijn voorstel was kleine spullen eruit te halen (die verhuis ik desnoods zelf) en alle grote spullen (kasten) mee te nemen. Er was toen helaas 'niets meer mogelijk', een derde rit moest wel plaatsvinden.
- Er is wel wat schade ontstaan aan kasten en deuren/muren.
- We waren 1200 euro kwijt (1,5X geoffreerd bedrag). Er is wel hard meegedacht en ze hebben hun best gedaan de prijs te drukken, de werkelijke kosten lagen nog hoger, maar voor zo'n slechte verhuizing was het echt teveel.
AANPASSING 28-09-2017:
'Het verhuisbedrijf heeft contact met ons opgenomen en heeft de klacht naar tevredenheid opgelost.'Lees meer


