Oomen Verhuizers

8,1
Van 23 Sirelo reviews
i
83% van de gebruikers beveelt dit verhuisbedrijf aan
Dit verhuisbedrijf scoort met 208 reviews een 9,6 op andere platforms.
pro
Vriendelijk
7
pro
Snelle verhuizing
4
pro
Professioneel
4
con
Communicatie
2
con
Schade afhandeling
1

Offerte aanvragen

Vergelijk Oomen Verhuizers met 4 andere verhuisbedrijven en maak je keuze!
Vraag een gratis offerte aan
Vergelijk met 4 andere verhuizers

Over Oomen Verhuizers

Oomen Verhuizers is een Erkend Verhuisbedrijf met vestigingen in Katwijk, Leiden en Sassenheim. Doordat zij werken met gediplomeerde verhuizers en het modernste materieel, kunnen ze de hoogste kwaliteit garanderen. U kunt zowel voor particuliere, zakelijke als internationale verhuizingen bij Oomen Verhuizers terecht.

Taanderstraat 2
2222 BE Katwijk aan Zee

Diensten

Internationaal verhuizen
Nationaal verhuizen
Wagen + chauffeur verhuur
Auto & voertuigen transport
Piano vervoer
Kunst vervoer

Vergunningen

Oomen Verhuizers is in bezit van de volgende relevante vergunningen:
Eurovergunning
Door ons gecheckt op: 23 oktober 2019
Over Eurovergunning

Associaties

Oomen Verhuizers is erkend door de volgende associaties:
Erkende Verhuizers
Over Erkende Verhuizers

Type verhuisbedrijf

Dit verhuisbedrijf voert het grootste deel van de verhuizingen uit met eigen personeel en materiaal, slechts in uitzonderlijke gevallen wordt een verhuizing uitbesteed.
8,1
Van 23 Sirelo reviews
83% van de gebruikers beveelt dit verhuisbedrijf aan
Dit verhuisbedrijf scoort met 208 reviews een 9,6 op andere platforms.
Schrijf beoordeling
Review
Type verhuizing
23 van de 23 reviews zichtbaar
Geweldig goeie ervaring met dit bedrijf! Juiste inschatting van onze inboedel, duidelijke prijsafspraak. De dag van de verhuizing was kletsnat, maar wat een leuke vakkundige en opgewekte verhuisploeg. Ook het lossen - na enkele weken opslag- verliep zeer soepel, snel en met [Naam verwijderd door Sirelo], de ploegbaas, was het zeer goed en vriendelijk samenwerken.
Zeer tevreden! Zeker bevelen wij Oomen aan! Marijn en Louise
pro
Professioneel
Verhuisd van Tuitjenhorn (Nederland) naar Saverdun (Frankrijk)
flag-review
Een groot deel van de inboedel is viaeen container opgeslagen in het depot van Oomen. Een service van Oomen is dat je altijd terecht kan in je container, gewoon eerst een afspraak maken. Dat heb ik gedaan. De container zou van 9 tot 11 uur beschikbaar staan. Op de dag vd afspraak, om 10:30 uur stond de container er niet. Het duurde 20 minuten voordat ik eindelijk in de container terecht kon. Een bijzonder slechte service voor de 'self stotage'!!
Na telefonisch contact met Oomen is mij duidelijk geworden dat het bedrijf, wegens een storing in hun systeem, niet in staat was om mijn container op de afgesproken tijd beschikbaar te zetten. Oomen was blijkbaar niet in staat om het afsprakensysteem te controleren of te verifiëren. Heel vervelend voor de klant en wellicht voor de managers om eens kritisch naar hun work flow te kijken.
pro
Snelle verhuizing
Verhuisd van Leiden (Nederland) naar Katwijk Aan Zee (Nederland)
flag-review
Goede kontakt voor de offerte werd afgegeven, flexibel en makkelijk bereikbaar. uitstekend opgehaald en ingeladen.
pro
Flexibel
pro
Korrekt beladen
Verhuisd van Sas Van Gent (Nederland) naar Binissalem (Spanje)
flag-review
Het hele verhaal is moeizaam gegaan. Afgesproken verhuisdozen niet voldoende geleverd, na veel gebel uiteindelijk toch gekomen.

Op de verhuisdag zelf was men er niet op de afgesproken tijd, ca uur te laat.

De verhuizing zelf ging snel en buiten een gebroken spiegel redelijk vlekkeloos.

De gebroken spiegel heeft echter tot veel ergernis gezorgd. Het was een spiegel van 300 euro en men wilde maar 75 euro vergoeden. Daar gingen wij niet mee akkoord. Daarna bleef het stil. Pas na een aangetekende brief met de mededeling dat we de zaak door zouden gaan spelen kwam er weer schot in de zaak. De spiegel is uiteindelijk opgehaald en na weer een aantal belletjes en mailtjes is deze gerepareerd terug gebracht.

Kortom, wordt er niets beschadigd dan zal het verder allemaal wel redelijk verlopen al moet er geregeld voor afgesproken zaken gebeld worden. Pas op bij schade, Oomen kan behoorlijk moeilijk doen.
pro
Verhuizing snel gedaan
con
Communicatie, schade slecht afgehandeld
Verhuisd van Alphen Aan Den Rijn (Nederland) naar Alphen Aan Den Rijn (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Er bestaan veel misverstanden over schadevergoedingen. Als het spiegelglas van een spiegel breekt, is het niet vanzelfsprekend dat er een hele nieuwe spiegel wordt vergoed. Als een oude auto wat schade oploopt, wordt er ook geen nieuwe auto voorgereden. Zo werkt dat niet. Het betreft hier een paar jaar oude spiegel van de Casba, geen design, geen antiek, niets bijzonders. En overigens ook geen €300, maar €239. Wij stellen € 75 vergoeding voor, ondanks het feit dat gelijkwaardige spiegels voor minder worden aangeboden. Mevrouw gaat daarmee niet akkoord en stuurt een aangetekende brief op poten: “Reageert u niet binnen 14 dagen? Dan zal ik mij wenden tot … enzovoorts”. Wij leggen het aan mevrouw nog een keer uit en stuurden haar deze mailt: "De verzekeringspolis vergoedt alleen de nieuwwaarde van de spiegel als deze op het moment van de schade meer waard was dan 40%, dat is ongeveer € 120. Ik vermoed dat een dergelijke spiegel - wanneer u deze zou verkopen - dit bedrag niet zou opleveren . Dit betekent dat de zogeheten dagwaarde voor vergoeding in aanmerking komt. Hoe hoog die is, weet ik niet, maar zal maximaal rond de € 75 liggen, vandaar dat dit onze eerste gedachte was." Vervolgens stellen wij voor de spiegel op te halen, en te laten herstellen door een glaszetter. De kosten daarvan zijn veel hoger dan de dagwaarde van de spiegel, maar wij zijn de moeilijkste niet. Mevrouw schrijft: "Bedankt voor uw mail. Wij vinden dit een uitstekend voorstel en gaan er dan ook mee akkoord.” De glaszetter heeft echter een houten mal nodig om het glas in de juist vorm te kunnen snijden, daarvoor schakelt hij een timmerman in. Ook die betalen wij. De timmerman blijkt geen tijd te hebben en geeft de opdracht terug. Wij zoeken een andere timmerman. Ook is er een probleem met de levertijd van het dikke spiegelglas. Wij houden mevrouw ondertussen op de hoogte van de vertraging: "Ik heb de opdracht voor het maken van een mal, bij de timmerman teruggehaald omdat hij er geen tijd voor heeft. Ik heb opnieuw opdracht gegeven, nu rechtstreeks bij de glashandel. Zij pakken dit nu op. Levertijd is onzeker, zowel wat tijd betreft als het op voorraad zijn van het spiegelglas.” Na vervanging van het glas brengen wij de spiegel volledig hersteld bij mevrouw terug, die er heel blij mee is. Het is ons dan ook een groot raadsel waarom mevrouw 4 maanden later en onder een andere naam zo’n zure review plaatst als wij een - volgens haar - een “uitstekend voorstel” hebben gedaan en veel meer vergoeden dan waar mevrouw recht op heeft. Wie is hier nou moeilijk?
Onze verhuizing moest snel en op korte termijn worden uitgevoerd i.v.m. een oplevering. Oomen speelde hier goed op in en stelde zich flexibel op. Wij zijn erg tevreden over de verhuisservice van Oomen.
pro
communicatie
pro
Flexibiliteit
Verhuisd van Noordwijkerhout (Nederland) naar Noordwijkerhout (Nederland)
flag-review
Na een prettige kennismaking met accountmanager [naam verwijdered door Sirelo] hebben wij direct aan de keukentafel de offerte ondertekend. Hier hebben we zeker geen spijt van gekregen, professionele verhuizers en prachtig verhuismateriaal. Ook kregen wij ruim voldoende verhuisdozen, boekendozen en kledingdozen aangeboden. Erg prettig, dank voor deze ervaring.
pro
Prettige communicatie
pro
Vriendelijke verhuizers
con
N.v.t.
Verhuisd van Leiden (Nederland) naar Voorhout (Nederland)
flag-review
Professionele verhuizers, perfectionisten! Keiharde werkers met gevoel voor humor. Ze zijn erg netjes op je spullen en zorgen er voor dat zelfs een verhuisdag relaxed kan zijn! Toppers!
pro
Vakmanschap, betrouwbaar en flexibel
Verhuisd van Rumpt (Nederland) naar Katwijk (Nederland)
flag-review
Very bad! They CHEAT US out of 4,850 euros despite the contract which they didn't keep! After they drove away with our belongings, in about 10 days, Oomen called us to tell, that we have TO PAY EXTRA FEW THOUSANDS EURO!

[Name removed by Sirelo] (owner, director of Oomen Verhuizers, and father of both co-workers: [name removed by Sirelo] and [name removed by Sirelo]) BLACKMAILED us saying, that if we don't pay extra 4,850 euro, they will not return our belongings which were in their storage, and the bill will be even higher. He also demanded they we keep our mouth shut, not telling bad things about Oomen Verhuizers, otherwise we never see our belongings. We have it in writing from him.

We shall start a trial against Oomen Verhuizers. If you also became a VICTIM of this scam company, please join us for a collective trial.

Here is my telephone in case you want to discuss the matter: [number removed by Sirelo] or my email: [email removed by Sirelo]
[Name removed by Sirelo]

In Dutch translated by Google:

Heel slecht! Ze bedriegen ONS van 4.850 euro ondanks het contract dat ze niet nakwamen! Nadat ze waren weggereden met onze spullen, in ongeveer 10 dagen, belde Oomen ons om te vertellen, dat we PAAR DUIZENDEN EURO EXTRA BETAALDEN!

[Naam verwijderd door Sirelo] (eigenaar, directeur van Oomen Verhuizers, en vader van beide medewerkers: [naam verwijderd door Sirelo] en [naam verwijderd door Sirelo]) SLECHTE ons met de mededeling dat als we geen 4.850 euro extra betalen, ze onze spullen die in de opslag stonden niet teruggeven , en de rekening zal nog hoger zijn. Hij eiste ook dat we onze mond zouden houden, geen slechte dingen vertellen over Oomen Verhuizers, anders zien we onze spullen nooit. We hebben het op schrift van hem.

We starten een proces tegen Oomen Verhuizers. Als u ook SLACHTOFFER bent geworden van dit zwendelbedrijf, neem dan deel aan een collectieve proef.

Hier is mijn telefoon voor het geval je erover wilt praten: [nummer verwijderd door Sirelo] of mijn e-mail: [email verwijderd door Sirelo]
[Naam verwijderd door Sirelo]
con
Cheaters, blackmailed us
con
Maffia-like
Verhuisd van Noord Holland (Nederland) naar Noord Holland (Nederland)
flag-review
Antwoord van
Wij betreuren dit relaas, maar voelen ons genoodzaakt hierop te reageren vanuit onze goede reputatie en de kwaliteit en betrouwbaarheid die wij als bedrijf voorstaan. Dit is onze beleving van deze klacht: op verzoek van de klant wordt een vaste prijs afgesproken voor het verhuizen en opslaan van één volle verhuiscontainer. Het inladen moet om 11:00 uur in de ochtend klaar zijn. Die ochtend blijken er veel meer spullen meeverhuisd te moeten worden dan in de afgesproken container passen. Ons wordt verzocht om direct een extra verhuiswagen, container en verhuizers in te zetten om alles voor 11:00 uur ingeladen te hebben. Mevrouw weigert hiervoor te gaan betalen en dreigt direct met publicatie op social media en televisie als wij het meerwerk willen factureren. Haar man zegt echter dat alles goed komt. Hierop vertrouwend, verzorgen wij daarom toch het meerwerk. We houden contact met mevrouw en factureren gespecificeerd het meerwerk, maar mevrouw wil niet betalen. Wij bieden uiteindelijk ze lfs aan om op onze kosten naar de onafhankelijke Geschillencommissie te gaan. Mevrouw wil ook hier niets van weten. Enige maanden later gaat alles uit de opslag en wij komen aan bij het nieuwe huis. Mevrouw reageert opnieuw opgewonden, filmt ongevraagd de verhuizers in hun gezicht, schreeuwt en weigert te betalen. Wij schorten daarom de verhuizing op en de verhuizers keren onverrichterzake terug. Zonde van de reis en de tijd. Deze kosten zijn helaas wel voor rekening van de klant. De klant schakelt hierop een advocaat in die de zaak bestudeert. De advocaat van mevrouw concludeert dat mevrouw haar afspraken na moet komen. Wij doen enkele voorstellen om dat op een goede manier te doen, de klant gaat hiermee akkoord en betaalt uiteindelijk. Wij ronden de verhuizing de volgende dag netjes af. De prijs is wel veel hoger geworden, omdat er niet één maar twee verhuiscontainers zijn verhuisd en opgeslagen én omdat twee verhuiswagens voor niets naar de andere kant van het land zijn gereden. Samengevat: als een klant aldoor aangeeft niet te gaan betalen voor een geleverd product of dienst, dan heeft de leverancier het (retentie-)recht om de levering op te schorten. Dit recht geldt voor de stomerij als een klant niet wil betalen voor de gereinigde kleding, dit geldt bij het huren van een auto, idem voor de boodschappen in de supermarkt en ook voor een verhuisbedrijf als de klant niet wil betalen. Wij hebben deze zaak inmiddels zelf aan de onafhankelijke Geschillencommissie voorgelegd. Dan heeft de klant nogmaals juridische duidelijkheid over haar positie en rechten en wordt op een deskundige wijze objectief en onafhankelijk vastgesteld of wij correct hebben gehandeld.
Fijne mensen, goede prijs, doorwerkers! Zijn voorzichtig met de spullen en zetten het netjes op de plek waar je het graag wilt.
pro
Goede prijs
pro
Fijne verhuizers
con
Offerte mag wat sneller
Verhuisd van Nieuwveen (Nederland) naar Berlijn (Duitsland)
flag-review
Ze hebben mijn moeder op een korte termijn heel goed en adequaat kunnen verhuizen. De verhuizing was zo gepiept, en alles is keurig netjes en zonder schade overgekomen. De ervaring was stukken beter dan bij onze vorige verhuizing met een ander verhuisbedrijf.
pro
Snel en vriendelijk
pro
Goede verhuizers
Verhuisd van Haarlem (Nederland) naar Heemstede (Nederland)
flag-review
De verhuizing via de opslag is zeer goed verlopen. De mannen waren zeer vriendelijk en niets was teveel. Alles is keurig in de container gegaan en zonder schade er weer uitgekomen na een half jaar opslag. De prijs was ook goed. Ik zou ze aan iedereen aanbevelen.
pro
Gezellig en vriendelijk
pro
Schadevrij
Verhuisd van Leiden (Nederland) naar Oegstgeest (Nederland)
flag-review
De verhuizing is naar volle tevredenheid verlopen. De opslag service was voor ons echt een uitkomst. De medewerkers zijn erg zorgvuldig en het bedrijf kan snel schakelen.
pro
Vriendelijk
pro
Snel
Verhuisd van Rijnsburg (Nederland) naar Leiden (Nederland)
flag-review
Super netjes bedrijf, alles tot in de puntjes geregeld. Verzorgde auto's en verhuizers. Buitengewoon vriendelijk en niets is ze teveel.
pro
goede service
Verhuisd van Leiden (Nederland) naar Heemstede (Nederland)
flag-review
Oomen Verhuizers belde als eerste voor een afspraak. Dezelfde avond kregen we nog de offerte toegestuurd. Fijne verhuizers die overduidelijk zeer ervaren zijn. De verhuizing liep perfect.
pro
Snelle opvolging
pro
Nette en duidelijke offerte en afspraken
Verhuisd van Bennebroek (Nederland) naar Hillegom (Nederland)
flag-review
zeer deskundige verhuizers, kunnen opschalen als het moet, geen schade
Verhuisd van Den Haag (Nederland) naar Den Haag (Nederland)
flag-review
Wij hebben onze verhuizing van Den Haag naar Velp door Oomen laten regelen. Tijdens de opslag van onze spullen bij Oomen zijn nogal wat spullen beschadigd geraakt. Kan gebeuren. De kleinere schadebedragen zijn door Oomen aan ons uitgekeerd. Het grootste schadebedrag wil Oomen ons (ondanks een onafhankelijk schaderapport) niet vergoeden. Het is beneden alle peil hoe Oomen zich hierin opstelt.
pro
Goedkoop
con
goedkoop is duurkoop
con
bij opslag schade aan spullen
Verhuisd van Den Haag (Nederland) naar Velp (Nederland)
flag-review
Antwoord van
In 2015 verhuisden wij M. van H. en S. P. De inboedel ging tijdelijk in opslag en later naar de nieuwe woning. Op enkele krasjes na, verliep de verhuizing zoals afgesproken. De krasjes zijn uiteraard en zonder discussie vergoed. Zes weken later en ver buiten de termijn waarbinnen de verzekering de gemelde verhuisschade dekt, werden wij door de verzekeraar geïnformeerd dat bij hen een aanvullende claim van € 1.100 was ingediend... Voor schade aan een oude scooter die met al aanwezige val-schade en een lekkend olieblok door ons in opslag was genomen. Die schade was niet bij ons ontstaan: foto’s tonen de roestige schrammen van een flinke schuiver in het verkeer, en het motorblok lekte al olie toen de scooter in de opslag werd gestald. Duidelijk was dat de verroeste schrammen niet door de opslag of die verhuizing konden zijn veroorzaakt. De verzekeraar keerde niet uit omdat niet kon worden aangetoond dat de schade door de verhuizing was ontstaan. Om het zekere voor het onzekere te nemen, w erd de scooter door een onafhankelijke schade-expert onderzocht: die rapporteerde dat er ook al oude schades op de scooter zaten. De verzekeraar bleef daarom bij zijn standpunt dat deze schade niet gedekt is onder de verhuizerspolis en dat er geen uitkering zou volgen. Om de verontwaardiging bij cliënt hierover weg te nemen, hebben wij vervolgens voorgesteld om de situatie aan de Geschillencommissie Verhuizingen voor te leggen, maar dat wilde cliënt liever niet.
Als niet aangetoond kan worden dat de schade tijdens de verhuizing is ontstaan, een onafhankelijke taxateur constateert dat er oude schade op de scooter zit, er foto’s zijn waarop de verroeste krassen van een eerdere valpartij te zien zijn, de verzekeraar geen € 1.100 voor te laat gemelde, bestaande schade aan een 10 jaar oude scooter uitkeert, en de cliënt zich afwendt van de Geschillencommissie(!), tja, dan kan er wel een negatieve review worden geplaatst, maar dat verandert niets aan ons principe dat wij netjes de schade vergoeden als er onverhoopt bij een verhuizing iets mis gaat; niets mèèr, en niets minder.
Verhuizing met tijdelijke opslag uitgevoerd door Oomen Verhuizers. Zodra de verhuizers arriveerde stelde ze ons meteen gerust en gingen ze meteen aan de slag. In de vrachtwagen stonden de houten kisten waar de inboedel voor de opslag ingeladen werd. Voor het einde van de ochtend waren de verhuizers klaar en was het huis leeg. Het zelfde geldt voor de aflevering. Vrolijk en hard werkende verhuizers en waren halverwege de ochtend weer klaar. Super verhuisbedrijf met vriendelijk personeel.
pro
Vriendelijke verhuizers
pro
Handige opslag mogelijkheid
Verhuisd van Aerdenhout (Nederland) naar Wassenaar (Nederland)
flag-review
Fijne, snelle en ontspannen verhuizing gehad.
pro
Vriendelijke en professionele verhuizers
pro
Goede service
Verhuisd van Heemstede (Nederland) naar Aerdenhout (Nederland)
flag-review
Verschillende verhuisbedrijven benaderd maar deze sprong er direct positief uit. Via tablet uitgebreide informatie. De verhuizers waren zeer netjes, leuk, en namens alles serieus. Echt een geweldig team
Verhuisd van Hoofddorp (Nederland) naar Hoofddorp (Nederland)
flag-review
De verhuizers waren efficient, professioneel en zeer vriendelijk. de verhuizing vlotte goed. Echter, wegens een beetje miscommunicatie en vertraging van de verhuizers wegens autoproblemen kunnen wij niet alle sterren toekennen.
Verhuisd van Leiden (Nederland) naar Wageningen (Nederland)
flag-review
Verhuisd van Leiderdorp (Nederland) naar Leiderdorp (Nederland)
flag-review
vriendelijk en correct
Verhuisd van Leiden (Nederland) naar Leiden (Nederland)
flag-review
Goede service
Verhuisd van Leiden (Nederland) naar Amsterdam (Nederland)
flag-review

Andere reviews?

Google
9,6
208 reviews

Vragen of verbeteringen?

Zie je op deze pagina iets dat niet klopt? Help ons dan met het verbeteren van deze informatie. Dit helpt ons om de juiste informatie te tonen aan alle mensen die na jou deze website bezoeken!
Feedback geven

Andere verhuisbedrijven in Katwijk aan Zee