Over
Tijdig en zorgvuldig voorbereiden is het halve werk. Dat geldt voor de projectverhuizingen die ze verzorgen, maar ook voor de particuliere verhuizingen. Smilda & Zn. wil het liefst zo vroeg mogelijk met u om de tafel; of u nu honderden werkplekken wilt verhuizen of gaat emigreren naar Zweden.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews114



The movers/driver were professional and efficient, on time and even delivered early!
I strongly recommend their company.


Bovendien had men de scherpste aanbieding voor onze verhuizing naar het buitenland.












Par contre, gros bémol sur les couts => estimation du M3 erronée donc surcout de 1000 euro au déménagement... Je recommande à conditions que vous ne soyez pas effrayer à des surcours

Ook ter plekke in Frankrijk liep alles goed en arriveerde men op het verwachtte tijdstip



















Efficient in accepting partial delivery then delivery in an other city than initialy planned
Very good team at packing and delivery. Accurate in timing










De offerte is vergeleken met een ander internationaal verhuisbedrijf en was scherp.
Wij kunnen iedereen Smilda aanraden!


































Volume wordt eerst laag ingeschat zodat verhuiskosten lager lijken uitvallen. Later, wanneer het blijkt dat de volume hoger is krijg je een extra rekening.
Slim om klanten aan te trekken.
Mensen, denk erom.




Waren erg achterdochtig wegens betaling, ik heb 60% vooruit betaald en 40% op de ochtend zelf van lossen.
Het eerste wat men ons te kenne gaf om 8.00 uur s'morgens dat er nog bedrag open stond.
Het gaf ons een zeer slecht gevoel, alsof we van plan waren het restbedrag niet te voldoen.
Ik ben financieel onafhankelijk en heb een bedrijf in Zwitserland en huizen in Nederland.
Tevens waren ze nogal erg wispelturig met het plannen van de verhuizing en opdringerig in hun gedrag.
Ik zou zeker geen hele waardvolle goederen door dit bedrijf laten verhuizen.
Ze waren wat betreft het verhuizen nogal amateuristisch met hun verpakkingsmaterialen.
Ook zat een medewerker naar mijn grote verbazing op een van onze stoelen te telefoneren, tijdens een pauze met de rugleuining tegen de muur in de hal van ons gebouw, u had geen benul dat dat kwaad kon.
Tevens is de zijkant van de was droger beschadigd bij het vervoer of plaatsen.Lees meer








Vanuit Smilda werd gevraagd of wij zowel in Nederland als in Spanje een bedrijf wisten waar de auto zowel in als uitgeladen kon worden.
Ik vind als je een gespecialiseerd Spanje verhuizer bent dit zelf hoort te regelen en niet de klant.

Kortom: uiteindelijk is de verhuizing goed verlopen, maar We hebben erg veel geluk gehad dat de gebrekkige voorbereiding geen roet in het eten heeft gegooid.Lees meer








Jammer dat u deze schade verder op Google/Sirelo wilt behandelen. We waren graag met u in gesprek gebleven om samen een passende oplossing te vinden.
Dat er schade is ontstaan is correct, dit vinden wij ook heel vervelend voor u. We ontkennen dit ook niet en bieden onze excuses hiervoor aan.
Uiteraard nemen wij onze verantwoordelijkheid conform onze Algemene Voorwaarden. Voorwaarden waar u ook voorafgaand aan de verhuizing mee akkoord bent gegaan.
We hebben de schade dus in behandeling genomen en conform genoemde voorwaarden u gevraagd om de betreffende aankoopnota’s aan te leveren.
Richting de verzekering moeten we de waarde aan kunnen tonen van de beschadigde items.
U gaf aan betreffende nota’s niet meer te hebben, daarom gaf u zelf aan om ons linkjes van de betreffende goederen te sturen. We hebben aangegeven dat dit een goed idee is en we dit zo willen indienen bij de verzekering.
Daarnaast vroegen we u of u aan kon geven in welk jaar de beschadig de goederen waren aangeschaft.
Uw reactie was toen “laat maar zitten” en “Onze meubels zijn al ouder dan een jaar”.
Het is niet door ons gezegd dat schade aan goederen ouder dan een jaar niet vergoed worden. Dit is uw aanname.
Wederom hebben we bij u aangeven dit netjes te willen oplossen. Verdere reactie van u is uitgebleven tot deze negatieve recensies.
We hadden liever de benodigde gegevens ontvangen zodat wij de schade hadden kunnen afhandelen.
Mocht u zich bedenken? U kunt altijd nog de benodigde gegevens aanleveren, dan gaan wij er weer verder mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Smilda en Zn. Verhuizingen B.V.Lees meer