
Over
Er is nog geen informatie over deze verhuizer.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews
94

Ik stond voor een onmogelijke taak: mijn verhuizing moest binnen enkele dagen plaatsvinden, en dit alles vlak voor de feestdagen. Gezien de timing dacht ik dat het vrijwel onmogelijk zou zijn om een verhuisbedrijf te vinden dat beschikbaar was, vooral tijdens een drukke periode als Kerst. Tot mijn grote verrassing was Van Delft Verhuizingen bereid om me te helpen, ondanks de korte termijn en de drukte.
Het hele proces was bijzonder soepel. Van de eerste telefonische aanvraag tot de uitvoering van de verhuizing zelf, alles verliep op rolletjes. Het team van Van Delft was uiterst professioneel, vriendelijk en efficiënt. Ze zorgden ervoor dat alles veilig werd ingepakt, voorzichtig werd geladen en zonder enige schade werd overgebracht naar de nieuwe locatie. Zelfs de meest delicate items, zoals kunstwerken en meubels, werden met de grootst mogelijke zorg behandeld.
Wat me echt opviel, was hun flexibiliteit en de manier waarop ze met stressvolle situaties omgingen. Het was duidelijk dat dit een team is dat gewend is om met last-minute verzoeken om te gaan, en ze deden dit zonder enige concessie aan de kwaliteit van hun werk. Ze waren zelfs bereid om op korte termijn hun planning aan te passen om mijn verhuizing voor Kerst mogelijk te maken.
Wat ik ook zeer waardeer, is dat ze transparant waren over de kosten en geen verborgen extra kosten in rekening brachten, wat helaas vaak het geval is bij last-minute verhuizingen. De prijs was zeer redelijk gezien de hoge kwaliteit van de service en het werk dat ze geleverd hebben.
Kortom, Van Delft Verhuizingen heeft mijn verhuizing niet alleen snel en professioneel uitgevoerd, maar ze hebben ook bewezen dat ze een betrouwbaar en klantgericht verhuisbedrijf zijn, zelfs onder de druk van de feestdagen. Ik zou hen dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die een verhuisbedrijf zoekt, vooral als het gaat om last-minute verhuizingen in drukke periodes.
Zeker een vijfsterrenbeoordeling waard!Lees meer



Als je met hen 8 uur verhuizen afspreekt en ze hebben beschikbaarheid vanaf 10 uur, dan betekent dat dus dat ze vanaf hun eigen locatie pas om 10 uur vertrekken (in ons geval 10.20 uur). Dat staat wel in de kleine lettertjes... maar... vervolgens deden ze er in ons geval nog 3 uur over!! om op locatie te komen (het is 1,5 uur rijden). Let wel... deze uren gaan allemaal af van je verhuistijd.
Dan de lijst met extra opties. Wil je een verhuislift? Dat kan voor 98 euro per uur. Niet gek zou je zeggen, maar vergeet hier ook niet dat deze machine/wagen vanaf Den Haag naar locatie moet rijden en dat de uurprijs ook ingaat vanaf het moment dat ze gaan reizen. In ons geval hebben ze dus voor een uurtje de verhuislift gebruiken (immers alleen de bedden paste niet in de lift) 7,5 uur gerekend! Dan is het er nog de prijs voor het overwerken... 24 euro per kwartier! Dat is 100 euro per uur he? Keer twee mannetjes die er lopen... dus dat tikt ook wel erg hard aan. Zo ben je dus voor 3 uur extra werk 670,80 euro kwijt!
Wil je ze bellen? Dan nemen ze niet op... ook niet als je dus al een tijd op de verhuiswagen aan het wachten bent... niemand die weet waar deze is.
Op de mail reageren ze na akkoord gaan van de voorwaarden ook slecht. Maar wel ter plekke contant afrekenen! Geld is binnen... en met oplossingen komen, ho maar! Wij zouden dus uiteindelijk met Groupon 249,- betalen (en ik had wel gerekend op iets extra's)... maar we hebben uiteindelijk een rekening van 1.951,30 gekregen die je meteen contant moet aftikken.
Echt slechte service, slechte communicatie en ontzettend onvriendelijk.Lees meer
