Select Verhuizingen



Gemiddelde score van 6,8 uit 16 beoordelingen
Vergelijk met 4 andere verhuizers en bespaar tot wel 40% op je verhuizing
Vraag een gratis offerte aan

Select Verhuizingen
Burgemeester Caan van Necklaan
2262GE Leidschendam
06-18 22 59 29

Over verhuisbedrijf Select Verhuizingen

Select Verhuizingen staat bekend om zijn betrouwbaarheid, flexibiliteit en vakmanschap. Daarnaast hebben ze door ervaring kennis opgebouwd in hun vakgebied, waarmee zij u graag van dienst zijn.

Diensten

Nationaal verhuizen
Bagage
Wagen + chauffeur verhuur
Auto & voertuigen transport
Piano vervoer
Kunst vervoer

Associaties

Select Verhuizingen maakt, voor zover bij ons bekend, geen deel uit van een associatie.


Details

Opgericht
2014
In dienst
12 werknemers
Aantal wagens
6 wagens

Diensten

Nationaal verhuizen
Bagage
Wagen + chauffeur verhuur
Auto & voertuigen transport
Piano vervoer
Kunst vervoer

Associaties

Select Verhuizingen maakt, voor zover bij ons bekend, geen deel uit van een associatie.

Details

Opgericht
2014
In dienst
12 werknemers
Aantal wagens
6 wagens

Er zijn 16 beoordelingen voor Select Verhuizingen.
Schrijf een review

Geen aanbeveling

Select Verhuizingen had via Groupon een mooie aanbieding om voor €249,00 verhuisd te worden binnen 8 uur en twee verhuizers met een bus van maar liefst 32m3. De verhuizers hadden wij gereserveerd op 21 februari om 10.00 uur, om 10.11 uur ontvingen wij een sms dat zij iets later zouden zijn door een kleine file (lekker op tijd), heel bijzonder. Zij kwamen pas om 12.01 uur aan (2 uur later) en bleken pas om 08.45 vertrokken te zijn vanuit Leidschendam terwijl ze weten dat zij er 2 uur over doen. Hierdoor konden wij sowieso geen 2 ritten meer maken van begin- naar eindbestemming en heb ik als een soort derde verhuizer noodgedwongen meegeholpen, zowel bij het laden als bij het lossen. Tijdens het inladen viel ons op dat de heren weinig dekens bij hadden (heel klein stapeltje) en degenen die ze bijhadden hebben ze nauwelijks gebruikt om de meubelen die overeind werden gezet in de bus te beschermen op de grond. Na het uitpakken en op de plaats zetten van de meubelen na een paar dagen ontdekt.. Lees meer

Plus- en minpunten
Grootte van de verhuiswagen
Prijs
Slechte communicatie en bereikbaarheid
Beschadigingen aan meubels, weinig beschermdekens gebruikt
Verhuisd van Bemmel (Nederland) naar Waardenburg (Nederland).


Geen aanbeveling

Dinsdag 26 februari zouden we verhuizen. We hadden een bon aangeschaft via Groupon omdat dit nou eenmaal een leuke aanbieding was. Dinsdag om 10:00 uur zouden verhuizers bij ons zijn. Op de maandag ervoor kregen we om 21.45 een mailtje dat de chauffeur van de verhuiswagen in een ongeluk terecht was gekomen. De verhuizers zouden dinsdag wel komen maar het zou later worden dan 10:00 uur. Voor 18:00 uur zouden de verhuizers bij ons zijn. Wij hadden nog hoop dat de verhuizers toch in de loop van de ochtend, begin van de middag bij ons zouden zijn. Er zijn immers genoeg autoverhuurbedrijven waar een bus te huren is voor een verhuizing. Niets was minder waar. Na veel bellen maar helaas geen telefonisch contact kregen we precies om 18:00 uur een berichtje dat de verhuizers de verhuiswagen op tijd hadden opgehaald en dat ze onderweg waren. Echter het was file tijd dus kon het even duren. Uiteindelijk waren de verhuizers om 19:30 uur bij ons. De jongens die bij ons kwamen waren prima maar ik za.. Lees meer

Plus- en minpunten
geen telefonisch contact te krijgen
komt afspraken niet na
Verhuisd van Tuil (Nederland) naar Meteren (Nederland).


Geen aanbeveling

Wij hebben een hele slechte ervaring met Select Verhuizingen. Via Groupon hebben wij een bon gekocht (na vooraf een datum af te stemmen). Wij hebben even gewacht met de bon aanschaffen tot we zeker wisten dat alles door ging. Daarna was 'onze' datum vergeven. Dat kunnen we begrijpen en dus wilden we op zoek naar een andere datum. In totaal heb ik 9x gebeld, nooit iemand aan de telefoon gekregen en nooit teruggebeld (ondanks ingesproken voicemails). Vervolgens ook veel gemaild, maar meestal duurde het zeker 2/3 dagen voordat er antwoord op de mail kwam. Met veel pijn en moeite een datum gevonden die paste. Op de dag zelf probeerden wij contact te leggen met Select Verhuizingen. Ook hier werd de telefoon weer niet beantwoord, voicemail ingesproken. App gestuurd, geen reactie. We kregen geen telefoonnummers van de verhuizers, waardoor we geen contact konden leggen. De verhuizers waren 1 uur en 15 min te laat (aanrijtijd 15.00 uur en het is anderhalf uur rijden met een busje, er waren geen.. Lees meer

Plus- en minpunten
Goedkoop via Groupon
Ontzettend slechte service
Geen contact te krijgen
Verhuisd van Wijchen (Nederland) naar Doetinchem (Nederland).


Aanbeveling

Ik wilde graag wat oude spullen (grofvuil) naar het afvalstation brengen. Ik heb Select benaderd en kreeg dezelfde dag nog reactie en prijs indicatie. De jongens kwamen op de afgesproken dag op tijd en hebben hard gewerkt. Top gedaan jongens. Bedankt.

Plus- en minpunten
Goeie prijs
Snelle en duidelijke communicatie
Verhuisd van Den Haag (Nederland) naar Den Haag (Nederland).


Aanbeveling

Ik ben paar dagen geleden verhuisd van den haag naar Rijswijk. En het ging best om een grote verhuizing. En ik ben heel blij dat ik select verhuizers heb gevraagd ze hebben hard en vlot gewerkt en gelukkig niks beschadigd. Bedankt heren!

Plus- en minpunten
Harde werkers
Zijn heel erg vlot
Verhuisd van Den Haag (Nederland) naar Rijswijk (Nederland).


Aanbeveling

Geweldig in een woord, snel, aardig, voor alles open, zeer behulpzaam, meedenkend, we gaan ze vragen om onze inboedel in Frankrijk te verhuizen

Plus- en minpunten
Alles ok
Geen minpunten
Verhuisd van Leidschendam (Nederland) naar Hoeven (Nederland).

Antwoord van

Geachte Mariette,

Hartelijk dank voor uw review! Onze verhuizers waren zeker te spreken over u en uw man! Zij moesten aan ons doorgeven van uw man dat de verhuizing gezellig was en dat uw man het naar ze zin had en dat onze verhuizers daar schuldig aan waren!

Heel leuk om zo iets te horen! Wij zullen wederom ons best doen om uw inboedel vanuit Frankrijk over te brengen en zullen dezelfde verhuizers sturen voor wederom een gezellig dagje!

Team Select Verhuizingen

Gepubliceerd op:



Geen aanbeveling

Slecht bedrijf. Wil je sjouwers dan zit je goed, geen professioneel verhuisbedrijf. Slechte en onprofessionele communicatie op het onbeschofte af na melding van schade en verwachting van restitutie van een redelijk groot bedrag na niet geleverde diensten zoals vooraf overeengekomen. De sjouwers hebben hun best gedaan echter moet je zelf het tempo er wel in houden en ze nemen het niet zo nauw met je spullen. Geen aanbeveling!

Plus- en minpunten
Onprofessioneel
Slechte communicatie
Verhuisd van Vught (Nederland) naar Vught (Nederland).

Antwoord van

Geachte Monique,

U heeft bij ons de maximale verhuispakket ( 8 uur ) afgenomen dit omdat u zelf aangaf een redelijke grote inboedel te hebben. In de ochtend waren de verhuizers vertrokken richting u. Echter zijn zij in een ongeluk terecht gekomen. Hierdoor hebben wij verhuizers en wagen van een ander filiaal naar u toe gestuurd. Zoals wij dit hebben aangegeven, wordt uw verhuizing zonder verdere kosten aan overuren gratis uitgevoerd. Dit beviel u niet en u verwachtte een groot deel van de factuur terug! Betreft de tempo van de verhuizers, zij hebben 10 uur lang hun best gedaan om uw inboedel volledig en krasloos te verplaatsen. Het zijn professionele verhuizers maar naar uw bericht te lezen, begrijp ik dat u twee robots verwacht had?! De verhuizing is verder afgehandeld zonder verdere kosten.

Betreft uw schade aan een kastje ( moer van de poot was losgedraaid ) wij boden u aan om dit te herstellen, hiermee ging u niet akkoord omdat het kastje toch naar grofvuil ging!

Ik ga ervan uit dat alles nu duidelijk is en hierom vind ik uw review van 1 ster niet terecht tegenover onze dienstverlening!

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 18:00. U kunt Michael bereiken via 06-18225929.

Gepubliceerd op:



Aanbeveling

Aardige en behulpzame mensen zou het echt aanbevelen ben tevreden hoe alles gelopen is Zou hun zeker nog eens bellen als het nodig is

Plus- en minpunten
Aardig
Behulpzaam
Verhuisd van 's-Gravenhage (Nederland) naar 's-Gravenhage (Nederland).


Geen aanbeveling

Met het verplaatsen van de spullen uit de woning naar de bus was ik zeer verbaasd over het tempo waarin werd gewerkt. Waar ik 3x op en neer liep, liepen de verhuizers 1x. Daarnaast werd de bus naar mijn mening ook niet efficiënt ingepakt. Ik zou verwachten dat grote/zware spullen eerst gaan en de kleine dingen daarna als opvulling kunnen worden ingepakt. Dit was niet het geval. De bank ging er (na herhaaldelijk aangeven van mijn kant dat de bank nog moest worden ingeladen) als laatste in. Wat er op neer komt dat uiteindelijk niet alle spullen mee zijn gegaan met de verhuizing.
Los van het tempo van de verhuizers en de inefficiënte manier van werken, ben ik ook zeer verrast dat zij er 1u en 25min over hebben gedaan om van Amsterdam naar Leiden te rijden. Een stukje waar je normaal 35min over doet. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat er mogelijk iets gebeurt op de weg of dat er een stoplicht tegen zit. En mogelijk kan je met een verhuiswagen niet harder dan 100 km/u. Maar bijna anderhalf .. Lees meer

Plus- en minpunten
traag en inefficient
slecht bereikbaar en komen afspraken niet na
Verhuisd van Amsterdam (Nederland) naar Leiden (Nederland).

Antwoord van

Geachte Maaike,

De hele grote reden waarom u van een verhuisbedrijf gebruik heeft gemaakt is omdat u zelf niet in staat bent om het uit te voeren?! Maar aan uw bericht te lezen weet u het duidelijk beter dan ervaren verhuizers die +- 10 jaar hun vak elke werkdag uitoefenen?

Betreft de reistijd van Amsterdam naar Leiden was dat er tijdens de rit file was ontstaan op de A4. Het is dan ook buitengewoon normaal dat een rit iets langer duurt, meegeteld dat een volgeladen verhuiswagen niet harder rijdt dan 85 km/ph, en in filetijd nog langzamer rijdt. File is een vorm van overmacht. Zelfs wij hebben hier geen grip op!

Na research zien wij dat u een factuur ontvangen heeft van alle gedane zaken de volgende werkdag om 17:46. Indien u dit niet ziet in uw postvak, verwijs ik u graag naar uw ongewenste map of spam folder. Samen met uw 'Klachtenbrief' hebben wij u via de mail te woord gestaan waarop verdere communicatie vanuit uw kant is uitgebleven.

Wij hadden u aangeboden om de laatste spullen op te halen, maar hiermee ging u niet akkoord omdat het u te duur werd! Dat u nog een keer op en neer moest gaat is dan ook geen geldige reden om ons als bedrijf zijnde "slecht'' te markeren.

Wij hebben alle werkzaamheden zoals van te voren besproken uitgevoerd, zonder schade en hebben zelfs korting gegeven op de totale verhuizing.

Hierom zie ik geen reden dat onze service wordt vergeleken met een 1-sterwaardering. Mochten er nog vragen zijn, zijn wij op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 18:00. U kunt Michael bereiken via 06-18225929.

Gepubliceerd op:



Geen aanbeveling

Zeer amateuristisch bedrijf. Hebben hun zaken niet op orde, rekenen wel extra kosten, komen achteraf met slechte argumenten en reageren vervolgens niet meer op emails. De verhuizers zelf waren harde werkers, echter schiet het bedrijf zelf tekort in de communicatie, service en kwaliteit.

Plus- en minpunten
De verhuizers
Onproffesioneel
Slechte Service
Verhuisd van Zoetermeer (Nederland) naar Zoetermeer (Nederland).

Antwoord van

Geachte Faraz,

U heeft desbetreffende verhuizing geregeld voor uw vader. U had verkeerde adres gegevens aan ons doorgegeven waardoor wij later dan gepland van start konden!

De verhuizers hadden u zelfs gebeld om de goede huisnummer door te krijgen echter heeft u vooralsnog een verkeerd huisnummer doorgegeven. Wij hebben dit gesprek opgenomen en bewaard. Indien u benieuwd bent naar het gesprek willen wij u dit graag toesturen!

Ook geeft u als argument in uw mail, dat onze verhuizers geen 5 minuten pauze mogen krijgen om iets te drinken of eten. Laten we dit even duidelijk vooropstellen. onze verhuizers mogen bij de 4 uur verhuisservice 5 minuten eten en drinken, bij de 6 uur verhuisservice 15 minuten eten en drinken en bij de 8 uur verhuisservice mogen zij 30 minuten eten en drinken. Dit is algemeen bekend. Dit staat ook in onze voorwaarden waar u akkoord mee bent gegaan.

De reden waarom u ons amateuristisch vind, onze zaken niet op orde hebben en slechte argumenten hebben, is omdat er slechts 1 overuur extra is berekend doordat onze verhuizers bij aanvang ruim een half uur moesten zoeken naar het adres, die u verkeerd doorgaf tweemaal! Toen de verhuizing eenmaal begon hebben zij alles schadeloos en probleemloos overgebracht zoals alles was afgesproken!

Hierom vind ik u 1-sterwaardering niet terecht. U kunt niet andere de schuld geven en slecht ervoor laten staan doordat u verkeerde gegevens doorstuurt.

Verdere argumenten hebben wij via de mail ook naar u toegestuurd op 18-09-2018 om 22:36

Mochten er vragen zijn, zijn wij op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 18:00. U kunt Michael bereiken via 06-18225929.

Gepubliceerd op:



Aanbeveling

Geweldig! We hadden tropische temperaturen 36 c.
Die jongens gingen maar door in die zinderende hitte!
Echt super ruim op tijd klaa!

Plus- en minpunten
Alles goed
Verhuisd van Spijkenisse (Nederland) naar Spijkenisse (Nederland).


Aanbeveling

Vandaag hebben de 2 jongens ons geholpen met verhuizen. Super goeie service! Echt een aanrader ga je verhuizen bel hun!!

Plus- en minpunten
Klant vriendelijk
Goeie service voor betaalbare prijs
Verhuisd van Den Haag (Nederland) naar Den Haag (Nederland).


Geen aanbeveling

Helaas. Selectverhuizingen is géén verhuisbedrijf. Als je een paar mensen zoekt die dozen kunnen tillen, dan ben je hier aan het juiste adres. Als je wilt dat je spullen snel en professioneel worden verhuisd, zoek dan verder !!!!

Plus- en minpunten
Geen professionele verhuisspullen
Slechts een auto met twee sjouwers
Verhuisd van Utrecht (Nederland) naar Utrecht (Nederland).

Antwoord van

Uw naam/klacht is bij ons niet bekend. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 18:00. U kunt Michael bereiken via 06-18225929.

Uw review is onduidelijk, wij gaan er van uit dat dit een "troll" review is. Uw email adres is dan ook niet bekend bij ons. Wij zullen hier een punt van maken bij Sirelo en juridische stappen ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Team Select Verhuizingen

Gepubliceerd op:



Aanbeveling

Ik heb via Groupon een verhuizing bij Select Verhuizingen geboekt en op 20 Maart had ik de verhuizing! De verhuizers waren keurig op tijd en ze gingen gelijk aan de slag! Ik had natuurlijk wat lekkers voor ze en dit aten ze pas als ze klaar waren want ze wilde geen tijd verspillen! Dit noem ik nou klantvriendelijk! Waren hele aardige mannen die wisten wat ze aan het doen waren. De verhuiswagen was ontzettend groot, groter dan verwacht en dit kwam goed uit! Ik vind Select Verhuizingen qua service en klantvriendelijkheid de 5 sterren wel waard!

Plus- en minpunten
Keurig op tijd
Sterke en vakkundige verhuizers!
Verhuisd van Voorschoten (Nederland) naar Leiden (Nederland).


Aanbeveling

Select verhuizingen opdracht gegeven voor het verhuizen van mijn inboedel.
zoals afgesproken kreeg ik 2 verhuizers en ee 32 kub verhuiswagen.
verhuizing ging erg rap en proffesioneel.
de 2 verhuizers die mij hebben verhuis erg aardig en proffesioneel.
echt een aanrader als u verhuizen gaat . Top Select verhuizingen zeker een 10 waard .

Plus- en minpunten
snel en proffesioneel
netjes accuraat.
Verhuisd van Rotterdam (Nederland) naar Rotterdam (Nederland).


Aanbeveling

Ik heb op 12 Januari een offerte aanvraag gedaan via de site. Het was nog geen 10 minuten later en ik kreeg al reactie! De prijs was perfect! Veel bedrijven vragen al snel bedragen met drie nullen maar Select Verhuizingen hield het bescheiden! 2 februari eindelijk verhuisd en ik moet zeggen hun service is echt een heel stuk meer waard dan wat zij vragen! Uitstekende harde werkers! Dejan en Mo perfecte koppel! Communiceren goed geen vreemde taal alles was duidelijk. Echt tevreden! Ga zo door jongens!

Plus- en minpunten
Goede service
Professioneel
Verhuisd van Leidschendam (Nederland) naar Voorburg (Nederland).

Hoofdvestiging

Select Verhuizingen

Burgemeester Caan van Necklaan
2262GE Leidschendam
06-18 22 59 29

Andere verhuisbedrijven dichtbij

Bekijk alle verhuizers in Leidschendam en omgeving