
Over
Als bedrijf is Verhuisbedrijf Hoekstra uit Sneek gegroeid maar de basis is in al die jaren gelijk gebleven. "Sizzen is neat, dwaan is in ding" is al die jaren één van de speerpunten in hun beleid gebleven. Een betrouwbare, efficiënte en innovatieve partner in logistiek.





Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews
Ik heb daarom direct contact opgenomen met Hoekstra met het verzoek om de chauffeur – die pas 10 minuten weg was – terug te sturen, zodat hij de pallet tegen de muur kon zetten en de tegels veilig zouden blijven staan. Hun reactie: “Nee, hij is al weg want hij moet zijn route rijden.”
Wat mij betreft is dit een duidelijk gebrek aan service. Gelukkig heb ik het uiteindelijk zelf kunnen oplossen, maar van een professioneel transportbedrijf mag je meer betrokkenheid en verantwoordelijkheid verwachten.
Nul komma nul communicatie. Voor je bij de deurbel bent staat t er al ipv te vragen waar wilt u interesse hebben. Maar als een vrachtwagenchauffeur kennelijk minuten eens eens simpel stukje achteruit kan rijden? Terwijl er voldoende ruimte was sorry hoor. Misschien je rijbewijs opnieuw halen. Of was het meer wil niet en geen zin in?
De glazen scherm werd niet eens binnen geplaatst dus hopen op 0 wind omdat hij anders misschien om flikkert.
Werkelijk. De reactie terug was nog erger.
'De chauffeur kon niet de oprit oprijden. '
Nou het was volledig vrij baan. Hij kan tot de garagedeur aan toe rijden en uitladen.Lees meer









