AGS Global Solutions - Netherlands

7,0 (41‎)
i
Wat klanten zeggen
pro
Vriendelijk (10)
pro
Communicatie (8)
pro
Professioneel (7)
con
Communicatie (2)
Diensten
Internationaal verhuizen
Nationaal verhuizen
Bagage
Auto & voertuigen transport
Piano vervoer
Huisdieren transport
Vergunningen
Door ons gecheckt op: 13 juni 2023
Associaties

Over

AGS KHZ Netherlands staat voor volledig zorgeloos internationaal verhuizen, overal ter wereld. Ze zijn de grootste onafhankelijke verhuisorganisatie in Nederland maar uiteraard ook aangesloten bij de Nederlandse branche organisatie Erkende Verhuizers. Hiernaast zijn ze ook aangesloten bij FIDI.

Sirelo vraagt...

Hoe onderscheidt jouw bedrijf zich?

Dit verhuisbedrijf heeft deze vraag nog niet beantwoord.

Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?

Dit verhuisbedrijf heeft deze vraag nog niet beantwoord.

Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?

Dit verhuisbedrijf heeft deze vraag nog niet beantwoord.
Ben je met dit bedrijf verhuisd?
We horen graag over je ervaring.

Reviews

78% van de gebruikers beveelt dit verhuisbedrijf aan
 op Sirelo
goede communicatie. je ontvangt een update zonder te hoeven vragen. zeer goede prijs/kwaliteit. snelle service
Verhuisd van Sola (Noorwegen) naar Erica, Emmen (Nederland)
 op Sirelo
Na een zeer vriendelijke kennismaking en het tekenen van de offerte ging het direct bergafwaarts voor wb de service van AGS KHZ. Ons dossier is in beginsel letterlijk 3x bij iemand anders over de schutting gegooid, waardoor we telkens opnieuw ons verhaal (= onze verhuizing) moesten toelichten. Dit gaf niet echt een lekker gevoel.

Tijdens het gehele traject moesten we zelf overal eindeloos achteraan. Zelfs wanneer je na een reminder belde en er beloofd werd uiterlijk morgen te reageren, gingen er toch weer een aantal dagen extra overheen voor je reactie ontving. Communicatie vanuit de toegewezen 'move coordinators' is er dus totaal niet. Behalve als er betaald moet worden natuurlijk, en ondanks dat we een full service/deur-tot-deur pakket hadden afgenomen moesten we dat natuurlijk diverse malen extra doen. We zijn zelfs op het punt gekomen waarbij we op maandag bericht kregen dat onze inboedel eindelijk aangekomen was in de haven van Vancouver (na wekenlange vertraging), en we letterlijk 24u daarna een dreigement per mail ontvingen 'of we de mail al gelezen hadden en dat als we de aanvullende port charges niet direct zouden betalen, ze onze spullen niet zouden komen leveren'. Ongelooflijk, zo ga je niet met klanten om. Echt schandalig. Toont ook dat er totaal geen inlevingsvermogen is, kennelijk heeft dit bedrijf geen idee hoe stressvol een emigratie is.

Inmiddels hebben we sinds een paar weken eindelijk onze spullen en hebben we van onze nieuwe woning een thuis kunnen maken, maar denk maar niet dat er ook maar 1 iemand van AGS KHZ nog ooit gevraagd heeft of alles in goede orde is ontvangen en hoe het gaat.

De 2 sterren gaan 100% uit naar de mannen die de spullen hebben ingepakt en opgehaald! Vriendelijk team en hebben netjes met onze spullen gehandeld.

Ons advies; betaal liever wat meer en ga voor een organisatie die wél oog heeft voor haar klanten! Particuliere/gezinnen die naar het buitenland verhuizen zijn duidelijk niet de moeite voor dit bedrijf. Mochten we nog ooit internationaal verhuizen, dan zeker niet met AGS KHZ.
Lees meer
pro
Verhuisteam
con
Communicatie
con
Meermaals bijbetalen / intransparantie
Verhuisd van Son En Breugel (Nederland) naar Vancouver (Canada)
 op Sirelo
Over het algemeen een OK ervaring, al werd het na het afsluiten van het contract minder en minder.
Het aanvraag process was prima en de verhuizers zelf, zowel in NL als Australië waren top! Het personeel op kantoor kan beter en dit werd slechter met de tijd.
Wij hebben 3 verschillende contactpersonen gehad tijdens het process met niet al te beste communicatie. Cargo was ruim een maand vertraagd en dit werd niet door het personeel in NL gecommuniceerd- maar hebben we zelf in de gaten moeten houden of naar verschillende locale contact personen in Australië moeten mailen omdat we de verkeerde gegevens kregen.
Nadat alles ruim een maand vertraagd geleverd was, was er vervolgens miscommunicatie wat betreft de verzekering, in ons contract was er geen eigen risico maar volgens het verzekerings bedrijf wel. (Inboedel had kleine schade opgelopen). Uiteindelijk was dit geregeld maar weer moeite met communicatie betreffende het process en uitbetaling en kregen wij ruim 40 dagen na goedkeuring ons geld, na meerdere e-mails te hebben gestuurd.
Ons inboedel is nog niet helemaal uitgepakt maar wij hebben begrepen dat de verzekering maar 2 weken na levering geldig is. Nogal lastig want men heeft een hoop te regelen wat betreft het uitpakken en plaats geven van een hele inboedel, vooral wanneer deze vertraagd is met een maand en de originele planning daarmee over hoop heeft gegooid.
Alles zou veel beter verlopen als het account management team, daadwerkelijk het account zal managen en inziet dat het contract en overeenkomst met hen getekend en aangegaan is, en niet met de 3e partij waarin zij het werk outsourcen.
Lees meer
Verhuisd van Gouda (Nederland) naar Melbourne (Australië)
Antwoord van
Beste Negina, ik stuur je graag een persoonlijke email waarin ik je laat zien waar in het verhuiscontract het eigen risico benoemd staat. Ook zal ik je een print screen sturen waaruit je kunt halen dat we vrijwel elke 2 weken een update hebben gemaild en dat grotendeels dezelfde collega jullie verhuizibg heeft gecoordineerd. Vreemd dus dat je het gevoel hebt dat we je niet goed op de hoogte hebben gehouden. En ja, er is een vertraging bij de rederij onderweg ontstaan en daarvoor onze welgemeende excuses. Helaas heeft de rederij het recht om een vaart onderweg aan te passen, ondanks dat dit voor jullie planning zeer vervelend is. Ik snap de teleurstelling daarover. Alles bij elkaar opgeteld proberen we geen excuses te bedenken maar vinden we het vooral heel vervelend dat we niet geheel aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat spijt ons. Desalniettemin heeft veel plezier en succes gewenst in Australie.
 op Sirelo
Alles werd uitgezocht , wat er wel of niet mee mocht, goed natuurlijk maar veel E mails daardoor. Voor de rest prima.
pro
Vriendelijk
pro
Goed verzorgd
Verhuisd van Zoetermeer (Nederland) naar Lovina (Indonesië)
Antwoord van
Dank je Ellen en ik wens je alle goeds in Indonesie. Groetjes, Jordan
 op Sirelo
De verhuizing heeft op tijd plaatsgevonden.
De aanvankelijke planning met 4 mensen op de eerste dag was op de dag zelf gewijzigd in 2. De volgende dag aanvankelijk 6 en op het einde van de dag zelfs 9 mensen. Positief dat er dus wel snel geschakeld werd om alsnog op tijd ingepakt en geladen te hebben.
Minder positief dat waarschijnlijk de mensen die het laatst zijn gekomen snel snel hebben ingepakt, zonder daarbij enige efficïency te betrachten (bijna lege dozen met enkel papier etc., dus extra m3's). Over de verhuizers op de eerste dag zéér te spreken, ondanks dat men al snel zag dat het met deze inzet niet haalbaar zou zijn. Wat ons betreft hulde voor die 2 mensen.
De communicatie tussen het verhuisbedrijf en onszelf verliep goed en op prettige wijze.

De dagen van uitladen in Duitsland vond snel en door bijzonder ijverige mensen plaats. Hele fijne samenwerking. Ook m.b.t. deze mensen niets dan lof.

Jammer vond ik dat (ik had een fixed price afgesproken) er een overschrijding van de taxatie qua m3 had plaatsgevonden. Deze overschrijding was overigens zeker niet enkel te wijten aan de taxateur, maar wel degelijk ook aan de wijze van inpakken op de 2e dag.Lees meer
pro
Prettige communicatie
pro
Hardwerkende en prettige verhuizers
con
De op de dag zelf gewijzigde planning waardoor in allerijl op de tweede dag er een inhaalslag moest worden gemaakt, met alle slordige gevolgen van dien.
Verhuisd van Lienden (Nederland) naar Wieda (Duitsland)
 op Sirelo
febr. 2018. Van Duitsland naar Nederland; aangezien wij zelf alle verhuiskosten privé moesten betalen (dus niet door bedrijf vergoed) werd ons door KHZ geadviseerd een deelverhuizing te doen, dat scheelde aanzienlijk in de kosten. Altijd nog meer dan 5k! De vrachtwagen heeft dan 2 inboedels.
Dat was een grove fout! Wij missen belangrijke spullen waaronder kostbare meubels. Aangezien wij de inboedel hebben laten opslaan (Shurgard) en na 1,5 jaar de spullen eruit hebben gehaald, merkten we toen pas dat er bepaalde spullen uit de inboedel niet aanwezig waren. Meteen HKZ gebeld daarover, aangezien wij voor de verhuizing een dure verzekering hadden afgesloten kregen we toch 0 op het rekwest , het zou te lang geleden zijn?! HKZ had het uitbesteed aan Methorst verhuizers en ik vroeg HKZ contact op te nemen met Methorst en en de aflevering van de 2e inboedel te contacteren, maar ook daar gingen zij niet op in. De schade die we hebben opgelopen is vele malen hoger dan de verhuiskosten. Weg: designstoel van Eero Earnio; belangrijk onderdeel van een Georgetti bank; planken van 2 kasten in een bepaalde kleur gespoten, 1 doos boeken, 1 doos met kussens. De negatieve ervaringen overschrijden, wat eerst een positief contact leek.Lees meer
Verhuisd van Omgeving Bitburg (Duitsland) naar Tilburg (Nederland)

Wil je met dit bedrijf verhuizen?

Vraag vandaag nog een offerte aan! Het is snel, simpel en het beste van alles: gratis! Vergelijk dit bedrijf met maximaal 4 andere verhuizers.
Vraag offerte aan

Reviewbronnen

Sirelo
7,0
41
Facebook
9,9
8
Google
8,6
42

Andere verhuisbedrijven in Alphen aan den Rijn

7,8
6

Gebr. Hoogendoorn Verhuizingen

Woubrugge
Bekijk verhuisbedrijf
7,1
1

Griffioen Transport

Bodegraven
Bekijk verhuisbedrijf
6,6
5

Verhuisbedrijf Koninklijke De Gruijter & Co.

Alphen aan den Rijn
Bekijk verhuisbedrijf