Over
SVG maakt verhuizingen, opslagmogelijkheden en andere dienstverlening eenvoudig, met oog voor mensen, zorg voor het milieu en met respect voor andermans eigendom.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews
R.Hess?C.FaseLees meer
2 miele apparaten beschadigd.
De inboedel is in de opslag voor 4 maanden. Wat er met de apparaten aan de hand is, weet ik dan pas.
Ik heb foto’s van de beschadigde apparaten gelijk de volgende 23 december, dag naar de verhuizer gestuurd en gevraagd hoe dit opgelost kan worden.
Tot op vandaag 13 januari, heb ik daar geen reactie op ontvangen.daar baal ik van en neemt minn vertrouwen weg in dit bedrijf.
Over 4 maanden weet ik wat de gevolgen van de beschadigingen zijn. Maar als klant vind ik het belangrijk dat het verhuisbedrijf, zo snel mogelijk contact met de klant opneemt om te vertellen, op zijn minst, hoe de procedure en de afhandeling is. Wij hebben dit niet eerder aan de hand gehad, dus nogmaals zijn wij niet blij met deze gang van zaken.