Over
Jacobs verhuizingen is gespecialiseerd in het kundig verhuizen van al uw spullen. U kunt hen inschakelen voor verhuizingen binnen Nederland, maar ook voor internationale verhuizingen. Ze verhuizen zowel particulieren als bedrijven.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews
Wij moesten 6(!!!) weken wachten op onze spullen. Er was GEEN overleg over de leverdatum zoals afgesproken per mail voordat we voor Jacobs bv kozen. Wij kregen meer dan een week na onze AANKOMST in Noorwegen een mail met een vermelding van de week waarin wij onze spullen zouden krijgen en die mail moesten we om vragen!
Wij moesten allemaal spullen kopen omdat we zo lang op de verhuiswagen moesten wachten. Hier werd geen enkele compensatie voor gegeven, ondanks meerdere telefoons met de eigenaar van het bedrijf.
We moesten €200,- EXTRA betalen voor een verzekering zonder voorwaarden. Toen wij aanspraak wilden maken hierop vanwege een dure plant die de 6 weken zonder licht en water in de loods niet had doorstaan, werd ons megedeeld dat de verzekering dat niet dekte.
Wij melden voor het inladen netjes per mail dat wij waarschijnlijk meer m3 nodig hadden dan we geboekt hadden en kregen te horen dat het geen probleem was en dat het achteraf berekend zou worden. Dit werd echter TEGEN ons gebruikt, als de reden waarom wij 6 weken op onze spullen moesten wachten.
Het enige pluspunt was de aardige verhuisjongens. Die hebben echt hun best gedaan. De leiding vonden wij zeer onprofessioneel. Dus kies een ANDER verhuisbedrijf dan Jacobs bv als je wil weten waar je aan toe bent voordat je vertrekt.Lees meer
Vooraf juiste begeleiding en afspraken.
Tijdens de verhuizing namen ze de tijd om alles goed door te nemen en daardoor de stress bij mij wegnamen. Ook bij het uitladen en alles op zn plek te zetten.
The only negative was a broken foot on a drawer, which had been glued back and not communicated to us. The solution wasnt sustainable and could have been dangerous if the drawer were to fall on our child, so we need to fix that.
Echter, bij een verhuisbedrijf gaat het om de spullen en het gehele proces tot aan correcte aflevering.
De fysieke verhuizing, inclusief inpakken, verliep gehaast en chaotisch en leverde mij meerdere schades en veel stress op.
Omdat ik positieve kritiek wilde geven door het aanleveren van evt. verbeterpunten, heb ik veel tijd en moeite genomen een terugkoppeling te geven. Hierop werd zeer kort gereageerd in de trend van: Wij werken normaliter niet zo en we zullen onze mensen hierop aanspreken. In mijn mening is dit een non-reactie, aangezien men - in mijn geval - dus wel zo werkte en het totaal niet aan de medewerkers lag, aangezien deze een zgn. opleiding tot verhuizer/inpakker hebben gevolgd. Mijns inziens had alles te maken met snel-snel en een tijd=geld bedrijfsvoering, waarbij de arme medewerkers uiteindelijk de schuld krijgen.
Tenslotte heb ik vele punten genoemd in mijn feedback, terwijl er slechts op 1 punt gereageerd is. Om op die manier 'afgewimpeld' te worden, omdat 'ze' je toch niet nodig hebben, is een heel nare ervaring.Lees meer