Over
Verhuizen is een vak apart. De Haan behoort sinds 1777 tot de top van de Nederlandse verhuisbranche. Ze zijn een oer-Hollands familiebedrijf, opgebouwd door acht generaties. De Haan regelt uw complete verhuizing, over heel de wereld, van A tot Z.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews42









30 oktober hebben wij reeds uw opmerking betreffende de verhuisprijs naar u teruggekoppeld.
Mocht u verder nog vragen hebben kunt u ons altijd bereiken.


Wij kiezen er bewust voor om meer verpakkingsmateriaal bij onze klanten af te leveren dan wat op voorhand getaxeerd is. Dit om te voorkomen dat een klant bij het inpakken te weinig heeft.
Voor dit extra pakmateriaal rekenen wij, in tegenstelling tot wat u dacht, geen extra kosten. Indien op de dag van laden er toch pakmateriaal nog ongebruikt is, nemen wij het overgebleven materiaal weer mee. De veronderstelling dat u daarvoor betaald heeft en dus korting zou moeten krijgen klopt derhalve niet.
Het pakmateriaal waar uw goederen inzitten is wel van u. Uiteraard nemen wij het materiaal dat op de dag van aflevering al uitgepakt is, en niet meer nodig is, weer mee terug. De overige dozen zijn uw eigendom.
Nogmaals dank voor de tijd die u genomen heeft om de feedback met ons te delen. Bovenstaand is ook intern besproken, zodat wij dit punt een volgende keer nog duidelijker naar onze klanten kunnen communiceren.
Lees meer



Bedankt voor uw feedback en aanbeveling.
Bij verhuizingen binnen Europa stellen onze verhuizers een inventarislijst op. Deze lijst laten we bij laden en lossen ook door de klant ondertekenen. Zo is 100% controleerbaar wat verhuisd wordt en ontstaat er geen discussie over welke goederen er verhuisd zijn en of alles aangekomen is.
Daarnaast verzorgen wij ook een verzekeringslijst die u als klant kunt invullen, met ruimte voor eventuele extra goederen die niet op de voorgedrukte lijst staan.
















La entrega la realiza otra compañía (SIT), trasladando todos los enseres almacenados en dos containers a un camión con remolque, con el consiguiente trasiego de muebles y enseres (lo que ocasiona innumerables daños a los muebles) y no cargando tres bicicletas (No cabían en el camión?).
La descarga y montaje por parte de SIT transcurrió sin incidencias y de un modo eficiente.
La reclamación al seguro por los daños compensó muy parcialmente los destrozos.










Excuses dat u uw verhuizing zo ervaren heeft, dat is uiteraard niet onze intentie.
Tijdens een Internationale verhuizing, en zeker op dit moment, zijn er helaas een groot aantal externe factoren waar een verhuisbedrijf geen invloed op heeft en waardoor extra handelingen en kosten mogelijk kunnen ontstaan. Door een tekort aan onder andere containers, materialen, mankracht en middelen bij rederijen kunnen er grote wijzigingen optreden rondom transittijden, routes, afvaarten en tarieven. Uiteraard proberen wij deze zo goed mogelijk te monitoren, maar is het niet uit te sluiten dat opslaghandeling en opslagkosten van toepassing zijn wanneer er geen container beschikbaar is.