Over
Met meer dan 90 jaar ervaring is de Van der Ent Group gespecialiseerd in nationale en internationale verhuizingen. Op het gebied van verhuizingen voldoen wij aan de hoogste standaard, zo zijn wij lid van Top Movers Nederland, Harmony Relocation en Fidi International.
Met vestigingen inSpijkenisse, Rotterdam en Den Haag bedienen wij onze klanten 24/7. Ons team van ruim 80 enthousiaste en gediplomeerde medewerkers zijn u graag van dienst.Lees meer
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews59









Graag geven we deze beoordeling omdat we nu voor de derde keer een uitstekende ervaring met de Van der Ent Group hebben.

- We only had delivery into 2nd floor included in our moving package, but our new apartment is on the 4th floor without elevator. Instead of just sending more staff and making us pay the additional cost, they made this clear upfront, and asked if we ourselves (and maybe some friends) could help carry and unload, so that we don't have to pay the additional cost. This was very friendly and honest, and I don't think you can expect that from any moving company.
- Van der Ent Group is working together with local moving companies in all the countries in Europe they serve, i.e. instead of sending several people on the road all the way from the Netherlands to Zurich, they sent the truck with the driver (who also helped unload) and then contracted a local moving company here in Zurich to help with unloading and unpacking. Taking to the driver Michael, he told us that this is how they always do it, which we found super great, because it saves a lot on travel, and local moving companies across Europe benefit from it.Lees meer





Het uitgerekende volume was op de dag van verhuizen ook correct ingeschat (63m3)
Dag van verhuizing: het verhuisteam was netjes op de afgesproken tijd aanwezig en waren stuk voor stuk beleefd ! Het in de vrachtwagen plaatsen van alles gebeurde zonder gevloek, zonder gemor en liep perfect. Géén beschadigingen en aan het eind van de dag zat alles er ruim op tijd in. Een vergeten fiets werd na een belletje met de chauffeur ook nog een opgehaald en erbij in geladen . Super !
Aankomst in Spanje: netjes van te voren aangegeven dat ze de volgende dag er op tijd zouden zijn. Lokale partij (Spaans) hielp mee en ondanks de taalbarrière liep het op rolletjes. Alles netjes op de plek gezet, géén beschadigingen of vermiste zaken kunnen constateren. Ik ben echt super tevreden met dit bedrijf en de optimale afhandeling van de chauffeur (Wiedje)Lees meer


Dus het personeel verdient een 10 ,de communicatie met kantoor verdient geen voldoende.
Bij laatste contact over de verhuisdozen heb ik alle negatieve punten al kenbaar gemaakt.







Veel te weinig verhuisdozen, te weinig verhuizers, veel schade en door gebrek aan mensen en toezicht, diefstal van dozen/spullen.
Van der Ent en met name Dhr. [naam verwijderd door Sirelo] is totaal niet geïnteresseerd in mijn klacht hierover en weigert deze zelfs in behandeling te nemen of aan zijn verzekering door te geven.
Verder veel stukken van meubel gestoten (hoeken en randen) en schade aan wanden en deuren in de oude woning.
Verschillende zaken kapot gevallen (van de laadklep van de verhuiswagen).
Nogmaals: KIES EEN ANDERE VERHUIZER.
























Another unpleasant point was during the removal: at some point the moving staff received a call telling to speed things up. From then onwards all the big objects I had were not packaged and got simply loaded into the truck. They told they would be wrapping them up in protective layers in their warehouse but that also did not happen.
Fortunately, all my things arrived at the destination in what appears to be a good state, although I have not been able to verify to confirm if all the electronic devices are working well.
Overall, all the staff was friendly.


Vooral de samenwerking met de locale verhuizer Harremans laat te wensen over.
Om te beginnen het afleveren van de verhuisdozen.
De eerste keer kwam de jongen aan de deur en had niet de goede dozen bij zich. Daarna had hij de correcte kwantiteit bij zich, maar was de kwaliteit beneden peil. Het merendeel van de dozen bevatten scheuren, gaten, (vet)vlekken en in eentje zat zelfs as (!) waarvan ik mag hopen dat dit gewoon van een sigaret was.
Na veel gesteggel zouden er nieuwe worden afgeleverd en dit gebeurde ook weer in twee fasen.
Rekening houdende met het feit dat ik gewoon werkzaam ben geweest tot twee dagen na mijn verhuizing, was dit dus tijd technisch ook nog een extra belasting voor mij.
Op de dag van de verhuizing bleek dat lokaal een 'verhuizer ' was geregeld, maar dit had een inpakker moeten zijn. Oftewel de enige doos die hij heeft ingepakt, is de doos waar alle spullen van beschadigd zijn. Bovendien ging hij erg onvoorzichtig en laks om met mijn spullen, liet ze vallen, vergat schroeven, stopte overige dingen gewoon weg in dozen inclusief een hele berg afval (tape en plastic) die ook gewoon doodleuk naar Spanje is vervoerd. De persoon in kwestie gaf toe dat hij eigenlijk ICT-er was en geen verhuizer en al helemaal geen inpakker. Hij ging ook weg na een half uur om iemand op te halen die wel inpakker was, maar na een uur keerde hij terug met de mededeling dat diegene toch niet beschikbaar was. Weer zakte de moed mij in de schoenen. Overigens wel een groot complimenten voor de aanwezige inpakker Dennis, want hij heeft bijna het werk voor 2 personen gedaan. Hij schrok overigens ook van de 'hulp' die hij had gekregen en totaal niet gekwalificeerd was voor het werk. Hij adviseerde ons ook om hierover met Stoof contact op te nemen.
Op 24 februari kreeg ik een mail dat mijn spullen afgeleverd zouden worden op vrijdag 4 maart tijdstip n.o.t.k. Prima dacht ik nog; dat komt goed uit en is best snel dan. Op donderdagmiddag 3 maart kreeg ik een telefoontje van de verhuizer dat hij binnen een uur ter plaatse zou zijn en mijn spullen kwam uitladen. Weer een misser in de communicatie. Gelukkig waren we niet ver weg en konden we gemakkelijk en op tijd thuis zijn.
Bij het uitladen is er een design lamp kapot gevallen die al meer dan 40 jaar in de familie was. Een schilderij werd achteloos tegen de elektrische poort gezet en waaide om. Gelukkig heb ik extra betaald voor het 'zeewaardig verpakken', want anders was dit ook weer een schade geweest die moeilijk te herstellen was.
Helaas is mijn duurste item van de hele verhuizing, een houten tafel van Leolux, erg beschadigd met veel nieuwe krassen.
Bij het uitpakken van de spullen bleek een doos te zitten, zoals hierboven beschreven de enige die de 'lokale verhuizer' zelf heeft ingepakt, waar alle spullen van beschadigd zijn.
Daarna heb ik geprobeerd om iemand van kantoor aan de lijn te krijgen en uiteindelijk heb ik gesproken met iemand die mij op zeer denigrerende wijze te woord stond ('nou nou mevrouwtje') en totaal geen begrip toonde voor mijn verhaal.
Kortom ik ben not amused over de hele gang van zaken; de beroerde interne en externe communicatie het lage servicelevel/klantvriendelijkheid en de professionaliteit. Ook de schadeafwikkeling is nog steeds niet rond na drie maanden.
Dit zou me nog enigszins een positief gevoel kunnen geven en ook hierbij worden afspraken niet nagekomen.Lees meer




Deze afdeling verzorgt alleen internationale verhuizingen en voor binnenlandse verhuizingen dient u uw review op een andere site te plaatsen. Wij willen u graag verder helpen als u ons uw contactgegevens kunt toesturen.